abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104941414
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lorrelies het volgende:

[..]

Als hij zegt dat het niet zo is, dan is het ook niet zo. Er zijn vast meer mensen die het verschil niet zo duidelijk aan kunnen geven, maar als je had geluisterd of de moeite had genomen om op een linkje te klikken, dan was het misschien duidelijker en hoefde er niet zoveel gezeik te zijn. Daarbij zat je het allemaal nogal belachelijk te maken en dat was niet nodig. Iedereen heeft zo zijn hobby's.
Hij gaf mij inderdaad een linkje, waaruit ik opmaakte dat hij historische gebeurtenissen naspeelde. Hij heeft een rol, doet het voor de lol, speelt dingen na, wat is het verschil? Hij loopt niet in een mongolenpakkie, maar in essentie lijkt het mij hetzelfde.

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef Mordecai het volgende:

[..]

Waarom ben jij samen met Jajong/Naantje de enige die denken dat ik overdreven reageer? Waarom zien de serverhouders het anders en waarom hebben jullie dan die 24-uursban? :O

Maar, ik kán me vergissen natuurlijk :)
Je had het eens terug moeten lezen, je kwam totaal niet met zinnige argumenten en reageerde echt als een 14-jarig blackberry kind. Daarnaast waren wij 3en de enige die praatten, anderen waren er niet. Dat Drumpie vervolgens jouw kant kiest omdat hij niet wil dat hij 2 actieve spelers kwijtraakt en valt voor jouw dreigementje.. prima. Boeit mij verder niet.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_104941498
Kunnen we er dan nu eindelijk over ophouden en elkaar in elkaars waarde laten?

Danku.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_104941574
Ik geef toch alleen mijn mening? Net zoals ik dat vanmiddag ook deed.
Godskolere wat is iedereen bang voor een kleine discussie zeg. Je zou toch maar een verwijtje naar je hoofd toegeslingerd krijgen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_104941600
Suikoden heerst
pi_104941771
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef TJV het volgende:
Ik geef toch alleen mijn mening? Net zoals ik dat vanmiddag ook deed.
Godskolere wat is iedereen bang voor een kleine discussie zeg. Je zou toch maar een verwijtje naar je hoofd toegeslingerd krijgen.
Je mening opdringen aan iemand die er én meer verstand van heeft én er dus meer over te zeggen heeft, is NIET je mening geven, dat is kinderlijk vervelend. Zeker de manier waarop jullie allebei verder gingen na het niet accepteren van mijn mening en visie :)
Suikoden heerst
pi_104941825
DAAR WORDT AAN DE DEUR GEKLOPT!!!!!!!!!!!!!
pi_104941832
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Mordecai het volgende:

[..]

Je mening opdringen aan iemand die er én meer verstand van heeft én er dus meer over te zeggen heeft, is NIET je mening geven, dat is kinderlijk vervelend. Zeker de manier waarop jullie allebei verder gingen na het niet accepteren van mijn mening en visie :)
Je bent erg goed in dingen omdraaien vriend, was jij het niet die onze mening niet accepteerde? ;)
pi_104941850
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef MineraalWater het volgende:
DAAR WORD AAN DE DEUR GEKLOPT!!!!!!!!!!!!!
Hard geklopt deur kapot?
pi_104941883
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef MineraalWater het volgende:
DAAR WORDT AAN DE DEUR GEKLOPT!!!!!!!!!!!!!
Creepers voor de deur bij Lennert?
Suikoden heerst
pi_104942040
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef Mordecai het volgende:

[..]

Creepers voor de deur bij Lennert?
En de "sssssssssssssss" is dan de pepernoot in de band? :D
pi_104942223
pi_104942262
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef TJV het volgende:

[..]

Je bent erg goed in dingen omdraaien vriend, was jij het niet die onze mening niet accepteerde? ;)
Oh, je noemt me vriend? Gedraag je dan eens zo :)

Ik denk sowieso dat ik als re-enactor een zwaarder wegend oordeel heb over de verschillen en overeenkomsten tussen Larp en living history. Dat jullie nou door bleven zaniken en de chat volspamden met larp-termen en zielige woorden gericht op mij.

Wanneer was je van plan je er bij neer te leggen en normaal te doen? :)
Suikoden heerst
pi_104942400
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef Mordecai het volgende:

[..]

Oh, je noemt me vriend? Gedraag je dan eens zo :)

Ik denk sowieso dat ik als re-enactor een zwaarder wegend oordeel heb over de verschillen en overeenkomsten tussen Larp en living history. Dat jullie nou door bleven zaniken en de chat volspamden met larp-termen en zielige woorden gericht op mij.

Wanneer was je van plan je er bij neer te leggen en normaal te doen? :)
Had ons als LARP- en re-enactment-noobs die verschillen dan eens uitgelegd, in plaats van als een borderliner te reageren.
pi_104942520
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef TJV het volgende:

[..]

Had ons als LARP- en re-enactment-noobs die verschillen dan eens uitgelegd, in plaats van als een borderliner te reageren.
Wtf, dat deed hij, maar jullie waren te druk met lelijke dingen spammen ipv luisteren...

Maar hopelijk is dit duidelijk nu en kunnen we er over ophouden :)
pi_104942588
Ja wat boeit het nou wat hij/zij doet man..
Ik heb er wel genoeg van ander half topic over dit gezeik.
Ga maar verder in DM want anders trek ik het niet meer en haal ik er wel een mod bij.
pi_104942634
Re-enacten en LARPen heeft gewoon een suf imago. Ik weet dat het niet echt volwassen is om er grappen over te maken maar dat kan je verwachten. Zeker als je er dan ook nog helemaal op in gaat. :P
pi_104942658
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Lorrelies het volgende:

[..]

Wtf, dat deed hij, maar jullie waren te druk met lelijke dingen spammen ipv luisteren...

Maar hopelijk is dit duidelijk nu en kunnen we er over ophouden :)
Het enige wat ik hoorde was dat wat hij doet educatief is.. lekker argument niet? Kom maar op met die dm's want anders wordt ome plexcon boos.
pi_104942758
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef TJV het volgende:

[..]

Het enige wat ik hoorde was dat wat hij doet educatief is.. lekker argument niet? Kom maar op met die dm's want anders wordt ome plexcon boos.
Dankjewel tom :) O+
pi_104942940
Ik heb nu een vakantiehuisje bij de spawn :D

En wat lopen er veel mobs rond zeg... maar geen dieren :/ Had het liever andersom gezien XD
  maandag 28 november 2011 @ 21:38:07 #170
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_104943298
Omfg wat een gezanik hier. Pleur lekker op en spauw je plork lekker over elkaar heen via pm.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_104943555
Wat dacht je van gewoon helemaal niet meer? :P
  maandag 28 november 2011 @ 21:45:50 #172
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_104943837
Blablabla gezeik in DM :D
Weet je wat bebopvox in MM zei, dat minecon wss in europa komt! Ik HOOP echt dat het in Ahoy komt! Dan kom ik sws en dan gaan we FOK! Minecraftmeet houden ftw!
Nu gaat bobje een glas melk drinken en slapen want ich bin mude.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_104943860
WHEN SHE WAS JUST A GIRLL, SHE EXPECTED THE WORLDD!!!
pi_104943966
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:45 schreef bobbernaut het volgende:
Blablabla gezeik in DM :D
Weet je wat bebopvox in MM zei, dat minecon wss in europa komt! Ik HOOP echt dat het in Ahoy komt! Dan kom ik sws en dan gaan we FOK! Minecraftmeet houden ftw!
Nu gaat bobje een glas melk drinken en slapen want ich bin mude.
Meen je dit echt? :')
pi_104944001
Suikoden heerst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')