SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:39 schreef gogosweden het volgende:
BUSTED -DatDus- !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dan gapen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
Wow dat ziet er bizar mooi uit Mau... en eng
Oh lol wtf, ik deed de ": O" smiley, maar dat is hier geen schrikken maar gapenquote:
haha dacht ik al hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh lol wtf, ik deed de ": O" smiley, maar dat is hier geen schrikken maar gapenIk bedoelde:
Hoezo?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef TJV het volgende:
[..]Doe normaal =,= Hij had het over creepergaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En trouwens, niemand hoeft zich aangesproken te voelen aangezien niemand larptFijn hè?
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ja heel toevallig.quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wel toevallig dat TomVNL bij elke ruzie betrokken is.
Je voelt je meteen weer aangesproken he?quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doe normaal =,= Hij had het over creepergaten.
Ja omdat jij en die andere gast doen alsof mijn vriendje een larper is. Nou geloof me, dan was het mijn vriendje nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef TJV het volgende:
[..]
Je voelt je meteen weer aangesproken he?
Edit:
Ha, leuk zo'n ninja-edit.
Zal ik hierop reageren?quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja omdat jij en die andere gast doen alsof mijn vriendje een larper is. Nou geloof me, dan was het mijn vriendje nietMaar er is wel degelijk verschil tussen een rubber zwaardje en een vuursteenmusket uit 1800, maar dat is lastig te begrijpen kennelijk
Als hij zegt dat het niet zo is, dan is het ook niet zo. Er zijn vast meer mensen die het verschil niet zo duidelijk aan kunnen geven, maar als je had geluisterd of de moeite had genomen om op een linkje te klikken, dan was het misschien duidelijker en hoefde er niet zoveel gezeik te zijn. Daarbij zat je het allemaal nogal belachelijk te maken en dat was niet nodig. Iedereen heeft zo zijn hobby's.quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Zal ik hierop reageren?
Ja dat doe ik. Ik zei alleen, dat ik LARP en dat wat je vriendje doet als ongeveer gelijk zie. Dat je vriendje dan reageert als een vrouw in haar maandelijkse periode; niet mijn probleem.
Waarom ben jij samen met Jajong/Naantje de enige die denken dat ik overdreven reageer? Waarom zien de serverhouders het anders en waarom hebben jullie dan die 24-uursban?quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Zal ik hierop reageren?
Ja dat doe ik. Ik zei alleen, dat ik LARP en dat wat je vriendje doet als ongeveer gelijk zie. Dat je vriendje dan reageert als een vrouw in haar maandelijkse periode; niet mijn probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |