Maar je hebt geen lagg meer.quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef bobbernaut het volgende:
NEEEEEE dus dan ben ik diamond zwaard met enchantment kwijt?
Edit
Doet irc t al?
Stuur het geld op via de post en ik maak het wel overquote:Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef terrastegel het volgende:
Ik wil het kopen maar mijn vader wil niet betalenheb zelf nog geen bankkaart
En het is priceless om met jullie te mogen spelen, als deleten ze elke dag de inventory's.quote:Op zondag 11 december 2011 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LET OP: De inventory's zijn van een flink wat dagen terug, dit kun je helaas niet ongedaan maken. Maar let er wel op dat de server nu LAGG VRIJ is dus dat compenseert in mijn opzicht flink tegenover de inventory's.
Veel Speeplezier!
quote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En het is priceless om met jullie te mogen spelen, als deleten ze elke dag de inventory's.
Hij:quote:
Nee dat duurt nog sowieso paar weken, maar stabieler als dit krijg je het niet.quote:
Gaat me meer om die Nether bugs, en enchantment bugs, en animal bugs enzo. Vond de server al vrij stabiel, had toen ik nog speelde nergens last van iig.quote:Op zondag 11 december 2011 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog sowieso paar weken, maar stabieler als dit krijg je het niet.
Zieligggggggggggggggquote:
Animal bugs zijn er niet, Nether bugs?, enchantment bugs?quote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gaat me meer om die Nether bugs, en enchantment bugs, en animal bugs enzo. Vond de server al vrij stabiel, had toen ik nog speelde nergens last van iig.
Geen XP van Nether mobs. Enchantment weg van items als je dood gaat. Animals die over 2 high fences kunnen springen... etc etc. Of zijn die al gefixed?quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Animal bugs zijn er niet, Nether bugs?, enchantment bugs?
Als die bugs er "nog" zijn dan zou het aan MC zelf moeten liggen gok ik.quote:Op zondag 11 december 2011 23:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geen XP van Nether mobs. Enchantment weg van items als je dood gaat. Animals die over 2 high fences kunnen springen... etc etc. Of zijn die al gefixed?
In singleplayer nergens last van, en als ik Let's Play's bekijk van mensen op SMP servers hebben die dat ook niet.. En die spelen gewoon 1.0.0quote:Op zondag 11 december 2011 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die bugs er "nog" zijn dan zou het aan MC zelf moeten liggen gok ik.
U riep?quote:Op maandag 28 november 2011 16:10 schreef dnbrainwash het volgende:
AlchemistOfSorrows heeft echt een van de eerste reacties in het eerste topic, die is er toch nog aventoe?
Niet vaak. Maar dat is meer omdat de mensen met wie ik veel speelde min of meer gestopt zijnquote:
Dan laat je ze weer beginnen.quote:Op maandag 12 december 2011 00:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet vaak. Maar dat is meer omdat de mensen met wie ik veel speelde min of meer gestopt zijn
De meeste zijn te druk bezig met andere spellen, waaronder Skyrimquote:
Hmm oke oke.. ze zijn iig altijd welkom.quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De meeste zijn te druk bezig met andere spellen, waaronder Skyrim
quote:
Nou ja, dat was op de server van een vriend, waar we een vette map haddenquote:Op maandag 12 december 2011 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm oke oke.. ze zijn iig altijd welkom.
Dat deden wij helaas ook, onze 1.7 map wasquote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, dat was op de server van een vriend, waar we een vette map hadden
Maar toen kwam 1.8 en besloten we te resetten![]()
Op zich heb ik wel een aantal dingen die ik wil doen maar ik kan het echt nooit opbrengen
Gelukkig heeft ie me een backup van de map op CD gegeven, maar helaas was er toen al wel wat geslooptquote:Op maandag 12 december 2011 00:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat deden wij helaas ook, onze 1.7 map was![]()
Ken de plaat wel, goeie muziekquote:Op maandag 12 december 2011 01:01 schreef vogelkooi het volgende:
Je ondertitel is My name is Hopkins,Witchfinder
Moest toen aan dat nummer denken, en misschien heb je het daarom ook gekozen, blijkbaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |