SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 10-12-2011 18:10:31 ]If not now, then when.
Hoeveel je wilt geven eigenlijk want al het geld dat deze maand dekt en het geld dat over blijft gaat mee naar de volgende maand.quote:
Gaat het jongen? Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Hadden beter :waar we met zijn allen Jajong al het "goeds" toewensen. Kunnen zetten.
Overmaken SVP.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Je kan via Paypal of rechtstreeks overmaken, zeg het maar.
Ja ik heb geleerd dat ik altijd van het " goede " van de mens uit moet gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gaat het jongen? Wil je er over praten?
heuh paypall kan ook ja!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Je kan via Paypal of rechtstreeks overmaken, zeg het maar.
je hebt nu internet? dus ook paypal? waar wacht je op?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heuh paypall kan ook ja!
over 2 weken ben ik thuis, dan maak ik ook wel wat over
ah zoquote:
over 2 weken ben ik thuis, dan ff paypal rekening aanmaken, mijn ouders willen daar graag bij zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
je hebt nu internet? dus ook paypal? waar wacht je op?
ah zo ik dacht dat je al paypal hadquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
over 2 weken ben ik thuis, dan ff paypal rekening aanmaken, mijn ouders willen daar graag bij zijn
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laat die IRC maar zitten.
OVER 5 MINUTEN EVENT op FOK!CRAFT fokcraft.nl
np manquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ah zo ik dacht dat je al paypal hadexcuus
Dus je krijgt een weekend extra functies en je betaald voor de maand december?! Hmm mkayquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beste mensen,
Vanwege de maand december wat een dure maand is voor de meeste hou ik helaas geen geld over om de rekening voor de server te betalen. Jullie weten ook dat ik de grootste hekel heb aan geld vragen/ontvangen want ik ben iemand die graag geeft (niet doordenken).![]()
Hierbij zou ik het echt waarderen als je zou een éénmalige donatie zou willen doen, alle geld wordt ook alleen voor de server gebruikt.
Als compensatie krijg je extra functies (dit weekend) of een speciaal kleurtje naar wens in-game.
Ben je bereid om wat geld te doneren dan kun je me een PM/DM sturen voor verdere gegevens.
p.s. ik ben weinig aanwezig geweest deze week, zal vandaag/vannacht ook nog aan de server gaan werken.
Alvast bedankt bro's.![]()
Nee ik bedoelde dat die functies dit weekend er komen, die hou je gewoon.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus je krijgt een weekend extra functies en je betaald voor de maand december?! Hmm mkay
Bruin en blauw.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://i41.tinypic.com/2ailrm1.jpg
bobbers nieuwe yt layout ;p
Mjah hij is echt heel erg lelijk maar goed als ik daar dan iets van zeg komt de autisten-brigade weer een TR zettenquote:
Ah oké! Nja kwam raar over! Ik denk dat ik wel wat kan missen, maar moet ff kijken of ik meer ga spelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat die functies dit weekend er komen, die hou je gewoon.
Komt misschien omdat elke post die je uitkakt negatief en/of beledigend is. Ruitenwisser die je d'r bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjah hij is echt heel erg lelijk maar goed als ik daar dan iets van zeg komt de autisten-brigade weer een TR zetten.
Hihi. Pm jij es ff je D.A. Acc. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Komt misschien omdat elke post die je uitkakt negatief en/of beledigend is. Ruitenwisser die je d'r bent.
Ik daarintegen ben altijd een zonnestraal.![]()
Het enige nuttige wat uit jouw mond is komen, is de lul van je vaderquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjah hij is echt heel erg lelijk maar goed als ik daar dan iets van zeg komt de autisten-brigade weer een TR zetten.
*jouwquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Het enige nuttige wat uit jou mond is komen, is de lul van je vader
Zelfde naam als die tumblr die ik had, volgens mij heb je 'm echt in 5 seconden gevonden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hihi. Pm jij es ff je D.A. Acc. Ben benieuwd.
Het is gewoon heel erg lelijk, kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Het enige nuttige wat uit jouw mond is komen, is de lul van je vader
Schuld van Mordecai hoor, hiervoor was ik een onwijs onschuldig meisjequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef Flodder450 het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt lorrelies zo'n stil simpel meisje
Totdat je Iron Maiden of KISS opzet, gaat ze helemaal los
ff Yuri PM´enquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zo net ff de server ingegaan, bleek dat ik geen minecart op de rails kon droppen.
Meh, kom wel weer eens terug als er een mod/admin whatever er is.
Ziet er wel verdomd dope uit met die gebouwen etc.
omwquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:31 schreef bobbernaut het volgende:
Wie heeft er bricks in mijn doolhof geplaatst? ...
Standaard is dat 6667quote:
Zekers!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb er samen met drum al wat kratten bier van gehaald, die gaan we zo lekker opzuipen.
Bedankt nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is dit echt zo? Zo ja dan wil ik het terug!Ja man, dikke party vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Done.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:09 schreef Mender het volgende:
Server: irc.globalgamers.net
Channel: #fokcraft!
@drumpie kan je de op aanpassen zodat er het juiste server adres staat? Nu staat er alleen globalgamers
Jep, je krijgt sowieso een mooi kleurtje en extra functies komen later.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef vogelkooi het volgende:
Als je donate krijg je toch extra goodies?
okquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef gogosweden het volgende:
Naaktfoto's Lindsay Lohan uitgelekt!
Nice... ga je dit vaker doen? Was wel leuk om te volgenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:36 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Nou dat was even fijn testen of het werkte met die livestream via twitch.tv. Heb helaas wel de video verwijderd, aangezien ik itunes op de achtergrond aan had staan en ik geen zin heb in copyrightgezeur. Zal binnenkort wel een keer weer gaan streamen, maar dan zonder muziek.
Voor de geinteresseerden: Ik heb gestreamd op mijn Mac mbv de volgende software:
• CamTwist (gratis tool om desktop te capturen);
• Soundflower (softwarematige audiodriver - gratis);
• Audio Hijack Pro (programma om inputs van vescheidene bronnen - programma's, microfoon etc - door te sturen naar soundflower - betaalapplicatie)
• Adobe Flash Media Live Encoder (daadwerkelijke encoder voor de livestream, gebruikt CamTwist voor beeld als
input en Soundflower device voor audio - gratis)
Daarnaast kun je via justin.tv een config file downloaden die je kan gebruiken in Flash Media Server zodat de Media Server weet waarna hij de stream moet outputten. Config file zie je alleen als je bent geregistreerd en ingelogd.
Handige videotutorial is hier te bekijken:
Ja, ik denk het wel. Vond het leuk om te doen . Geef wel een melding op de server als ik weer een keer live benquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:43 schreef Mender het volgende:
[..]
Nice... ga je dit vaker doen? Was wel leuk om te volgen
Ik ga denk ik ook een keer beginnen met video's maken met engels commentaar. Maar dan gewoon voor youtube.
Idd was eerder nooit zoquote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Jump het volgende:
Ligt het aan mij of ontploffen creepers soms enorm vroeg?
Ik stond op een afstand dat ik zelf niks geraakt werd door het ontploffen, veel te kut dus... Maar mijn tunnel wel om zeepquote:
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dit profiel voor het dak van de toren?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:31 schreef Lorrelies het volgende:
Btw, Bobber wordt achtervolgt door een horde chicks
Ah jammerquote:Op zondag 11 december 2011 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IRC is eraf omdat het nog niet goed werkte.
Bij jou ziet die er wel lelijk uit, in default veel mooier.quote:Op zondag 11 december 2011 14:45 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Drumpie z'n riool.
Frendens Cartoon pack <3quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij jou ziet die er wel lelijk uit, in default veel mooier.
Lol toevallig gister gedownload.quote:Op zondag 11 december 2011 15:01 schreef drumstickNL het volgende:
Dit is ook wel wat voor jullie:
Trine 2 [PC/PS3/xbox 360]
+1 ik zeg doen!quote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://techguard.info/site/christmas.php
3x3 in steen, dirt echt 5x5 of meer.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef hecoson het volgende:
het gaat idd om dirt en gras
als ik uitga van 10 bij 10 kom ik dan goed uit ?
Leuk die briefing, we moeten en briefing room hebben in minecraft net zoals in die actie films.quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke even wat nieuws.
De oude host is opgezegd en er is een nieuwe host gekocht, een snellere en goedkopere host want ik werd ten eerste die dag/nacht lagg zat en dat als je elkaar ziet lopen lagg zat en nog andere lagg soorten.
De max. players van de server geeft 72 aan, dit halen we niet omdat je ook nog rekening met plugins moet houden maar 40/50 haal je wel bijv. We hebben de server getest en hij is echt snel, we zijn nu alleen aan het wachten op onze mySQL database voor Logblock en daarna gaan we de server overzetten.
Daarbij wordt Survival de main world wat mij het meest logische leek?
Tot zover de info.
Er verandert niks, survival wordt main world en de server is sowieso veel sneller, niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef Lorrelies het volgende:
Klinkt goed Drump
Verandert er verder nog iets of merken we er verder niks van? (behalve dat hij dan wss sneller is)
quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke even wat nieuws.
De oude host is opgezegd en er is een nieuwe host gekocht, een snellere en goedkopere host want ik werd ten eerste die dag/nacht lagg zat en dat als je elkaar ziet lopen lagg zat en nog andere lagg soorten.
De max. players van de server geeft 72 aan, dit halen we niet omdat je ook nog rekening met plugins moet houden maar 40/50 haal je wel bijv. We hebben de server getest en hij is echt snel, we zijn nu alleen aan het wachten op onze mySQL database voor Logblock en daarna gaan we de server overzetten.
Daarbij wordt Survival de main world wat mij het meest logische leek?
Tot zover de info.
Bij dezequote:Op zondag 11 december 2011 18:55 schreef Lorrelies het volgende:
Haha die is leuk XD Eigenlijk zou Looniar er moeten staan btw :3
Omdat ik benieuwd ben hoe die loopt en omdat ik morgen 6:45 moet opstaan.quote:
Er zou een nieuwe game moeten uitkomen alla Minecraft. Dat chat, skype, forum, marktplaats, youtube etc ineen is. En dan een massive multiplayer (oneindige) wereld. Waarbij dus iedereen in 1 gigantisch grote virtuele wereld zit. Met alle functies van het web ingebouwd. Maar nu slaat mijn fantasie weer helemaal op hol.quote:Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Leuk die briefing, we moeten en briefing room hebben in minecraft net zoals in die actie films.
Succes met het maken.quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Er zou een nieuwe game moeten uitkomen alla Minecraft. Dat chat, skype, forum, marktplaats, youtube etc ineen is. En dan een massive multiplayer (oneindige) wereld. Waarbij dus iedereen in 1 gigantisch grote virtuele wereld zit. Met alle functies van het web ingebouwd. Maar nu slaat mijn fantasie weer helemaal op hol.
Zeker als het werkt wel, maar denk dat het haast onmogelijk is.quote:Op zondag 11 december 2011 20:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Haha dat gaat mij in geen 1000 jaar lukken
Maar wel vet idee toch?
Configs aanpassen, en de hele server map naar me eigen laptop halen duurt ook eventjes.quote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
waarom duurt server overzetten eigenlijk zo lang?
Ik loop wel gewoon naar buiten, wat paddenstoelen eten dan lijkt alles ook quake pro.quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Er zou een nieuwe game moeten uitkomen alla Minecraft. Dat chat, skype, forum, marktplaats, youtube etc ineen is. En dan een massive multiplayer (oneindige) wereld. Waarbij dus iedereen in 1 gigantisch grote virtuele wereld zit. Met alle functies van het web ingebouwd. Maar nu slaat mijn fantasie weer helemaal op hol.
Neem gewoon deze, succes gegarandeerd.quote:Op zondag 11 december 2011 20:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik loop wel gewoon naar buiten, wat paddenstoelen eten dan lijkt alles ook quake pro.
Mender.quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Mender het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 21:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wij danken U, God, voor het lieve licht.
Maar je hebt geen lagg meer.quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef bobbernaut het volgende:
NEEEEEE dus dan ben ik diamond zwaard met enchantment kwijt?
Edit
Doet irc t al?
Stuur het geld op via de post en ik maak het wel overquote:Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef terrastegel het volgende:
Ik wil het kopen maar mijn vader wil niet betalenheb zelf nog geen bankkaart
En het is priceless om met jullie te mogen spelen, als deleten ze elke dag de inventory's.quote:Op zondag 11 december 2011 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LET OP: De inventory's zijn van een flink wat dagen terug, dit kun je helaas niet ongedaan maken. Maar let er wel op dat de server nu LAGG VRIJ is dus dat compenseert in mijn opzicht flink tegenover de inventory's.
Veel Speeplezier!
quote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En het is priceless om met jullie te mogen spelen, als deleten ze elke dag de inventory's.
Hij:quote:
Nee dat duurt nog sowieso paar weken, maar stabieler als dit krijg je het niet.quote:
Gaat me meer om die Nether bugs, en enchantment bugs, en animal bugs enzo. Vond de server al vrij stabiel, had toen ik nog speelde nergens last van iig.quote:Op zondag 11 december 2011 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog sowieso paar weken, maar stabieler als dit krijg je het niet.
Zieligggggggggggggggquote:
Animal bugs zijn er niet, Nether bugs?, enchantment bugs?quote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gaat me meer om die Nether bugs, en enchantment bugs, en animal bugs enzo. Vond de server al vrij stabiel, had toen ik nog speelde nergens last van iig.
Geen XP van Nether mobs. Enchantment weg van items als je dood gaat. Animals die over 2 high fences kunnen springen... etc etc. Of zijn die al gefixed?quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Animal bugs zijn er niet, Nether bugs?, enchantment bugs?
Als die bugs er "nog" zijn dan zou het aan MC zelf moeten liggen gok ik.quote:Op zondag 11 december 2011 23:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geen XP van Nether mobs. Enchantment weg van items als je dood gaat. Animals die over 2 high fences kunnen springen... etc etc. Of zijn die al gefixed?
In singleplayer nergens last van, en als ik Let's Play's bekijk van mensen op SMP servers hebben die dat ook niet.. En die spelen gewoon 1.0.0quote:Op zondag 11 december 2011 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die bugs er "nog" zijn dan zou het aan MC zelf moeten liggen gok ik.
U riep?quote:Op maandag 28 november 2011 16:10 schreef dnbrainwash het volgende:
AlchemistOfSorrows heeft echt een van de eerste reacties in het eerste topic, die is er toch nog aventoe?
Niet vaak. Maar dat is meer omdat de mensen met wie ik veel speelde min of meer gestopt zijnquote:
Dan laat je ze weer beginnen.quote:Op maandag 12 december 2011 00:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet vaak. Maar dat is meer omdat de mensen met wie ik veel speelde min of meer gestopt zijn
De meeste zijn te druk bezig met andere spellen, waaronder Skyrimquote:
Hmm oke oke.. ze zijn iig altijd welkom.quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De meeste zijn te druk bezig met andere spellen, waaronder Skyrim
quote:
Nou ja, dat was op de server van een vriend, waar we een vette map haddenquote:Op maandag 12 december 2011 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm oke oke.. ze zijn iig altijd welkom.
Dat deden wij helaas ook, onze 1.7 map wasquote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, dat was op de server van een vriend, waar we een vette map hadden
Maar toen kwam 1.8 en besloten we te resetten![]()
Op zich heb ik wel een aantal dingen die ik wil doen maar ik kan het echt nooit opbrengen
Gelukkig heeft ie me een backup van de map op CD gegeven, maar helaas was er toen al wel wat geslooptquote:Op maandag 12 december 2011 00:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat deden wij helaas ook, onze 1.7 map was![]()
Ken de plaat wel, goeie muziekquote:Op maandag 12 december 2011 01:01 schreef vogelkooi het volgende:
Je ondertitel is My name is Hopkins,Witchfinder
Moest toen aan dat nummer denken, en misschien heb je het daarom ook gekozen, blijkbaar niet.
quote:
Dat is inderdaad je honger, je moet nu af en toe eten (went snel genoeg). Wat melons, vlees, brood...quote:Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ben nu een beetje aan het rondwandelen op de server, maar heb een vraagje, wat zijn die vleesdingen die steeds minder worden? Ik neem aan dat je dan moet eten oid? Of zit dat anders..
En mooi huis stef!
Edit: En oh ja, net ontplofte een creeper in mijn buurt en nu zit ergens een krater
Ben nu veilig in 1 van jullie gebouwen
en je verliest hartjes als je 0 hamlapjes op je bar hebtquote:Op maandag 12 december 2011 11:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat is inderdaad je honger, je moet nu af en toe eten (went snel genoeg). Wat melons, vlees, brood...
Hamlappen ja? noem het altijd bambipoten.quote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef Mordecai het volgende:
[..]
en je verliest hartjes als je 0 hamlapjes op je bar hebt
Klopt Creasur staat momenteel niet in de planning.quote:Op maandag 12 december 2011 12:25 schreef Mordecai het volgende:
Maar, Drumpie, Creasur gaat niet meer door? Lijkt mij wel het beste aangezien we al het city project hebben :p
De mod Rei Minimap downloaden en installeren via HD patcher. Een render map die verraad alle huizen namelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
btw bestaat er ook een map van de survival wereld? Maakt het wat makkelijker om een geschikte locatie te vinden voor mijn eerste huisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er zitten nogal behoorlijk wat bugs in de laatste versie, jammer wel.![]()
Hmm ja das waar, en die had ik al gedownload. Wel handig maar het heeft een te klein oppervlak. Ah fijn ik zie wel wat mooie plekjes zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 14:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De mod Rei Minimap downloaden en installeren via HD patcher. Een render map die verraad alle huizen namelijk.
Hey Stef, ja man komt goed.quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef StefSOFT-NL het volgende:
He guys and ladies off course,
Ik wil vanavond weer ff streamen (rond 21.00 uur). Ik vind het zelf persoonlijk wel leuk om ergens rondgeleid te worden: interessant project of een groepje wat probeert te survivalen in een mijn ofzo. Kunnen we iets interessants voor vanavond fixen?
Fijn, ga ik nog ff kloten met CamTwistquote:
zie je mij boeien?quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
godverdomme wat een KUTDAG!
Eerst school, daarna met een maat mee naar huis. laptop, wiskunde boeken muis alles daar gedumt. Zou hem helpen zijn haar te trimmen. Word gevraagd of hij mee gaat een luciaklänning (soort kerstpak) te kopen omdat hij dat morgen aan moest, aight ik ben de beroerdste niet dus zou ff mee. Wat ik niet wist is dat die kk dingen overal uitverkocht waren en dat het dus een tyfustijd zou duren.
Uiteindelijk maar naar huis gegaan omdat ik om 17.00 was tijd heb (kleren) Kom ik thuis kom ik erchter dat mijn muis dus nog bij hem ligt. En ik dus niet normaal bij mijn pc kan zitten! Tevens is het 40 minuten naar hem lopen en in -28 doe ik dat liever niet.
Ook heb ik woensdag een eindtentamen in wiskunde en daar kan ik dus vandaag niet voor leren.
NOOIT MEER ga ik dus mee de stad in met die gozer.
godverdomme.
Misschien moet je op dooien en furries gaan fappen?quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
Eerst school, daarna met een maat mee naar huis. laptop, wiskunde boeken muis alles daar gedumt. Zou hem helpen zijn haar te trimmen. Word gevraagd of hij mee gaat een luciaklänning (soort kerstpak) te kopen omdat hij dat morgen aan moest, aight ik ben de beroerdste niet dus zou ff mee. Wat ik niet wist is dat die kk dingen overal uitverkocht waren en dat het dus een tyfustijd zou duren.
Uiteindelijk maar naar huis gegaan omdat ik om 17.00 was tijd heb (kleren) Kom ik thuis kom ik erchter dat mijn muis dus nog bij hem ligt. En ik dus niet normaal bij mijn pc kan zitten! Tevens is het 40 minuten naar hem lopen en in -28 doe ik dat liever niet.
Ook heb ik woensdag een eindtentamen in wiskunde en daar kan ik dus vandaag niet voor leren.
godverdomme.
quote:Op maandag 12 december 2011 10:56 schreef gogosweden het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er al TE veel gedaan merk ik
Leukquote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef StefSOFT-NL het volgende:
He guys and ladies off course,
Ik wil vanavond weer ff streamen (rond 21.00 uur). Ik vind het zelf persoonlijk wel leuk om ergens rondgeleid te worden: interessant project of een groepje wat probeert te survivalen in een mijn ofzo. Kunnen we iets interessants voor vanavond fixen?
-28°Cquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
godverdomme.
Zei die omdat zn vriendin mee leest.quote:
jaquote:Op maandag 12 december 2011 17:14 schreef Lorrelies het volgende:
Horen jullie die irritante vlieg ook af en toe weer behoorlijk?
wat voor functies en alles dan? Misschien handig dat je dat even op het forum zetquote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo de eerste VIP functies zijn er.![]()
Nu de rest nog en dan krijgen jullie hier een lijst met commands enzo.
Functies zijn nog geheim en alleen voor VIPS, en alle commands komen hier op het forum zodra ik vind dat de functies goed voor VIPS zijn en voldoende functies.quote:Op maandag 12 december 2011 17:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat voor functies en alles dan? Misschien handig dat je dat even op het forum zet
dus mods mogen ze niet eens wetenquote:Op maandag 12 december 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Functies zijn nog geheim en alleen voor VIPS, en alle commands komen hier op het forum zodra ik vind dat de functies goed voor VIPS zijn en voldoende functies.
De Paus mag ze niet eens weten.quote:Op maandag 12 december 2011 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus mods mogen ze niet eens weten
Moet toch t verschil kunnen zien tussen hack000rrrss en legaale meuk.d
of hoe bedoel je eigenlijk?
Dat lijkt mij uitstekend hoe meer zielen..quote:Op maandag 12 december 2011 18:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Stefsoft, is het goed als ik dan meega? Ik wil de huidige server best graag eens aanschouwen
Hoe meer bansquote:Op maandag 12 december 2011 18:10 schreef StefSOFT-NL het volgende:
[..]
Dat lijkt mij uitstekend hoe meer zielen..
Ik ben benieuwd wat we gaan doen.
Nee. IRC is text based.quote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef maurisioo het volgende:
Dat was toch gestopt weer? Anders wil ik ook graag invite
Is toch een soort van ts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |