wat dacht je van een heggenschaar om die naalden af te knippen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit al achter de tekentafel plannen uit te werken. Tot zover heb ik iets met een puppy, een doos met bakstenen en een oud vrouwtje. Maar het voelt niet glorieus genoeg. Nog niet bevredigend.
Maar ook dat is nog best lastig. Ik kom bijvoorbeeld al een aantal maanden in dit topic, maar ik voel me nog altijd een nieuweling. Hoe dat komt weet ik nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:30 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is lastig (nu).
ik zou zeggen, begin eens met heel veel doen. zonder doel, alleen contacten opdoen, vrijblijvende gesprekjes. meer heb ik nu even niet sorry.
ja, maar als je die drempel niet neemt zal het altijd lastig blijven. oefening baart kunst. en die drempel kun alleen jij nemen, kan niemand voor je doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ook dat is nog best lastig. Ik kom bijvoorbeeld al een aantal maanden in dit topic, maar ik voel me nog altijd een nieuweling. Hoe dat komt weet ik niet
Ok faust-je van mequote:Op zaterdag 10 december 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, niet vanavond. Vanavond is van mij
En die blies het verhaaltje uit?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:05 schreef Moonwalk het volgende:
en toen kwam de olifant me de grote snuit
En die bleef nog een uurtje naar dit scherm staren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:05 schreef Moonwalk het volgende:
Oh, je was nog niet weg, dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:05 schreef Moonwalk het volgende:
jaquote:
ga je niet slapen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:07 schreef Strani het volgende:
[..]
En die bleef nog een uurtje naar dit scherm staren.
nee hoorquote:
hoi beertjequote:
Maar ik ga nu wel. Ik zie het dan morgen allemaal wel weer.quote:
Ik weet niet wat je allemaal wil zien hoor. Als je ergens over wil praten dan is dat goed en moet je het me vragen, ik ga niet 1001 vragen stellen om te kijken of er wat uit komt. Je weet me te vindenquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ik ga nu wel. Ik zie het dan morgen allemaal wel weer.
Iedereen die er nog is: welterusten!
hoe kom je aan vrienden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:40 schreef Soit het volgende:
Hier.
Ik moet zo helaas wel weg naar een feest van een vriend. Niet echt zin in nu. Ik wil gewoon in bed een film kijken ofzo
Al lang hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is dit nou weer, er is nog niemand wakker om bijna half elf?
Ja jawel. maar ik weet niets belangrijks te posten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is dit nou weer, er is nog niemand wakker om bijna half elf?
Oh, gelukkig maar.quote:
Dank je voor de uitleg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja jawel. maar ik weet niets belangrijks te posten.
oh jullie snappen niet wat haarseks is. (jij dan)
dus ik zal even uitleggen:
haarseks is dat je je haar tegen elkaar aanhoudt, en dat is dan seks voor het haar, want intiemer kan het niet voor het haar tussen elkaar worden.
jusjekroel elkaars haar aanraken, is minder intiem voor het haar dan de haarseks.
haar is doodquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja jawel. maar ik weet niets belangrijks te posten.
oh jullie snappen niet wat haarseks is. (jij dan)
dus ik zal even uitleggen:
haarseks is dat je je haar tegen elkaar aanhoudt, en dat is dan seks voor het haar, want intiemer kan het niet voor het haar tussen elkaar worden.
jusjekroel elkaars haar aanraken, is minder intiem voor het haar dan de haarseks.
Ik voel me keeeei goed, ik voel me keeeeeeeei goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:56 schreef Newbie114 het volgende:
Ik voel me keigoed, gelukkig was slaap het enige wat ik nodig had om van die verdomde hoofdpijn af te komen. Wel jammer van een leuke avond gala, maar maakt niet uit want ben weer beter en Loka komt vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |