ah zo ik dacht dat je al paypal hadquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
over 2 weken ben ik thuis, dan ff paypal rekening aanmaken, mijn ouders willen daar graag bij zijn
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laat die IRC maar zitten.
OVER 5 MINUTEN EVENT op FOK!CRAFT fokcraft.nl
np manquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ah zo ik dacht dat je al paypal hadexcuus
Dus je krijgt een weekend extra functies en je betaald voor de maand december?! Hmm mkayquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beste mensen,
Vanwege de maand december wat een dure maand is voor de meeste hou ik helaas geen geld over om de rekening voor de server te betalen. Jullie weten ook dat ik de grootste hekel heb aan geld vragen/ontvangen want ik ben iemand die graag geeft (niet doordenken).![]()
Hierbij zou ik het echt waarderen als je zou een éénmalige donatie zou willen doen, alle geld wordt ook alleen voor de server gebruikt.
Als compensatie krijg je extra functies (dit weekend) of een speciaal kleurtje naar wens in-game.
Ben je bereid om wat geld te doneren dan kun je me een PM/DM sturen voor verdere gegevens.
p.s. ik ben weinig aanwezig geweest deze week, zal vandaag/vannacht ook nog aan de server gaan werken.
Alvast bedankt bro's.![]()
Nee ik bedoelde dat die functies dit weekend er komen, die hou je gewoon.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus je krijgt een weekend extra functies en je betaald voor de maand december?! Hmm mkay
Bruin en blauw.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://i41.tinypic.com/2ailrm1.jpg
bobbers nieuwe yt layout ;p
Mjah hij is echt heel erg lelijk maar goed als ik daar dan iets van zeg komt de autisten-brigade weer een TR zettenquote:
Ah oké! Nja kwam raar over! Ik denk dat ik wel wat kan missen, maar moet ff kijken of ik meer ga spelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat die functies dit weekend er komen, die hou je gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |