kan altijd als je internet verbinding hebtquote:
Leuk he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je post wel veel in het topic ineens vandaag.
Wat mot je nou kekke joego van me? :$quote:
Normaal gedrag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat mot je nou kekke joego van me? :$
Delete table, ban verlengd met 12 uur.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:56 schreef TJV het volgende:
Drumpie je onderzoek is gesaboteert. Door mij. Haha.
Done.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:59 schreef TJV het volgende:
He, 48 is zo'n rotgetal. Maak er maar 50 van.
51quote:
Ditdat alles. Kijk uit hoor of ik stuur team avolition op je af. :$:$:$quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan ook wel gelijk mcban x10, permban, ip ban alles.
Ceees slaapt al.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Ditdat alles. Kijk uit hoor of ik stuur team avolition op je af. :$:$:$
Oh kut. Dan stuur ik wel een night elf priest.quote:
Ik heb nu helemaal geen aantal uur meer hoor. Ik unban jullie beiden als de tijd rijp is. Kan morgen zijn, kan vrijdag zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:22 schreef TJV het volgende:
Drumpie maak er maar 8^2 van, dat is een mooi Minecraft getal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan zeker, creative is daarnaast ook weer up.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Zo BF3 gaat wel weer vervelen; is er nog wat zinnigs te survivalen of is het nog steeds zo'n grote kleuterschool? O_o
quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:07 schreef dnbrainwash het volgende:
Morge, wat een stel wijven zitten hier ook. Ik heb de helft gelezen toen had ik geen zin meer.Die vat ik niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Kom jij dan nieuwjaar vieren op de server?quote:
sommige mensen zijn niet zoals jou van school getrapt en hebben dus lesquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Kom allemaal op skypeik skype nu met flodderrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sommige mensen zijn niet zoals jou van school getrapt en hebben dus les
Ik zit op school, maar ben boeken vergeten dus heb ik eigg niks te doen trololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Boeken "vergeten" maar wel skype?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik zit op school, maar ben boeken vergeten dus heb ik eigg niks te doen trolol
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef MissionPhailed het volgende:
Poging tot samenvatting:
Jajong + TJV: @Mordecai - LARP-er ... !![]()
Mordecai: ik ben er weg van![]()
YuriBoyka: @Jajong + TJV - ban
TJV: @YuriBoyka, ik saboteer je (trollmode)
YuriBoyka: @ Jajong + TJV, ban veel langer (trollmode)
Jajong: ik ben er weg van
Een groepsgesprek zou wel eens lachen zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Kom allemaal op skypeik skype nu met flodderrrr
van 8 tot 4quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:04 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Een groepsgesprek zou wel eens lachen zijn.
Overigens heb ik maar 2 uur college vandaag ^^ Van 11 tot 1
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef Flodder450 het volgende:
Is de server voor anderen ook uitgevallen?
bij rbaalman (Die naast me zit) nadat ie bezig was met die pistons, stond eerst zn pc vast en toen Blue screende zn Laptop
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef Flodder450 het volgende:
Is de server voor anderen ook uitgevallen?
bij rbaalman (Die naast me zit) nadat ie bezig was met die pistons, stond eerst zn pc vast en toen Blue screende zn Laptop
Een van de beste mods imo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand dit deze gebruikt :
http://www.minecraftforum(...)-gates-baby-animals/
Lijkt mij wel tof
Vind ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:46 schreef maurisioo het volgende:
Minecraft #101 Waar het weer heel gezellig wordt!
Ah oké, vanavond eens installeren, en een HD packquote:
Laatste keer dat ik hier was, was er een hoop gezeik over servers en elkaar. Volgens mij is er niks veranderdquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rotte appels zijn er overal helaas.
Je komt ook precies op het verkeerde momentquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oké, vanavond eens installeren, en een HD pack
[..]
Laatste keer dat ik hier was, was er een hoop gezeik over servers en elkaar. Volgens mij is er niks veranderd
Of juist op het goede. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je komt ook precies op het verkeerde moment
Door Bukkit vallen er nu in ieder geval ook weer appels uit bomenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rotte appels zijn er overal helaas.
Zoals Mau zegt kom je idd net op het verkeerde moment. De rotte appel is opgeruimd dus nu kan de rust terugkeren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oké, vanavond eens installeren, en een HD pack
[..]
Laatste keer dat ik hier was, was er een hoop gezeik over servers en elkaar. Volgens mij is er niks veranderd
Falsebook is dat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Door Bukkit vallen er nu in ieder geval ook weer appels uit bomen
Dat is gevaarlijk werk met een archeoloog op de serverquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:07 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb al hele leuke ideeën voor die Romeinse stad
> Met dank aan het werkcollege Oude Geschiedenis dat ik nu heb
ironOxide?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:09 schreef Fe2O3 het volgende:
Nou dan zal ik straks es ff checken op survival
Eerst nog all work no play :/
Doet me denken aan scheikunde vroeger en ik was er zooooo slecht inquote:
Je hebt ook geenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doet me denken aan scheikunde vroeger en ik was er zooooo slecht inVoor mijn examen toen een 4,3
Ondanks alle bijlessen en cursussen... It was hopeless
scheikunde is voor mij ook hopelessquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doet me denken aan scheikunde vroeger en ik was er zooooo slecht inVoor mijn examen toen een 4,3
Ondanks alle bijlessen en cursussen... It was hopeless
Ik ben dan ook een wiskundebaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
scheikunde is voor mij ook hopeless
Trouwens tom, net mijn wiskunde toets teruggekregen. en 1 punt meer dan het minimum voor volgoende!
had verwacht dat ik 2 punten zou krijgen ofzo
Ik weet niet of dat bevorderend is voor de mensheid.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
Maar gaan we nog groepsskype doen??
Is mogelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
Wil je dit dan opnemen en uploaden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
als ik thuis ben rond een uur of 18quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef Fe2O3 het volgende:
Gewoon ouderwetse roest ja
maarum, tis toch wel 1.0 al he allemaal?
Dat is synoniem voor vrouw?quote:
Maar villagers zitten toch al in 1.0? nja ik ga hem ff testenquote:
Ja die zitten er al in maar doen geen fuck.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar villagers zitten toch al in 1.0? nja ik ga hem ff testen
Iemand nog een idee voor goede HD texture pack?
Ah oke thx. die millenaire installer kan modinstaller niet installeren, krijg meteen een errorquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja die zitten er al in maar doen geen fuck.
Ik raad altijd Sphax PureBDCraft aan.
jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:47 schreef dnbrainwash het volgende:
Bobbernaut was dat nou een maatje van jou die plugins deed schrijven ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |