Ah oké, vanavond eens installeren, en een HD packquote:
Laatste keer dat ik hier was, was er een hoop gezeik over servers en elkaar. Volgens mij is er niks veranderdquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rotte appels zijn er overal helaas.
Je komt ook precies op het verkeerde momentquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oké, vanavond eens installeren, en een HD pack
[..]
Laatste keer dat ik hier was, was er een hoop gezeik over servers en elkaar. Volgens mij is er niks veranderd
Of juist op het goede. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je komt ook precies op het verkeerde moment
Door Bukkit vallen er nu in ieder geval ook weer appels uit bomenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rotte appels zijn er overal helaas.
Zoals Mau zegt kom je idd net op het verkeerde moment. De rotte appel is opgeruimd dus nu kan de rust terugkeren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oké, vanavond eens installeren, en een HD pack
[..]
Laatste keer dat ik hier was, was er een hoop gezeik over servers en elkaar. Volgens mij is er niks veranderd
Falsebook is dat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:22 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Door Bukkit vallen er nu in ieder geval ook weer appels uit bomen
Dat is gevaarlijk werk met een archeoloog op de serverquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:07 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb al hele leuke ideeën voor die Romeinse stad
> Met dank aan het werkcollege Oude Geschiedenis dat ik nu heb
ironOxide?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:09 schreef Fe2O3 het volgende:
Nou dan zal ik straks es ff checken op survival
Eerst nog all work no play :/
Doet me denken aan scheikunde vroeger en ik was er zooooo slecht inquote:
Je hebt ook geenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doet me denken aan scheikunde vroeger en ik was er zooooo slecht inVoor mijn examen toen een 4,3
Ondanks alle bijlessen en cursussen... It was hopeless
scheikunde is voor mij ook hopelessquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doet me denken aan scheikunde vroeger en ik was er zooooo slecht inVoor mijn examen toen een 4,3
Ondanks alle bijlessen en cursussen... It was hopeless
Ik ben dan ook een wiskundebaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
scheikunde is voor mij ook hopeless
Trouwens tom, net mijn wiskunde toets teruggekregen. en 1 punt meer dan het minimum voor volgoende!
had verwacht dat ik 2 punten zou krijgen ofzo
Ik weet niet of dat bevorderend is voor de mensheid.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
Maar gaan we nog groepsskype doen??
Is mogelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
Wil je dit dan opnemen en uploaden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
als ik thuis ben rond een uur of 18quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef bobbernaut het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |