Hamlappen ja? noem het altijd bambipoten.quote:Op maandag 12 december 2011 12:15 schreef Mordecai het volgende:
[..]
en je verliest hartjes als je 0 hamlapjes op je bar hebt
Klopt Creasur staat momenteel niet in de planning.quote:Op maandag 12 december 2011 12:25 schreef Mordecai het volgende:
Maar, Drumpie, Creasur gaat niet meer door? Lijkt mij wel het beste aangezien we al het city project hebben :p
De mod Rei Minimap downloaden en installeren via HD patcher. Een render map die verraad alle huizen namelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
btw bestaat er ook een map van de survival wereld? Maakt het wat makkelijker om een geschikte locatie te vinden voor mijn eerste huisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er zitten nogal behoorlijk wat bugs in de laatste versie, jammer wel.![]()
Hmm ja das waar, en die had ik al gedownload. Wel handig maar het heeft een te klein oppervlak. Ah fijn ik zie wel wat mooie plekjes zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 14:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De mod Rei Minimap downloaden en installeren via HD patcher. Een render map die verraad alle huizen namelijk.
Hey Stef, ja man komt goed.quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef StefSOFT-NL het volgende:
He guys and ladies off course,
Ik wil vanavond weer ff streamen (rond 21.00 uur). Ik vind het zelf persoonlijk wel leuk om ergens rondgeleid te worden: interessant project of een groepje wat probeert te survivalen in een mijn ofzo. Kunnen we iets interessants voor vanavond fixen?
Fijn, ga ik nog ff kloten met CamTwistquote:
zie je mij boeien?quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
godverdomme wat een KUTDAG!
Eerst school, daarna met een maat mee naar huis. laptop, wiskunde boeken muis alles daar gedumt. Zou hem helpen zijn haar te trimmen. Word gevraagd of hij mee gaat een luciaklänning (soort kerstpak) te kopen omdat hij dat morgen aan moest, aight ik ben de beroerdste niet dus zou ff mee. Wat ik niet wist is dat die kk dingen overal uitverkocht waren en dat het dus een tyfustijd zou duren.
Uiteindelijk maar naar huis gegaan omdat ik om 17.00 was tijd heb (kleren) Kom ik thuis kom ik erchter dat mijn muis dus nog bij hem ligt. En ik dus niet normaal bij mijn pc kan zitten! Tevens is het 40 minuten naar hem lopen en in -28 doe ik dat liever niet.
Ook heb ik woensdag een eindtentamen in wiskunde en daar kan ik dus vandaag niet voor leren.
NOOIT MEER ga ik dus mee de stad in met die gozer.
godverdomme.
Misschien moet je op dooien en furries gaan fappen?quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
Eerst school, daarna met een maat mee naar huis. laptop, wiskunde boeken muis alles daar gedumt. Zou hem helpen zijn haar te trimmen. Word gevraagd of hij mee gaat een luciaklänning (soort kerstpak) te kopen omdat hij dat morgen aan moest, aight ik ben de beroerdste niet dus zou ff mee. Wat ik niet wist is dat die kk dingen overal uitverkocht waren en dat het dus een tyfustijd zou duren.
Uiteindelijk maar naar huis gegaan omdat ik om 17.00 was tijd heb (kleren) Kom ik thuis kom ik erchter dat mijn muis dus nog bij hem ligt. En ik dus niet normaal bij mijn pc kan zitten! Tevens is het 40 minuten naar hem lopen en in -28 doe ik dat liever niet.
Ook heb ik woensdag een eindtentamen in wiskunde en daar kan ik dus vandaag niet voor leren.
godverdomme.
quote:Op maandag 12 december 2011 10:56 schreef gogosweden het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er al TE veel gedaan merk ik
Leukquote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef StefSOFT-NL het volgende:
He guys and ladies off course,
Ik wil vanavond weer ff streamen (rond 21.00 uur). Ik vind het zelf persoonlijk wel leuk om ergens rondgeleid te worden: interessant project of een groepje wat probeert te survivalen in een mijn ofzo. Kunnen we iets interessants voor vanavond fixen?
-28°Cquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef gogosweden het volgende:
godverdomme.
Zei die omdat zn vriendin mee leest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |