SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alsteadquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 2% gewijzigd door maurisioo op 28-11-2011 19:03:47 ]
Met een 17e-eeuws pistooltje. Is het dan nog larp?quote:Op maandag 28 november 2011 16:03 schreef dnbrainwash het volgende:
Als tom een larper was liep hij rond als een elfje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Die kunnen niet lopen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
En jij zou rondlopen als een zeemeerman.
Plaatje door MineraalWaterquote:Op maandag 28 november 2011 16:05 schreef dnbrainwash het volgende:
O kijk de OP anders is! Had ik nog niet gezien.
quote:
Ik wou "LARPen is okay, ole ole" doenquote:Op maandag 28 november 2011 16:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
btw heb bijna alle () delen gevolgd dus ik heb meer recht op de 100e TT
Even kijken wanneer mijn eerste post was..quote:Op maandag 28 november 2011 16:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
btw heb bijna alle () delen gevolgd dus ik heb meer recht op de 100e TT
In #21quote:Op maandag 28 november 2011 16:07 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Even kijken wanneer mijn eerste post was..
Jep, topic 2 zo te zienquote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef maurisioo het volgende:
Ik denk dat Flodder hier nog de eerste was
Oja hij nog eerder.quote:Op maandag 28 november 2011 16:10 schreef dnbrainwash het volgende:
AlchemistOfSorrows heeft echt een van de eerste reacties in het eerste topic, die is er toch nog aventoe?
die gehaktbal zegt van alles.quote:Op maandag 28 november 2011 16:12 schreef -Datdus- het volgende:
Notch twitterde dat het mogelijk wordt om met portals naar andere servers te gaan. Alleen zal het nog wel even duren.
Hij heeft wel een punt. Het moet een jubileum zijn, niet zo'n standaardmaurisioottje zoals deze.quote:Op maandag 28 november 2011 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
God, jij bent er pas 5 topics ofzo man en nu al klagen over TT's?
Done allreadyquote:Op maandag 28 november 2011 15:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
You first, daarna zien we nog wel
Maar het is maar een getal. Ik had zelf eerder een speciale TT gedaan als het topic een jaar lang bestond.quote:Op maandag 28 november 2011 16:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Het moet een jubileum zijn, niet zo'n standaardmaurisioottje zoals deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef Mordecai het volgende:
Hier ben ik inderdaad moe:haha vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ben ik inderdaad moe:Dit is ook geen LARP zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Dat idee is er al ontzettend lang hoor, sterker nog, de eerste multiworld server waar ik op ben geweest werkte met een portal naar een andere server.quote:
quote:
Is op zich best een grappig idee ^^quote:Op maandag 28 november 2011 16:24 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat idee is er al ontzettend lang hoor, sterker nog, de eerste multiworld server waar ik op ben geweest werkte met een portal naar een andere server.
Mja, was leuk toen er nog geen multiworld plugins waren.quote:Op maandag 28 november 2011 16:25 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Is op zich best een grappig idee ^^
Hier ben ik inderdaad moe:is dat lorrelies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Zie je Maurisioo je verneukt alles weer. Met je vredegedoe, ga PVDD stemmen ofzo.quote:
Pas op. Straks wordt MineraalWater nog boos op je.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
God, jij bent er pas 5 topics ofzo man en nu al klagen over TT's?
Nou zegquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Zie je Maurisioo je verneukt alles weer. Met je vredegedoe, ga PVDD stemmen ofzo.
Hij is hier bijna alle topics alquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pas op. Straks wordt MineraalWater nog boos op je.
Of ben je hier al langer dan 5 topics.
[..]
Je bent gewoon stom.quote:
Oh dus dan mag je wel gewoon zeggen wat je wil?quote:Op maandag 28 november 2011 16:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hij is hier bijna alle topics al
Je weet dat dat gewoon 1quote:Op maandag 28 november 2011 16:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh dus dan mag je wel gewoon zeggen wat je wil?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tot de macht 10
Ja man, Dan word ik zo boos he.quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
eigenlijk welquote:Op maandag 28 november 2011 16:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh dus dan mag je wel gewoon zeggen wat je wil?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tot de macht 10
Wat heb jij gesnoven man.quote:Op maandag 28 november 2011 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja man, Dan word ik zo boos he.
Je voelt je zeker wel goed he zo iemand beledigen via internet.
Ik bedoel de uitroeptekens.quote:
Als ik de uitroeptekens als faculteit zie, is het nog steeds 1quote:
kneus ik heb een ongeluk gehad, denk je dat ik daarna vrolijk weer verder ga?quote:
?????????? Waar heb jij 't nou weer over? Wie beledig ik, waar?quote:Op maandag 28 november 2011 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja man, Dan word ik zo boos he.
Je voelt je zeker wel goed he zo iemand beledigen via internet.
Jij begint serieus op mn zenuwen te werken.quote:Op maandag 28 november 2011 16:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zie dat dan maar niet zo, janksmoelquote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Als ik de uitroeptekens als faculteit zie, is het nog steeds 1.
Da's mooi.quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Slechte dag, Verder heb ik geen idee wat er in het pilletje zat, maar sterk was het wel!
Ik opende het eerste minecraft topic op fokquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
Oja sorry.quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
kneus ik heb een ongeluk gehad, denk je dat ik daarna vrolijk weer verder ga?
Mijn gekneusde ribben en nog bloedende zij denken daar anders over.quote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oja sorry.
Dacht dat je vandaag wel weer naar school kon
De grondlegger!quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik opende het eerste minecraft topic op fok
* drumstickNL laat veteranen badge zien.
Helemaal niet dat was Dynd!quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik opende het eerste minecraft topic op fok
* drumstickNL laat veteranen badge zien.
Oh well, zo erg is het niet. Kan ik mooi tijd in andere shit steken.quote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Helemaal niet dat was Dynd!
Maar beterschap
Monthy pythonquote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef -Datdus- het volgende:
Heeeeeel toevallig kwam ik dit tegen.
[ afbeelding ]
inb4 ragende larpersquote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef -Datdus- het volgende:
Heeeeeel toevallig kwam ik dit tegen.
[ afbeelding ]
Level 10 Fireball of Doom!quote:
I couldn't care less.quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ban gaat steeds langer duren gok ik.
nicequote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, nieuwere build, 19 bug fixes.
Tevens staat vanaf nu ook weer Falsebook op de server die het mogelijk maakt om lifts, bridges, IC's etc te maken.
Maurisioo en Bob tegen de rest!quote:
Hier ben ik inderdaad moe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had een enchantment tablequote:Op maandag 28 november 2011 18:28 schreef bobbernaut het volgende:
wie heeft er sneeuw of een enchantment tafel?
Ik heb dr wel een in mn huis staan, mag je wel mollen en meenemenquote:Op maandag 28 november 2011 18:28 schreef bobbernaut het volgende:
wie heeft er sneeuw of een enchantment tafel?
deze kan er mee doorquote:Op maandag 28 november 2011 18:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waar we proosten met Potions!![]()
![]()
tevens
STING!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:43 schreef TJV het volgende:
I'm an alien, I'm a legal alienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hulde aan GoGoSweden voor het posten inderdaad![]()
Hey..quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Hey..
ik heb wat voor je..Message in a bottleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef TJV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarheid.quote:
Ahkoetsjiekoetsjie.quote:Op maandag 28 november 2011 19:11 schreef maurisioo het volgende:
Ik zal nog eens een topic openen zeg ondankbare lui hier
Dat stond ook in mijn oude TT ja en nu is het weggehaald.quote:Op maandag 28 november 2011 19:14 schreef Lorrelies het volgende:
Ik hoop het maar, ik word een beetje gek van het gezeur om niks steeds![]()
So let's al be happy and liev again
![]()
Dat gaat er dus fout... het moet er weer in!quote:Op maandag 28 november 2011 19:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat stond ook in mijn oude TT ja en nu is het weggehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef gogosweden het volgende:
BUSTED -DatDus- !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dan gapen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
Wow dat ziet er bizar mooi uit Mau... en eng
Oh lol wtf, ik deed de ": O" smiley, maar dat is hier geen schrikken maar gapenquote:
haha dacht ik al hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh lol wtf, ik deed de ": O" smiley, maar dat is hier geen schrikken maar gapenIk bedoelde:
Hoezo?quote:
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef TJV het volgende:
[..]Doe normaal =,= Hij had het over creepergaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En trouwens, niemand hoeft zich aangesproken te voelen aangezien niemand larptFijn hè?
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ja heel toevallig.quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wel toevallig dat TomVNL bij elke ruzie betrokken is.
Je voelt je meteen weer aangesproken he?quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doe normaal =,= Hij had het over creepergaten.
Ja omdat jij en die andere gast doen alsof mijn vriendje een larper is. Nou geloof me, dan was het mijn vriendje nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef TJV het volgende:
[..]
Je voelt je meteen weer aangesproken he?
Edit:
Ha, leuk zo'n ninja-edit.
Zal ik hierop reageren?quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja omdat jij en die andere gast doen alsof mijn vriendje een larper is. Nou geloof me, dan was het mijn vriendje nietMaar er is wel degelijk verschil tussen een rubber zwaardje en een vuursteenmusket uit 1800, maar dat is lastig te begrijpen kennelijk
Als hij zegt dat het niet zo is, dan is het ook niet zo. Er zijn vast meer mensen die het verschil niet zo duidelijk aan kunnen geven, maar als je had geluisterd of de moeite had genomen om op een linkje te klikken, dan was het misschien duidelijker en hoefde er niet zoveel gezeik te zijn. Daarbij zat je het allemaal nogal belachelijk te maken en dat was niet nodig. Iedereen heeft zo zijn hobby's.quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Zal ik hierop reageren?
Ja dat doe ik. Ik zei alleen, dat ik LARP en dat wat je vriendje doet als ongeveer gelijk zie. Dat je vriendje dan reageert als een vrouw in haar maandelijkse periode; niet mijn probleem.
Waarom ben jij samen met Jajong/Naantje de enige die denken dat ik overdreven reageer? Waarom zien de serverhouders het anders en waarom hebben jullie dan die 24-uursban?quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Zal ik hierop reageren?
Ja dat doe ik. Ik zei alleen, dat ik LARP en dat wat je vriendje doet als ongeveer gelijk zie. Dat je vriendje dan reageert als een vrouw in haar maandelijkse periode; niet mijn probleem.
Hij gaf mij inderdaad een linkje, waaruit ik opmaakte dat hij historische gebeurtenissen naspeelde. Hij heeft een rol, doet het voor de lol, speelt dingen na, wat is het verschil? Hij loopt niet in een mongolenpakkie, maar in essentie lijkt het mij hetzelfde.quote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Als hij zegt dat het niet zo is, dan is het ook niet zo. Er zijn vast meer mensen die het verschil niet zo duidelijk aan kunnen geven, maar als je had geluisterd of de moeite had genomen om op een linkje te klikken, dan was het misschien duidelijker en hoefde er niet zoveel gezeik te zijn. Daarbij zat je het allemaal nogal belachelijk te maken en dat was niet nodig. Iedereen heeft zo zijn hobby's.
Je had het eens terug moeten lezen, je kwam totaal niet met zinnige argumenten en reageerde echt als een 14-jarig blackberry kind. Daarnaast waren wij 3en de enige die praatten, anderen waren er niet. Dat Drumpie vervolgens jouw kant kiest omdat hij niet wil dat hij 2 actieve spelers kwijtraakt en valt voor jouw dreigementje.. prima. Boeit mij verder niet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Waarom ben jij samen met Jajong/Naantje de enige die denken dat ik overdreven reageer? Waarom zien de serverhouders het anders en waarom hebben jullie dan die 24-uursban?
Maar, ik kán me vergissen natuurlijk
Je mening opdringen aan iemand die er én meer verstand van heeft én er dus meer over te zeggen heeft, is NIET je mening geven, dat is kinderlijk vervelend. Zeker de manier waarop jullie allebei verder gingen na het niet accepteren van mijn mening en visiequote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef TJV het volgende:
Ik geef toch alleen mijn mening? Net zoals ik dat vanmiddag ook deed.
Godskolere wat is iedereen bang voor een kleine discussie zeg. Je zou toch maar een verwijtje naar je hoofd toegeslingerd krijgen.
Je bent erg goed in dingen omdraaien vriend, was jij het niet die onze mening niet accepteerde?quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Je mening opdringen aan iemand die er én meer verstand van heeft én er dus meer over te zeggen heeft, is NIET je mening geven, dat is kinderlijk vervelend. Zeker de manier waarop jullie allebei verder gingen na het niet accepteren van mijn mening en visie
Hard geklopt deur kapot?quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef MineraalWater het volgende:
DAAR WORD AAN DE DEUR GEKLOPT!!!!!!!!!!!!!
Creepers voor de deur bij Lennert?quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef MineraalWater het volgende:
DAAR WORDT AAN DE DEUR GEKLOPT!!!!!!!!!!!!!
En de "sssssssssssssss" is dan de pepernoot in de band?quote:Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Creepers voor de deur bij Lennert?
Oh, je noemt me vriend? Gedraag je dan eens zoquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent erg goed in dingen omdraaien vriend, was jij het niet die onze mening niet accepteerde?
Had ons als LARP- en re-enactment-noobs die verschillen dan eens uitgelegd, in plaats van als een borderliner te reageren.quote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Oh, je noemt me vriend? Gedraag je dan eens zo
Ik denk sowieso dat ik als re-enactor een zwaarder wegend oordeel heb over de verschillen en overeenkomsten tussen Larp en living history. Dat jullie nou door bleven zaniken en de chat volspamden met larp-termen en zielige woorden gericht op mij.
Wanneer was je van plan je er bij neer te leggen en normaal te doen?
Wtf, dat deed hij, maar jullie waren te druk met lelijke dingen spammen ipv luisteren...quote:Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Had ons als LARP- en re-enactment-noobs die verschillen dan eens uitgelegd, in plaats van als een borderliner te reageren.
Het enige wat ik hoorde was dat wat hij doet educatief is.. lekker argument niet? Kom maar op met die dm's want anders wordt ome plexcon boos.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wtf, dat deed hij, maar jullie waren te druk met lelijke dingen spammen ipv luisteren...
Maar hopelijk is dit duidelijk nu en kunnen we er over ophouden
Dankjewel tomquote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoorde was dat wat hij doet educatief is.. lekker argument niet? Kom maar op met die dm's want anders wordt ome plexcon boos.
Meen je dit echt?quote:Op maandag 28 november 2011 21:45 schreef bobbernaut het volgende:
Blablabla gezeik in DM
Weet je wat bebopvox in MM zei, dat minecon wss in europa komt! Ik HOOP echt dat het in Ahoy komt! Dan kom ik sws en dan gaan we FOK! Minecraftmeet houden ftw!
Nu gaat bobje een glas melk drinken en slapen want ich bin mude.
SO SHE RAN AWAY IN THE DEEEEEEEP en voor de rest weet ikquote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef MineraalWater het volgende:
WHEN SHE WAS JUST A GIRLL, SHE EXPECTED THE WORLDD!!!
Coldplay? Plex, ik dacht dat je een goede muzieksmaak had.quote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef MineraalWater het volgende:
WHEN SHE WAS JUST A GIRLL, SHE EXPECTED THE WORLDD!!!
Vind je het heel gek.quote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Mordecai het volgende:
Opvallend genoeg nog geen enkele giant mushroom op de server
INSIDE MY HEART IS BREAKING, MY MAKE-UP MAY BE FLAKINGquote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef TJV het volgende:
HOLD THE LINEEEEEE
DOES ANYBODY WANT TO TAKE THIS ANYMORE?
SHOW MUST GO OOOOOON!
mushroom + bonemeal?quote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Mordecai het volgende:
Opvallend genoeg nog geen enkele giant mushroom op de server
I GUESS IM LEARNINGquote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef TJV het volgende:
ON AND ON
DOES ANYBODY KNOWWWWW WHAT WHE ARE LIVING FOR??
quote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
I GUESS IM LEARNING
I MUST BE WARMER NOW
ILL SOON BE TURNING, ROUND THE CORNER NOW
OUTSIDE THE DAWN IS BREAKING
BUT INSIDE IN THE DARK IM ACHING TO BE FREE
YAHquote:
Wat wil je met zo'n mooi schilderijquote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef Lorrelies het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dus die breekt de hele tijd in!![]()
lijkt net of iemand ontzettende diarree heeftquote:Op maandag 28 november 2011 22:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n mooi schilderij
Nu je het zegtquote:Op maandag 28 november 2011 22:58 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lijkt net of iemand ontzettende diarree heeft
Leuk he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je post wel veel in het topic ineens vandaag.
Wat mot je nou kekke joego van me? :$quote:
Normaal gedrag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat mot je nou kekke joego van me? :$
Delete table, ban verlengd met 12 uur.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:56 schreef TJV het volgende:
Drumpie je onderzoek is gesaboteert. Door mij. Haha.
Done.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:59 schreef TJV het volgende:
He, 48 is zo'n rotgetal. Maak er maar 50 van.
51quote:
Ditdat alles. Kijk uit hoor of ik stuur team avolition op je af. :$:$:$quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ook wel gelijk mcban x10, permban, ip ban alles.
Ceees slaapt al.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Ditdat alles. Kijk uit hoor of ik stuur team avolition op je af. :$:$:$
Oh kut. Dan stuur ik wel een night elf priest.quote:
Ik heb nu helemaal geen aantal uur meer hoor. Ik unban jullie beiden als de tijd rijp is. Kan morgen zijn, kan vrijdag zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:22 schreef TJV het volgende:
Drumpie maak er maar 8^2 van, dat is een mooi Minecraft getal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan zeker, creative is daarnaast ook weer up.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Zo BF3 gaat wel weer vervelen; is er nog wat zinnigs te survivalen of is het nog steeds zo'n grote kleuterschool? O_o
quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:07 schreef dnbrainwash het volgende:
Morge, wat een stel wijven zitten hier ook. Ik heb de helft gelezen toen had ik geen zin meer.Die vat ik niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Kom jij dan nieuwjaar vieren op de server?quote:
sommige mensen zijn niet zoals jou van school getrapt en hebben dus lesquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Kom allemaal op skypeik skype nu met flodderrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sommige mensen zijn niet zoals jou van school getrapt en hebben dus les
Ik zit op school, maar ben boeken vergeten dus heb ik eigg niks te doen trololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Boeken "vergeten" maar wel skype?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik zit op school, maar ben boeken vergeten dus heb ik eigg niks te doen trolol
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef MissionPhailed het volgende:
Poging tot samenvatting:
Jajong + TJV: @Mordecai - LARP-er ... !![]()
Mordecai: ik ben er weg van![]()
YuriBoyka: @Jajong + TJV - ban
TJV: @YuriBoyka, ik saboteer je (trollmode)
YuriBoyka: @ Jajong + TJV, ban veel langer (trollmode)
Jajong: ik ben er weg van
Een groepsgesprek zou wel eens lachen zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Kom allemaal op skypeik skype nu met flodderrrr
van 8 tot 4quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:04 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Een groepsgesprek zou wel eens lachen zijn.
Overigens heb ik maar 2 uur college vandaag ^^ Van 11 tot 1
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef Flodder450 het volgende:
Is de server voor anderen ook uitgevallen?
bij rbaalman (Die naast me zit) nadat ie bezig was met die pistons, stond eerst zn pc vast en toen Blue screende zn Laptop
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef Flodder450 het volgende:
Is de server voor anderen ook uitgevallen?
bij rbaalman (Die naast me zit) nadat ie bezig was met die pistons, stond eerst zn pc vast en toen Blue screende zn Laptop
Een van de beste mods imo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand dit deze gebruikt :
http://www.minecraftforum(...)-gates-baby-animals/
Lijkt mij wel tof
Vind ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:46 schreef maurisioo het volgende:
Minecraft #101 Waar het weer heel gezellig wordt!
Ah oké, vanavond eens installeren, en een HD packquote:
Laatste keer dat ik hier was, was er een hoop gezeik over servers en elkaar. Volgens mij is er niks veranderdquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rotte appels zijn er overal helaas.
Je komt ook precies op het verkeerde momentquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oké, vanavond eens installeren, en een HD pack
[..]
Laatste keer dat ik hier was, was er een hoop gezeik over servers en elkaar. Volgens mij is er niks veranderd
Of juist op het goede. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je komt ook precies op het verkeerde moment
Door Bukkit vallen er nu in ieder geval ook weer appels uit bomenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rotte appels zijn er overal helaas.
Zoals Mau zegt kom je idd net op het verkeerde moment. De rotte appel is opgeruimd dus nu kan de rust terugkeren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oké, vanavond eens installeren, en een HD pack
[..]
Laatste keer dat ik hier was, was er een hoop gezeik over servers en elkaar. Volgens mij is er niks veranderd
Falsebook is dat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Door Bukkit vallen er nu in ieder geval ook weer appels uit bomen
Dat is gevaarlijk werk met een archeoloog op de serverquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:07 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb al hele leuke ideeën voor die Romeinse stad
> Met dank aan het werkcollege Oude Geschiedenis dat ik nu heb
ironOxide?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:09 schreef Fe2O3 het volgende:
Nou dan zal ik straks es ff checken op survival
Eerst nog all work no play :/
Doet me denken aan scheikunde vroeger en ik was er zooooo slecht inquote:
Je hebt ook geenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doet me denken aan scheikunde vroeger en ik was er zooooo slecht inVoor mijn examen toen een 4,3
Ondanks alle bijlessen en cursussen... It was hopeless
scheikunde is voor mij ook hopelessquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doet me denken aan scheikunde vroeger en ik was er zooooo slecht inVoor mijn examen toen een 4,3
Ondanks alle bijlessen en cursussen... It was hopeless
Ik ben dan ook een wiskundebaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
scheikunde is voor mij ook hopeless
Trouwens tom, net mijn wiskunde toets teruggekregen. en 1 punt meer dan het minimum voor volgoende!
had verwacht dat ik 2 punten zou krijgen ofzo
Ik weet niet of dat bevorderend is voor de mensheid.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
Maar gaan we nog groepsskype doen??
Is mogelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
Wil je dit dan opnemen en uploaden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
als ik thuis ben rond een uur of 18quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef Fe2O3 het volgende:
Gewoon ouderwetse roest ja
maarum, tis toch wel 1.0 al he allemaal?
Dat is synoniem voor vrouw?quote:
Maar villagers zitten toch al in 1.0? nja ik ga hem ff testenquote:
Ja die zitten er al in maar doen geen fuck.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar villagers zitten toch al in 1.0? nja ik ga hem ff testen
Iemand nog een idee voor goede HD texture pack?
Ah oke thx. die millenaire installer kan modinstaller niet installeren, krijg meteen een errorquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja die zitten er al in maar doen geen fuck.
Ik raad altijd Sphax PureBDCraft aan.
jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:47 schreef dnbrainwash het volgende:
Bobbernaut was dat nou een maatje van jou die plugins deed schrijven ofzo?
sphax is lelijk, dat kan je toch nooit aanraden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja die zitten er al in maar doen geen fuck.
Ik raad altijd Sphax PureBDCraft aan.
Vet hequote:Op dinsdag 29 november 2011 15:58 schreef maurisioo het volgende:
mijn map is al meer dan 500 keer gedownload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |