quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 21:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wij danken U, God, voor het lieve licht.
Maar je hebt geen lagg meer.quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef bobbernaut het volgende:
NEEEEEE dus dan ben ik diamond zwaard met enchantment kwijt?
Edit
Doet irc t al?
Stuur het geld op via de post en ik maak het wel overquote:Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef terrastegel het volgende:
Ik wil het kopen maar mijn vader wil niet betalenheb zelf nog geen bankkaart
En het is priceless om met jullie te mogen spelen, als deleten ze elke dag de inventory's.quote:Op zondag 11 december 2011 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LET OP: De inventory's zijn van een flink wat dagen terug, dit kun je helaas niet ongedaan maken. Maar let er wel op dat de server nu LAGG VRIJ is dus dat compenseert in mijn opzicht flink tegenover de inventory's.
Veel Speeplezier!
quote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En het is priceless om met jullie te mogen spelen, als deleten ze elke dag de inventory's.
Hij:quote:
Nee dat duurt nog sowieso paar weken, maar stabieler als dit krijg je het niet.quote:
Gaat me meer om die Nether bugs, en enchantment bugs, en animal bugs enzo. Vond de server al vrij stabiel, had toen ik nog speelde nergens last van iig.quote:Op zondag 11 december 2011 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog sowieso paar weken, maar stabieler als dit krijg je het niet.
Zieligggggggggggggggquote:
Animal bugs zijn er niet, Nether bugs?, enchantment bugs?quote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gaat me meer om die Nether bugs, en enchantment bugs, en animal bugs enzo. Vond de server al vrij stabiel, had toen ik nog speelde nergens last van iig.
Geen XP van Nether mobs. Enchantment weg van items als je dood gaat. Animals die over 2 high fences kunnen springen... etc etc. Of zijn die al gefixed?quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Animal bugs zijn er niet, Nether bugs?, enchantment bugs?
Als die bugs er "nog" zijn dan zou het aan MC zelf moeten liggen gok ik.quote:Op zondag 11 december 2011 23:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geen XP van Nether mobs. Enchantment weg van items als je dood gaat. Animals die over 2 high fences kunnen springen... etc etc. Of zijn die al gefixed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |