eigenlijk welquote:Op maandag 28 november 2011 16:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh dus dan mag je wel gewoon zeggen wat je wil?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tot de macht 10
Wat heb jij gesnoven man.quote:Op maandag 28 november 2011 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja man, Dan word ik zo boos he.
Je voelt je zeker wel goed he zo iemand beledigen via internet.
Ik bedoel de uitroeptekens.quote:
Als ik de uitroeptekens als faculteit zie, is het nog steeds 1quote:
?????????? Waar heb jij 't nou weer over? Wie beledig ik, waar?quote:Op maandag 28 november 2011 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja man, Dan word ik zo boos he.
Je voelt je zeker wel goed he zo iemand beledigen via internet.
Jij begint serieus op mn zenuwen te werken.quote:Op maandag 28 november 2011 16:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh dus dan mag je wel gewoon zeggen wat je wil?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tot de macht 10
Zie dat dan maar niet zo, janksmoelquote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Als ik de uitroeptekens als faculteit zie, is het nog steeds 1.
Da's mooi.quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Slechte dag, Verder heb ik geen idee wat er in het pilletje zat, maar sterk was het wel!
Ik opende het eerste minecraft topic op fokquote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pas op. Straks wordt MineraalWater nog boos op je.
Of ben je hier al langer dan 5 topics.
[..]
Oja sorry.quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
kneus ik heb een ongeluk gehad, denk je dat ik daarna vrolijk weer verder ga?
Mijn gekneusde ribben en nog bloedende zij denken daar anders over.quote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oja sorry.
Dacht dat je vandaag wel weer naar school kon
De grondlegger!quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik opende het eerste minecraft topic op fok
* drumstickNL laat veteranen badge zien.
Helemaal niet dat was Dynd!quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik opende het eerste minecraft topic op fok
* drumstickNL laat veteranen badge zien.
Oh well, zo erg is het niet. Kan ik mooi tijd in andere shit steken.quote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Helemaal niet dat was Dynd!
Maar beterschap
Monthy pythonquote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef -Datdus- het volgende:
Heeeeeel toevallig kwam ik dit tegen.
[ afbeelding ]
inb4 ragende larpersquote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef -Datdus- het volgende:
Heeeeeel toevallig kwam ik dit tegen.
[ afbeelding ]
Level 10 Fireball of Doom!quote:
I couldn't care less.quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ban gaat steeds langer duren gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |