Je moet geen wonderen van jezelf verwachten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooruit wel, echt resultaat nog niet.
Ik wist het.quote:
Ik weet het niet, ik post nog niet zo lang hier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de enige zijn die nog totaal geen vooruitgang heeft geboekt sinds ik hier post
ligt eraan wat je onder vooruitgang verstaat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de enige zijn die nog totaal geen vooruitgang heeft geboekt sinds ik hier post
En nu wil je er nog een vrouw bij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb ook geen vooruitgang geboekt sinds ik 5 jaar geleden trouwde.
Meid, ik wil ze allemaal!quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En nu wil je er nog een vrouw bij?
na trouwen komt kinderen. of scheiden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb ook geen vooruitgang geboekt sinds ik 5 jaar geleden trouwde.
Hopelijk duurt het niet lang voor er veranderingen zijn, de meer succes, de beter voor de mensen hierquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bwahaha. Mensen gaan hier vooruit in het topic. Heloef die zoent en een meid aanspreekt. Keyos die een relatie begint. Newbie en Loka die samen zijn. Heath die meteen raak schoot met Selene.
Ik vraag me af wie de volgende is.
Nou, vooruitgang in het kader van dit topic. Ik heb nog geen vrouw versierd, ik heb nog steeds geen relatie gehad, ik ben nog steeds maagd, ik heb nog steeds niet gezoend. Dat soort dingenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder vooruitgang verstaat.
Geen van de twee nog, in mijn geval.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:13 schreef dawg het volgende:
[..]
na trouwen komt kinderen. of scheiden.
Wij zijn van plan volgend jaar een hond te nemen :pquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sommigen nemen eerst een hond om te testen
HAHAHAquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
Wij zijn van plan volgens jaar een hond te nemen :p
zelfs nooit gezoend? hoe oud ben je? is vast weleens voorbij gekomen maar dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, vooruitgang in het kader van dit topic. Ik heb nog geen vrouw versierd, ik heb nog steeds geen relatie gehad, ik ben nog steeds maagd, ik heb nog steeds niet gezoend. Dat soort dingen
Sja, dan moeten er wel eens een keer aantrekkelijke meiden in mijn omgeving komen. Het lijkt wel alsof ze een pact hebben om mij zo actief mogelijk te mijden. Ik verdenk ze ervan een satelliet systeem te hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het niet lang voor er veranderingen zijn, de meer succes, de beter voor de mensen hierAlleen blijft het wel zo ,mensen komen hier niet voor niets, dat kan even duren. Ben ook heel mijn leven single geweest, het is nu dat het toevallig zo gebeurd niet al te lang nadat ik hier ben gaan posten.
Te veel gerukt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:13 schreef heloef het volgende:
Ik heb een bult onder mijn oksel.
Hoe de neuk komt het daar?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen van de twee nog, in mijn geval.
hond kan ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zijn van plan volgend jaar een hond te nemen :p
Doe dat. De mijne zal nog glorieuzer zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wacht het vol spanning af, vooralsnog geniet ik even van mijn overwinning
Bijna 30.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:15 schreef dawg het volgende:
[..]
zelfs nooit gezoend? hoe oud ben je? is vast weleens voorbij gekomen maar dat heb ik gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |