SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 10-12-2011 18:10:31 ]If not now, then when.
Hoeveel je wilt geven eigenlijk want al het geld dat deze maand dekt en het geld dat over blijft gaat mee naar de volgende maand.quote:
Gaat het jongen? Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Hadden beter :waar we met zijn allen Jajong al het "goeds" toewensen. Kunnen zetten.
Overmaken SVP.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Je kan via Paypal of rechtstreeks overmaken, zeg het maar.
Ja ik heb geleerd dat ik altijd van het " goede " van de mens uit moet gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gaat het jongen? Wil je er over praten?
heuh paypall kan ook ja!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Je kan via Paypal of rechtstreeks overmaken, zeg het maar.
je hebt nu internet? dus ook paypal? waar wacht je op?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heuh paypall kan ook ja!
over 2 weken ben ik thuis, dan maak ik ook wel wat over
ah zoquote:
over 2 weken ben ik thuis, dan ff paypal rekening aanmaken, mijn ouders willen daar graag bij zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
je hebt nu internet? dus ook paypal? waar wacht je op?
ah zo ik dacht dat je al paypal hadquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
over 2 weken ben ik thuis, dan ff paypal rekening aanmaken, mijn ouders willen daar graag bij zijn
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laat die IRC maar zitten.
OVER 5 MINUTEN EVENT op FOK!CRAFT fokcraft.nl
np manquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ah zo ik dacht dat je al paypal hadexcuus
Dus je krijgt een weekend extra functies en je betaald voor de maand december?! Hmm mkayquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beste mensen,
Vanwege de maand december wat een dure maand is voor de meeste hou ik helaas geen geld over om de rekening voor de server te betalen. Jullie weten ook dat ik de grootste hekel heb aan geld vragen/ontvangen want ik ben iemand die graag geeft (niet doordenken).![]()
Hierbij zou ik het echt waarderen als je zou een éénmalige donatie zou willen doen, alle geld wordt ook alleen voor de server gebruikt.
Als compensatie krijg je extra functies (dit weekend) of een speciaal kleurtje naar wens in-game.
Ben je bereid om wat geld te doneren dan kun je me een PM/DM sturen voor verdere gegevens.
p.s. ik ben weinig aanwezig geweest deze week, zal vandaag/vannacht ook nog aan de server gaan werken.
Alvast bedankt bro's.![]()
Nee ik bedoelde dat die functies dit weekend er komen, die hou je gewoon.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus je krijgt een weekend extra functies en je betaald voor de maand december?! Hmm mkay
Bruin en blauw.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://i41.tinypic.com/2ailrm1.jpg
bobbers nieuwe yt layout ;p
Mjah hij is echt heel erg lelijk maar goed als ik daar dan iets van zeg komt de autisten-brigade weer een TR zettenquote:
Ah oké! Nja kwam raar over! Ik denk dat ik wel wat kan missen, maar moet ff kijken of ik meer ga spelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat die functies dit weekend er komen, die hou je gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |