+1 ik zeg doen!quote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://techguard.info/site/christmas.php
3x3 in steen, dirt echt 5x5 of meer.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef hecoson het volgende:
het gaat idd om dirt en gras
als ik uitga van 10 bij 10 kom ik dan goed uit ?
Leuk die briefing, we moeten en briefing room hebben in minecraft net zoals in die actie films.quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke even wat nieuws.
De oude host is opgezegd en er is een nieuwe host gekocht, een snellere en goedkopere host want ik werd ten eerste die dag/nacht lagg zat en dat als je elkaar ziet lopen lagg zat en nog andere lagg soorten.
De max. players van de server geeft 72 aan, dit halen we niet omdat je ook nog rekening met plugins moet houden maar 40/50 haal je wel bijv. We hebben de server getest en hij is echt snel, we zijn nu alleen aan het wachten op onze mySQL database voor Logblock en daarna gaan we de server overzetten.
Daarbij wordt Survival de main world wat mij het meest logische leek?
Tot zover de info.
Er verandert niks, survival wordt main world en de server is sowieso veel sneller, niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef Lorrelies het volgende:
Klinkt goed Drump
Verandert er verder nog iets of merken we er verder niks van? (behalve dat hij dan wss sneller is)
quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke even wat nieuws.
De oude host is opgezegd en er is een nieuwe host gekocht, een snellere en goedkopere host want ik werd ten eerste die dag/nacht lagg zat en dat als je elkaar ziet lopen lagg zat en nog andere lagg soorten.
De max. players van de server geeft 72 aan, dit halen we niet omdat je ook nog rekening met plugins moet houden maar 40/50 haal je wel bijv. We hebben de server getest en hij is echt snel, we zijn nu alleen aan het wachten op onze mySQL database voor Logblock en daarna gaan we de server overzetten.
Daarbij wordt Survival de main world wat mij het meest logische leek?
Tot zover de info.
Bij dezequote:Op zondag 11 december 2011 18:55 schreef Lorrelies het volgende:
Haha die is leuk XD Eigenlijk zou Looniar er moeten staan btw :3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |