FOREVER TOGETHERquote:
relax toch? geniet ervan, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dankje, ben er écht blij mee. Heeft lang geduurd, maar dan heb ik ook een meid waar ik toekomst in zie. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een vriendin zou nemen om er maar één te hebben en mijn eisenlijstje is best groot omdat ik mij snel kan irriteren aan mensen, she got it all
Geaccepteerd. Waarom ga je eigenlijk weer weg, als je het stiekem wel gezellig vindt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
zie mijn editmijn meest welgemeende excuses
si, muy sensual en la luz de la lunaquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
si, muy sensual en la luz de la luna
Dat ga ik zeker doen. Ik kan hiermee ook werken aan mijn negatieve eigenschappen, ik heb een groot negatief eigenschap dat ik tegen alles in moet gaan, nu kan dat niet (altijd) meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:42 schreef dawg het volgende:
[..]
relax toch? geniet ervan, zou ik zeggen.
Que haces amor? Por qué me abandonas así?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
si, muy sensual en la luz de la luna
Klopt, je hebt het niet altijd door. Maar het is geen onmogelijke opgave om als homo een andere homo te "spotten". Als ik dat zelfs als hetero vrouw kan. Ik was ook jarenlang bevriend met een "gewone" homo en die pikte zelf iedereen er zo uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]oh die gast. Nee, ben ik totaal niet (ask myraela
)
[..]
Ah, dankje, ik wip even langs!![]()
Nouja, je hebt ook "normaal" (lees niet verwijfde) homo's. Daar is het moeilijk van te zeggen right? En die gast zei ook, ja ik vind het ook moeilijk, hield het meer bij via via.
ik vind het van karakter getuigen als mensen voor hun mening staan, maar ook toegeven als ze fout zitten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen. Ik kan hiermee ook werken aan mijn negatieve eigenschappen, ik heb een groot negatief eigenschap dat ik tegen alles in moet gaan, nu kan dat niet (altijd) meer natuurlijk.
volgens mij ben jij dat al, ik wil geen harem zijn, en geen polygamie clubquote:
Oh, niet mijn doelgroep enzulks, voldoe niet aan toegangseisenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geaccepteerd. Waarom ga je eigenlijk weer weg, als je het stiekem wel gezellig vindt?
Okay, ik wil best onderhandelen. Wat wil je wel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
volgens mij ben jij dat al, ik wil geen harem zijn, en geen polygamie club
Hoy me voy a sonar pensando en tiquote:
Zij wel met jou denk ik, of iig met Moon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:45 schreef Strani het volgende:
Met de Nederlandse wet heb ik niets te maken.
mij natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, ik wil best onderhandelen. Wat wil je wel?
wat heb je te bieden ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, ik wil best onderhandelen. Wat wil je wel?
quote:
M'n huwelijk staat wel geregistreerd in Den Haag inderdaad. Maar het is een Colombiaans huwelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zij wel met jou denk ik, of iig met Moon.
Ik zal altijd voor mijn mening staan hoor, maar soms schiet ik wel eens te ver door. Ik zal natuurlijk door middel van haar leren om misschien wat minder mijn mening erdoor te rammen als de enige mening die er toe doet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:45 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind het van karakter getuigen als mensen voor hun mening staan, maar ook toegeven als ze fout zitten.
anyway, ondanks dat ik je wel vrij rationeel over vind komen voor iemand die heftig verliefd is, vind ik het dus tof voor je. go with the flow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |