Omdat ik benieuwd ben hoe die loopt en omdat ik morgen 6:45 moet opstaan.quote:
Er zou een nieuwe game moeten uitkomen alla Minecraft. Dat chat, skype, forum, marktplaats, youtube etc ineen is. En dan een massive multiplayer (oneindige) wereld. Waarbij dus iedereen in 1 gigantisch grote virtuele wereld zit. Met alle functies van het web ingebouwd. Maar nu slaat mijn fantasie weer helemaal op hol.quote:Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Leuk die briefing, we moeten en briefing room hebben in minecraft net zoals in die actie films.
Succes met het maken.quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Er zou een nieuwe game moeten uitkomen alla Minecraft. Dat chat, skype, forum, marktplaats, youtube etc ineen is. En dan een massive multiplayer (oneindige) wereld. Waarbij dus iedereen in 1 gigantisch grote virtuele wereld zit. Met alle functies van het web ingebouwd. Maar nu slaat mijn fantasie weer helemaal op hol.
Zeker als het werkt wel, maar denk dat het haast onmogelijk is.quote:Op zondag 11 december 2011 20:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Haha dat gaat mij in geen 1000 jaar lukken
Maar wel vet idee toch?
Configs aanpassen, en de hele server map naar me eigen laptop halen duurt ook eventjes.quote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
waarom duurt server overzetten eigenlijk zo lang?
Ik loop wel gewoon naar buiten, wat paddenstoelen eten dan lijkt alles ook quake pro.quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Er zou een nieuwe game moeten uitkomen alla Minecraft. Dat chat, skype, forum, marktplaats, youtube etc ineen is. En dan een massive multiplayer (oneindige) wereld. Waarbij dus iedereen in 1 gigantisch grote virtuele wereld zit. Met alle functies van het web ingebouwd. Maar nu slaat mijn fantasie weer helemaal op hol.
Neem gewoon deze, succes gegarandeerd.quote:Op zondag 11 december 2011 20:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik loop wel gewoon naar buiten, wat paddenstoelen eten dan lijkt alles ook quake pro.
Mender.quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef Mender het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 21:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wij danken U, God, voor het lieve licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |