die is er ooit een geweest al. m_schtoppel. praatte nog net wat denigrerender dan schenkstroop over vrouwen af en toe. ging wel naar de hoeren, relatiemaagd dus, en ook daar praatte ie altijd over, wat voor een lekkere 19 jarige hij weer eens had gepakt betaald.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó fout hoor je pas te zijn als je minstens 45 bent en nog steeds maagd.
Deze foto is uit de regio Brielle/Hellevoetsluis, ik ken de middelste verder niet. Foto is niet echt heel representatief hoor, ze heeft het haar vaker los, ze heeft alleen geen goede foto's op de FB.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
De middelste komt me bekend voor... Enige kans dat dit in de buurt van zeeland is ?
Leuk meisje!quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:01 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de rechtse, ik haal hem er zo vanaf.
Niet te veel hier postenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze foto is uit de regio Brielle, ik ken de middelste verder niet. Foto is niet echt heel representatief hoor, ze heeft het haar vaker los, ze heeft alleen geen goede foto's op de FB.
Bwahaha. Mensen gaan hier vooruit in het topic. Heloef die zoent en een meid aanspreekt. Keyos die een relatie begint. Newbie en Loka die samen zijn. Heath die meteen raak schoot met Selene.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, ik zeg wel altijd heel stoer dat ik eerst een band wil met iemand, maar laten we eerlijk zijn de eerste slettebak die me een beetje geil aankijkt en mijn broek open trekt neuk ik gewoon.
[..]
Romantiek wat is dat?
[..]
Kost teveel geld.
Dat soort mannen kan ik ook helemaal niet uitstaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
die is er ooit een geweest al. m_schtoppel. praatte nog net wat denigrerender dan schenkstroop over vrouwen af en toe. ging wel naar de hoeren, relatiemaagd dus, en ook daar praatte ie altijd over, wat voor een lekkere 19 jarige hij weer eens had gepakt betaald.
Klopt, daarom haal ik hem zo weg en ga ik niet teveel zeggen, je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niet te veel hier postenmaar wat heeft ze mooie ogen, well done
Hou je bek vuile moraalridder, anders stomp ik je inelkaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:02 schreef Strani het volgende:
Zeg, ik maak verdomme zelf wel uit of ik ruzie wil ja?? En je gaat nú gezellig doen!!
Kom maar hier dan? Ik kan je hebben!quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hou je bek vuile moraalridder, anders stomp ik je inelkaar
quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zoekt iemand met een grote knuppel?
Jij hebt een enge vrouwquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
Kom maar hier dan? Ik kan je hebben!
* Strani kijkt cactus1 woest aan.
nee iemand die lekker mannelijk is en mij naar zijn grot (huis) weet te slepenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zoekt iemand met een grote knuppel?
Oh dat verhaal over haar manier van moorden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt een enge vrouwIk hou me wel in.
Vooruit wel, echt resultaat nog niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bwahaha. Mensen gaan hier vooruit in het topic. Heloef die zoent en een meid aanspreekt. Keyos die een relatie begint. Newbie en Loka die samen zijn. Heath die meteen raak schoot met Selene.
Ik vraag me af wie de volgende is.
quote:
Ik weet het, maar het viel me ineens op hoe groot zijn knuppel is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nee iemand die lekker mannelijk is en mij naar zijn grot (huis) weet te slepen
is het tanja?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat verhaal over haar manier van moorden?
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:07 schreef Strani het volgende:
Oh dat verhaal over haar manier van moorden?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, maar het viel me ineens op hoe groot zijn knuppel is.
Slaap lekker.quote:
Ik zal wel weer de enige zijn die nog totaal geen vooruitgang heeft geboekt sinds ik hier postquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bwahaha. Mensen gaan hier vooruit in het topic. Heloef die zoent en een meid aanspreekt. Keyos die een relatie begint. Newbie en Loka die samen zijn. Heath die meteen raak schoot met Selene.
Ik vraag me af wie de volgende is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |