SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is dit echt zo? Zo ja dan wil ik het terug!Ja man, dikke party vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Done.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:09 schreef Mender het volgende:
Server: irc.globalgamers.net
Channel: #fokcraft!
@drumpie kan je de op aanpassen zodat er het juiste server adres staat? Nu staat er alleen globalgamers
Jep, je krijgt sowieso een mooi kleurtje en extra functies komen later.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef vogelkooi het volgende:
Als je donate krijg je toch extra goodies?
okquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef gogosweden het volgende:
Naaktfoto's Lindsay Lohan uitgelekt!
Nice... ga je dit vaker doen? Was wel leuk om te volgenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:36 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Nou dat was even fijn testen of het werkte met die livestream via twitch.tv. Heb helaas wel de video verwijderd, aangezien ik itunes op de achtergrond aan had staan en ik geen zin heb in copyrightgezeur. Zal binnenkort wel een keer weer gaan streamen, maar dan zonder muziek.
Voor de geinteresseerden: Ik heb gestreamd op mijn Mac mbv de volgende software:
• CamTwist (gratis tool om desktop te capturen);
• Soundflower (softwarematige audiodriver - gratis);
• Audio Hijack Pro (programma om inputs van vescheidene bronnen - programma's, microfoon etc - door te sturen naar soundflower - betaalapplicatie)
• Adobe Flash Media Live Encoder (daadwerkelijke encoder voor de livestream, gebruikt CamTwist voor beeld als
input en Soundflower device voor audio - gratis)
Daarnaast kun je via justin.tv een config file downloaden die je kan gebruiken in Flash Media Server zodat de Media Server weet waarna hij de stream moet outputten. Config file zie je alleen als je bent geregistreerd en ingelogd.
Handige videotutorial is hier te bekijken:
Ja, ik denk het wel. Vond het leuk om te doen . Geef wel een melding op de server als ik weer een keer live benquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:43 schreef Mender het volgende:
[..]
Nice... ga je dit vaker doen? Was wel leuk om te volgen
Ik ga denk ik ook een keer beginnen met video's maken met engels commentaar. Maar dan gewoon voor youtube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |