Wow wat de fuck? Je was er niet eens bij gap. Lees de logs en kijk wie er begint met schelden, doe aub even normaal.quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TomVNL en Naantje geband voor 24 uur.
Kinderachtig gedrag op de server heb ik en overige niks aan, ook al zegt ene dit en de ander dat. Ook al zijn jullie het eens of oneens met elkaar, ik heb geen zin om een basisschool leraar te moeten spelen om die domme discussies.
Groetjes de baas.
Zal Sosua wel gedaan hebben danquote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Toevoeging, trollen doe je maar in ONZ ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TomVNL en Naantje geband voor 24 uur.
Kinderachtig gedrag op de server heb ik en overige niks aan, ook al zegt ene dit en de ander dat. Ook al zijn jullie het eens of oneens met elkaar, ik heb geen zin om een basisschool leraar te moeten spelen om die domme discussies.
Groetjes de baas.
Omdat ik best wel snap dat jullie doorgingen zoals je laatste postquote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Door met WAT? Ik doe helemaal niks die gast begint mij en Tom achterlijk en dom te noemen omdat wij LARPen en wat hij doet hetzelfde vinden, en als hij de discussie niet kan winnen ragequit hij. Je was er niet eens bij dus waarom praat je?
Ik heb de logs gelezen en ik blijf erbij.quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wow wat de fuck? Je was er niet eens bij gap. Lees de logs en kijk wie er begint met schelden, doe aub even normaal.
Nee, dat is het gevolg. Oorzaak daarvan is dat je je als een kind gedraagt. Tot morgen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:44 schreef Jajong het volgende:
Slaat echt op poep dit. Omdat Mordecai gaat huilen en dreigen met de server verlaten worden wij geband.
Het is maar 24 uur hoorquote:Op maandag 28 november 2011 15:44 schreef Jajong het volgende:
Slaat echt op poep dit. Omdat Mordecai gaat huilen en dreigen met de server verlaten worden wij geband.
Whatever, tot morgen he kameraden!quote:Op maandag 28 november 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat is het gevolg. Oorzaak daarvan is dat je je als een kind gedraagt. Tot morgen.
Alvast succes met je nieuwe baanquote:Op maandag 28 november 2011 15:46 schreef dnbrainwash het volgende:
Over 3 dagen nieuwe baan, dan kan ik dit topic overdag niet meer volspammen.![]()
Wat ga je doen, ben je gepromoveerd van laptop fixxer naar pc fixxer?quote:Op maandag 28 november 2011 15:46 schreef dnbrainwash het volgende:
Over 3 dagen nieuwe baan, dan kan ik dit topic overdag niet meer volspammen.![]()
Laptops fixen lijkt me imho moeilijkerquote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ga je doen, ben je gepromoveerd van laptop fixxer naar pc fixxer?
Ik ouwehoer maar.quote:Op maandag 28 november 2011 15:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Laptops fixen lijkt me imho moeilijker
Heeft ie al gedaan.quote:
Onze profeet.quote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
Wtf heb ik gemist? Iedereen noemde mor larper? Jullie waren zelf ook larpers, als je een goede jeugd had. Soldaatje spelen is larpen. Airsoft en paintball ook. Stil nu.
Zegt degene die zometeen met zijn vriendjes soldaatje gaat spelenquote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
Wtf heb ik gemist? Iedereen noemde mor larper? Jullie waren zelf ook larpers, als je een goede jeugd had. Soldaatje spelen is larpen. Airsoft en paintball ook. Stil nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Itz funny cuz itz truequote:
quote:Op maandag 28 november 2011 15:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zegt degene die zometeen met zijn vriendjes soldaatje gaat spelenLIGHTNING BOLT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dat zeiden wij ook.quote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
True. Doet me een beetje denken aan vroeger, als ik ruzie had met mijn zusje. Zij deed net zo goed mee maar ik kreeg altijd op m'n kop omdat zij begon te huilen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook.
De grootste huilebalk wint altijd.
En de grootste blagen blijven weg, 24 uur dan.quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook.
Ik bedoel: trollers noemde hem larper, maar de trollers zijn waren ook larper.quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook.
Ben je nu niet meer boos? Has justice been served???quote:
stop nou maarquote:Op maandag 28 november 2011 15:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je nu niet meer boos? Has justice been served???
paintball is geen larp kneusquote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
paintball is geen larp kneus
[ afbeelding ]
Ik zie hier geen soldaatjes.
Wat voelen jullie je weer lekker aangesproken allemaal. Gutteguttegut.quote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wou zeggen, paintball is een harde sport.quote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had liever gezien dat jullie beiden normaal gingen doen, maar ik vrees dat dat er niet echt meer in gaat zitten, maar ik nodig jullie uit het tegendeel te bewijzenquote:Op maandag 28 november 2011 15:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je nu niet meer boos? Has justice been served???
Gaat helemaal niet over jou maar om bobbers reactie.quote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat voelen jullie je weer lekker aangesproken allemaal. Gutteguttegut.
hij heeft toch een geweer in zijn hand jonguhquote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg nog een ding: jij hebt echt de emotiewisselingen van een vrouw.quote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Had liever gezien dat jullie beiden normaal gingen doen, maar ik vrees dat dat er niet echt meer in gaat zitten, maar ik nodig jullie uit het tegendeel te bewijzen
No hard feelings here, maakt me dat een softie?
Nee hoor, jij moet gewoon niet zo aangebrand reageren als iemand een geintje maakt.quote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Had liever gezien dat jullie beiden normaal gingen doen, maar ik vrees dat dat er niet echt meer in gaat zitten, maar ik nodig jullie uit het tegendeel te bewijzen
No hard feelings here, maakt me dat een softie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |