Hij gaf mij inderdaad een linkje, waaruit ik opmaakte dat hij historische gebeurtenissen naspeelde. Hij heeft een rol, doet het voor de lol, speelt dingen na, wat is het verschil? Hij loopt niet in een mongolenpakkie, maar in essentie lijkt het mij hetzelfde.quote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Als hij zegt dat het niet zo is, dan is het ook niet zo. Er zijn vast meer mensen die het verschil niet zo duidelijk aan kunnen geven, maar als je had geluisterd of de moeite had genomen om op een linkje te klikken, dan was het misschien duidelijker en hoefde er niet zoveel gezeik te zijn. Daarbij zat je het allemaal nogal belachelijk te maken en dat was niet nodig. Iedereen heeft zo zijn hobby's.
Je had het eens terug moeten lezen, je kwam totaal niet met zinnige argumenten en reageerde echt als een 14-jarig blackberry kind. Daarnaast waren wij 3en de enige die praatten, anderen waren er niet. Dat Drumpie vervolgens jouw kant kiest omdat hij niet wil dat hij 2 actieve spelers kwijtraakt en valt voor jouw dreigementje.. prima. Boeit mij verder niet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Waarom ben jij samen met Jajong/Naantje de enige die denken dat ik overdreven reageer? Waarom zien de serverhouders het anders en waarom hebben jullie dan die 24-uursban?
Maar, ik kán me vergissen natuurlijk
Je mening opdringen aan iemand die er én meer verstand van heeft én er dus meer over te zeggen heeft, is NIET je mening geven, dat is kinderlijk vervelend. Zeker de manier waarop jullie allebei verder gingen na het niet accepteren van mijn mening en visiequote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef TJV het volgende:
Ik geef toch alleen mijn mening? Net zoals ik dat vanmiddag ook deed.
Godskolere wat is iedereen bang voor een kleine discussie zeg. Je zou toch maar een verwijtje naar je hoofd toegeslingerd krijgen.
Je bent erg goed in dingen omdraaien vriend, was jij het niet die onze mening niet accepteerde?quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Je mening opdringen aan iemand die er én meer verstand van heeft én er dus meer over te zeggen heeft, is NIET je mening geven, dat is kinderlijk vervelend. Zeker de manier waarop jullie allebei verder gingen na het niet accepteren van mijn mening en visie
Hard geklopt deur kapot?quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef MineraalWater het volgende:
DAAR WORD AAN DE DEUR GEKLOPT!!!!!!!!!!!!!
Creepers voor de deur bij Lennert?quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef MineraalWater het volgende:
DAAR WORDT AAN DE DEUR GEKLOPT!!!!!!!!!!!!!
En de "sssssssssssssss" is dan de pepernoot in de band?quote:Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Creepers voor de deur bij Lennert?
Oh, je noemt me vriend? Gedraag je dan eens zoquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent erg goed in dingen omdraaien vriend, was jij het niet die onze mening niet accepteerde?
Had ons als LARP- en re-enactment-noobs die verschillen dan eens uitgelegd, in plaats van als een borderliner te reageren.quote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Oh, je noemt me vriend? Gedraag je dan eens zo
Ik denk sowieso dat ik als re-enactor een zwaarder wegend oordeel heb over de verschillen en overeenkomsten tussen Larp en living history. Dat jullie nou door bleven zaniken en de chat volspamden met larp-termen en zielige woorden gericht op mij.
Wanneer was je van plan je er bij neer te leggen en normaal te doen?
Wtf, dat deed hij, maar jullie waren te druk met lelijke dingen spammen ipv luisteren...quote:Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Had ons als LARP- en re-enactment-noobs die verschillen dan eens uitgelegd, in plaats van als een borderliner te reageren.
Het enige wat ik hoorde was dat wat hij doet educatief is.. lekker argument niet? Kom maar op met die dm's want anders wordt ome plexcon boos.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wtf, dat deed hij, maar jullie waren te druk met lelijke dingen spammen ipv luisteren...
Maar hopelijk is dit duidelijk nu en kunnen we er over ophouden
Dankjewel tomquote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoorde was dat wat hij doet educatief is.. lekker argument niet? Kom maar op met die dm's want anders wordt ome plexcon boos.
Meen je dit echt?quote:Op maandag 28 november 2011 21:45 schreef bobbernaut het volgende:
Blablabla gezeik in DM
Weet je wat bebopvox in MM zei, dat minecon wss in europa komt! Ik HOOP echt dat het in Ahoy komt! Dan kom ik sws en dan gaan we FOK! Minecraftmeet houden ftw!
Nu gaat bobje een glas melk drinken en slapen want ich bin mude.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |