Komt misschien omdat elke post die je uitkakt negatief en/of beledigend is. Ruitenwisser die je d'r bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjah hij is echt heel erg lelijk maar goed als ik daar dan iets van zeg komt de autisten-brigade weer een TR zetten.
Hihi. Pm jij es ff je D.A. Acc. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Komt misschien omdat elke post die je uitkakt negatief en/of beledigend is. Ruitenwisser die je d'r bent.
Ik daarintegen ben altijd een zonnestraal.![]()
Het enige nuttige wat uit jouw mond is komen, is de lul van je vaderquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjah hij is echt heel erg lelijk maar goed als ik daar dan iets van zeg komt de autisten-brigade weer een TR zetten.
*jouwquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Het enige nuttige wat uit jou mond is komen, is de lul van je vader
Zelfde naam als die tumblr die ik had, volgens mij heb je 'm echt in 5 seconden gevonden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hihi. Pm jij es ff je D.A. Acc. Ben benieuwd.
Het is gewoon heel erg lelijk, kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Het enige nuttige wat uit jouw mond is komen, is de lul van je vader
Schuld van Mordecai hoor, hiervoor was ik een onwijs onschuldig meisjequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef Flodder450 het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt lorrelies zo'n stil simpel meisje
Totdat je Iron Maiden of KISS opzet, gaat ze helemaal los
ff Yuri PM´enquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zo net ff de server ingegaan, bleek dat ik geen minecart op de rails kon droppen.
Meh, kom wel weer eens terug als er een mod/admin whatever er is.
Ziet er wel verdomd dope uit met die gebouwen etc.
omwquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:31 schreef bobbernaut het volgende:
Wie heeft er bricks in mijn doolhof geplaatst? ...
Standaard is dat 6667quote:
Zekers!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb er samen met drum al wat kratten bier van gehaald, die gaan we zo lekker opzuipen.
Bedankt nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is dit echt zo? Zo ja dan wil ik het terug!Ja man, dikke party vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Done.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:09 schreef Mender het volgende:
Server: irc.globalgamers.net
Channel: #fokcraft!
@drumpie kan je de op aanpassen zodat er het juiste server adres staat? Nu staat er alleen globalgamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |