jaquote:Op maandag 12 december 2011 17:14 schreef Lorrelies het volgende:
Horen jullie die irritante vlieg ook af en toe weer behoorlijk?
wat voor functies en alles dan? Misschien handig dat je dat even op het forum zetquote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo de eerste VIP functies zijn er.![]()
Nu de rest nog en dan krijgen jullie hier een lijst met commands enzo.
Functies zijn nog geheim en alleen voor VIPS, en alle commands komen hier op het forum zodra ik vind dat de functies goed voor VIPS zijn en voldoende functies.quote:Op maandag 12 december 2011 17:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat voor functies en alles dan? Misschien handig dat je dat even op het forum zet
dus mods mogen ze niet eens wetenquote:Op maandag 12 december 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Functies zijn nog geheim en alleen voor VIPS, en alle commands komen hier op het forum zodra ik vind dat de functies goed voor VIPS zijn en voldoende functies.
De Paus mag ze niet eens weten.quote:Op maandag 12 december 2011 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus mods mogen ze niet eens weten
Moet toch t verschil kunnen zien tussen hack000rrrss en legaale meuk.d
of hoe bedoel je eigenlijk?
Dat lijkt mij uitstekend hoe meer zielen..quote:Op maandag 12 december 2011 18:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Stefsoft, is het goed als ik dan meega? Ik wil de huidige server best graag eens aanschouwen
Hoe meer bansquote:Op maandag 12 december 2011 18:10 schreef StefSOFT-NL het volgende:
[..]
Dat lijkt mij uitstekend hoe meer zielen..
Ik ben benieuwd wat we gaan doen.
Nee. IRC is text based.quote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef maurisioo het volgende:
Dat was toch gestopt weer? Anders wil ik ook graag invite
Is toch een soort van ts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |