Dat kan zeker, creative is daarnaast ook weer up.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Zo BF3 gaat wel weer vervelen; is er nog wat zinnigs te survivalen of is het nog steeds zo'n grote kleuterschool? O_o
quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:07 schreef dnbrainwash het volgende:
Morge, wat een stel wijven zitten hier ook. Ik heb de helft gelezen toen had ik geen zin meer.Die vat ik niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Kom jij dan nieuwjaar vieren op de server?quote:
sommige mensen zijn niet zoals jou van school getrapt en hebben dus lesquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Kom allemaal op skypeik skype nu met flodderrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sommige mensen zijn niet zoals jou van school getrapt en hebben dus les
Ik zit op school, maar ben boeken vergeten dus heb ik eigg niks te doen trololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Boeken "vergeten" maar wel skype?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik zit op school, maar ben boeken vergeten dus heb ik eigg niks te doen trolol
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:43 schreef MissionPhailed het volgende:
Poging tot samenvatting:
Jajong + TJV: @Mordecai - LARP-er ... !![]()
Mordecai: ik ben er weg van![]()
YuriBoyka: @Jajong + TJV - ban
TJV: @YuriBoyka, ik saboteer je (trollmode)
YuriBoyka: @ Jajong + TJV, ban veel langer (trollmode)
Jajong: ik ben er weg van
Een groepsgesprek zou wel eens lachen zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Kom allemaal op skypeik skype nu met flodderrrr
van 8 tot 4quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:04 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Een groepsgesprek zou wel eens lachen zijn.
Overigens heb ik maar 2 uur college vandaag ^^ Van 11 tot 1
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef Flodder450 het volgende:
Is de server voor anderen ook uitgevallen?
bij rbaalman (Die naast me zit) nadat ie bezig was met die pistons, stond eerst zn pc vast en toen Blue screende zn Laptop
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef Flodder450 het volgende:
Is de server voor anderen ook uitgevallen?
bij rbaalman (Die naast me zit) nadat ie bezig was met die pistons, stond eerst zn pc vast en toen Blue screende zn Laptop
Een van de beste mods imo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand dit deze gebruikt :
http://www.minecraftforum(...)-gates-baby-animals/
Lijkt mij wel tof
Vind ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:46 schreef maurisioo het volgende:
Minecraft #101 Waar het weer heel gezellig wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |