Er zijn er bij die een hond nemen. Maar dat is strafbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Een hond neem je niet, die krijg je.
Of andersom. Aantal jaar terug kende ik een nogal irritante en betweterige Engelsman. Een avond stonden we voor de ingang van een café en kwam er iemand aan met zo'n enorme hond. En die Engelsman heel stoer 'ik weet hoe ik met dit soort honden om moet gaan'.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er bij die een hond nemen. Maar dat is strafbaar.
Zo af en toe nog eens. Maar het leidt nergens toe.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:18 schreef dawg het volgende:
[..]
dan ben je wel een laatbloeier.
spreek je weleens meisjes aan?
Beloof geen dingen die je niet waar kan makenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:16 schreef Strani het volgende:
Doe dat. De mijne zal nog glorieuzer zijn
hoe komt dat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo af en toe nog eens. Maar het leidt nergens toe.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Een hond neem je niet, die krijg je.
Leugens, want het is mijn linkeroksel.quote:
Ik kan het waarmaken. Vanaf nu ben ik voor jou een waakhond aan de ketting..maar de ketting begint te slijten en op een dag zal het breken. En dan ben jij de inbreker die vast zit aan de binnenkant van het hek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beloof geen dingen die je niet waar kan maken
Dat is....apart.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Of andersom. Aantal jaar terug kende ik een nogal irritante en betweterige Engelsman. Een avond stonden we voor de ingang van een café en kwam er iemand aan met zo'n enorme hond. En die Engelsman heel stoer 'ik weet hoe ik met dit soort honden om moet gaan'.
Hoe hij het deed weet ik nog steeds niet maar 10 seconden later zat hij met z'n knieën op de grond en die hond van achteren bovenop hem.
Dan weet ik het ook niet. Lymfeklier neem ik aan? Kijk het even een dag of 2 aan en drink veel water.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens, want het is mijn linkeroksel.
nouja, heb je weinig zelfvertrouwen, klap je dicht, word je zenuwachtig, etc?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik dat nou eens wist, dan was ik al een stuk verder
Kan ik me voorstellen. Maar ik kan me niet voorstellen hoe het in hemelsnaam gegaan is.quote:
Doe maar alle drie. En waarschijnlijk nog wel meerquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:24 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, heb je weinig zelfvertrouwen, klap je dicht, word je zenuwachtig, etc?
Truste!quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar ik kan me niet voorstellen hoe het in hemelsnaam gegaan is.
Enfin, slaap lekker allemaal.
Je brengt het leuk moet ik zeggen, nou nog kijken wat het resultaat zal wordenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:21 schreef Strani het volgende:
Ik kan het waarmaken. Vanaf nu ben ik voor jou een waakhond aan de ketting..maar de ketting begint te slijten en op een dag zal het breken. En dan ben jij de inbreker die vast zit aan de binnenkant van het hek.
Kan nog weken duren..misschien wel jaren. Misschien komt het vanavond nog. Wie weet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je brengt het leuk moet ik zeggen, nou nog kijken wat het resultaat zal worden
Nee, niet vanavond. Vanavond is van mijquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:29 schreef Strani het volgende:
Kan nog weken duren..misschien wel jaren. Misschien komt het vanavond nog. Wie weet.
dat is lastig (nuquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Doe maar alle drie. En waarschijnlijk nog wel meer
Goed, niet vanavond. Maar vanaf morgen is jouw wereld niets dan onzekerheid en niet ophoudende angst.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, niet vanavond. Vanavond is van mij
Dealquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:32 schreef Strani het volgende:
Goed, niet vanavond. Maar vanaf morgen is jouw wereld niets dan onzekerheid en niet ophoudende angst.
Ik zit al achter de tekentafel plannen uit te werken. Tot zover heb ik iets met een puppy, een doos met bakstenen en een oud vrouwtje. Maar het voelt niet glorieus genoeg. Nog niet bevredigend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |