abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105363501

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105363505
GEJAT
pi_105363511
Goed zo, Loka.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb een hekel als mensen proberen over me heen te lopen. Ik ben dan wel niet dominant, maar heb een hekel als een ander mij probeert te domineren, dan ga ik er tegen in
Betamannetje. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105363512
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
GEJAT
Goed gedaan hehe
pi_105363516
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Begrijpend lezen? :P
Ik geef bier de schuld. Help me out here.
pi_105363522
Antwoord op TT: Ik heb geen idee :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Te saai, makkelijk.
Ik vind saai en makkelijk juist fijn :o

quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:

Te makkelijk, dan voegt iemand maar weinig toe. Want ik heb misschien vaak (eigenlijk altijd :7) gelijk, maar ik wil ook wel eens een nee horen, ik wil ook wel eens een ander idee of inzicht horen. Iemand die altijd meepraat is niet tof.
Nja, dan valt daar voor mij winst te halen denk ik.

Trusten :)
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:44:33 #7
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105363526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Figuurlijk dan, want letterlijk is het kutweer voor op de fiets -_-
het zou wel goed voor benzin als zonlichtstraaltjes op zijn huid komen enzo, dat klinkt wel alsof dat heel vrolijk voor hem is. zo benzin die in het zonlicht blij is. en dan kan hij zich beter gaan voelen.
pi_105363532
Wijven willen in elk geval geen saaiheid.
pi_105363536
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:43 schreef El_Matador het volgende:
Goed zo, Loka.

[..]

Betamannetje. ;)
Altijd nog beter dan een slaafse hond :P
Veel beter zelfs. Ik heb gewoon een eigen mening en ben niet bang die uit te dragen. Ook al haal ik de toorn van iedereen daarmee op m'n hals
pi_105363538
Slaaplekker benzin.
pi_105363541
Schenk, blijft vermakelijk en zo kansloos tegelijk. Ik moet om hem lachen :D

@MLiG, ik vind jou ook niet normaal.

@Kingtoppie, daar ligt wel de basis van dominant zijn. Grenzen stellen en bij een dominant persoon liggen die iets dichterbij dan bij een toegeeflijk persoon.
pi_105363542
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Dit dus.
pi_105363544
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mannen ook niet.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:45:51 #14
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105363559
God, wat is die Schenk toch triest :')
pi_105363561
Slapen overigens. Want als ik morgen extra vroeg opsta en mijn kleren in de droger gooi, zijn ze nog warm als ik naar college ga. Ik hou van warme net gewassen kleren. O+
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:46:01 #16
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105363563
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gebaseerd op het moment dat ik hier ging meeposten. Dus een maandje of 2 nu ofzo?
Oh, en waarom dan?
pi_105363568
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan een slaafse hond :P
Veel beter zelfs. Ik heb gewoon een eigen mening en ben niet bang die uit te dragen. Ook al haal ik de toorn van iedereen daarmee op m'n hals
Gewoon doorgaan, ook tegen vrouwen. Dan zit je over een weekje met 3 wijven in je jacuzzi.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 9 december 2011 @ 00:46:17 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105363569
Daarnaast met dit uiterlijk dominant zijn is tegenstrijdig. :')

Maar ik moet denk ik wel wat meer een eigen mening ontwikkelen minder klakkeloos overnemen en vaker daadwerkelijk een dicussie aan gaan als ik het oneens ben.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105363570
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mannen ook niet.
Nee inderdaad, daarom snap ik mensen ook niet die mij leuk zeggen te vinden.
pi_105363574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef Mystikvm het volgende:

Ik geef bier de schuld. Help me out here.
Dat ik verwacht dat een relatie met jou dus vaak discussie zal zijn.
Dat zelfde heb ik bij een relatie met Supersoep. Die gaat ook vaak discussies aan en wil ook graag gelijk hebben :)

Niks mis mee, maar kan wel voor veel strijd in een relatie zorgen, tenzij de ander heel toegeeflijk is.
pi_105363584
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:

Maar ik moet denk ik wel wat meer een eigen mening ontwikkelen minder klakkeloos overnemen en vaker daadwerkelijk een dicussie aan gaan als ik het oneens ben.
Uiterlijk heeft er niet veel mee te maken.
pi_105363605
quote:

Je moet alleen maar klakkeloos overnemen als het jou goed uit komt en anders niet
pi_105363620
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef lanterfanteraar het volgende:

Oh, en waarom dan?
Omdat je aparte verbanden legt, rare dingen soms post en je manier van denken/schrijven. Misschien doe je het voor de grap, maar ik vind het niet normaal overkomen. Ik vind het wel grappig, dat wel.
pi_105363622
quote:

Je moet gewoon je bek houden en doorpijpen.

oh wacht, verkeerde user.

pi_105363629
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee inderdaad, daarom snap ik mensen ook niet die mij leuk zeggen te vinden.
Jouw onzekerheid en zelfhaat is het gevolg van je saaiheid. Vind ik.

quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat ik verwacht dat een relatie met jou dus vaak discussie zal zijn.
Dat zelfde heb ik bij een relatie met Supersoep. Die gaat ook vaak discussies aan en wil ook graag gelijk hebben :)

Niks mis mee, maar kan wel voor veel strijd in een relatie zorgen, tenzij de ander heel toegeeflijk is.
Ik heb jaren met een ja-knikker gewoond. Geef me als-je-blieft een beetje strijd. Anders word ik ronduit een klootzak.
pi_105363649
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Mystikvm het volgende:

Ik heb jaren met een ja-knikker gewoond. Geef me als-je-blieft een beetje strijd. Anders word ik ronduit een klootzak.
Heb je je meisje-meisje al voor het blok gezet? :7
pi_105363651
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jouw onzekerheid en zelfhaat is het gevolg van je saaiheid. Vind ik.

[..]

Hoe kan ik mijn saaiheid veranderen?
pi_105363661
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:

Jij bent verre van saai.
pi_105363669
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
@Kingtoppie, daar ligt wel de basis van dominant zijn. Grenzen stellen en bij een dominant persoon liggen die iets dichterbij dan bij een toegeeflijk persoon.
God.. Ik zou geen relatie met een vrouw kunnen nemen als ik haar over mezelf laat heen lopen. In zekere zin zou ik altijd ''dominant'' zijn in een relatie. Ik ben verder alleen best makkelijk en ben alleen bang dat ik verder zelf te weinig inbreng.
Rustig aan.
pi_105363675
quote:

[..]

Je bent niet saai
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:49:48 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105363682
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet alleen maar klakkeloos overnemen als het jou goed uit komt en anders niet
Ik verdiep me te weinig in dingen en in plaats van het gedegen uit te zoeken neem ik dan de mening van anderen over.
C'est la vie
pi_105363690
Iedereen hier is saai.
pi_105363695
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef kingtoppie het volgende:

God.. Ik zou geen relatie met een vrouw kunnen nemen als ik haar over mezelf laat heen lopen. In zekere zin zou ik altijd ''dominant'' zijn in een relatie. Ik ben verder alleen best makkelijk en ben alleen bang dat ik verder zelf te weinig inbreng.
Hoe bedoel je te weinig inbreng?
pi_105363698
Goed, jullie lekker slapen enzo, ik ga es douchen en uit eten met de feministische makelaar.

pi_105363701
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik verdiep me te weinig in dingen en in plaats van het gedegen uit te zoeken neem ik dan de mening van anderen over.
Maar als je het wel weet, geef je dan ook toe?
pi_105363705
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bent niet saai
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij bent verre van saai.
Dat is gewoon niet zo, ik ben een fucking saai persoon, anders zat ik vanavond niet thuis :')
pi_105363722
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je te weinig inbreng?
Gebrek aan dromen willen verwezenlijken tevens ''mijn probleem''
Ik probeer er aan te werken ;)
Rustig aan.
pi_105363732
quote:

Doe gewoon zoals ik. Roep gewoon heel overtuigend wat en kijk dan wat voor een tegen argumenten er komen. Zijn het slappe aftreksels dan hou je vol. Klinkt het eigenlijk beter dan wat je roept, dan zeg je heel nonchalant: tja, zo zou je het ook kunnen zien :7
pi_105363739
quote:

[..]

Je hoeft niet iets wel te accepteren omdat je geen beter idee hebt. Ik neem vaak dingen niet aan ook al heb ikzelf niet een beter idee. Beetje raar uitgelegd maar gaat om het idee toch?
pi_105363740
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

[..]

Dat is gewoon niet zo, ik ben een fucking saai persoon, anders zat ik vanavond niet thuis :')
Je bent m'n type niet, maar saaie mensen luisteren geen spytrance*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

vrijdag 9 december 2011 @ 00:51:54 #41
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105363743
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
Schenk, blijft vermakelijk en zo kansloos tegelijk. Ik moet om hem lachen :D

@MLiG, ik vind jou ook niet normaal.

Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_105363744
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Heb je je meisje-meisje al voor het blok gezet? :7
Nee. Ik laat het ook maar lekker voorlopig. Ben er een beetje klaar mee, dat getrut. Dinsdag wel een andere date.

Meisje-meisje is natuurlijk wel heel leuk, maar als je niet ingaat op mijn hints of voorstellen, dan hoeft het niet zo.

quote:

[..]

Met je experimenteren ben je op de goede weg. Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:52:12 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105363748
Ik ben geen saai persoon.
Ik heb alleen een saai leven.

Essentieel verschil.
:')
C'est la vie
pi_105363760
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:

Dus mensen die altijd buiten de deur zijn kunnen niet saai zijn? Saaie mensen liggen nu te slapen :7
pi_105363763
Overigens ben ik heel koppig, dus ik hoef me nergens in te verdiepen, ik heb gewoon altijd gelijk. :7

Daarom heb ik soms even iemand nodig die me wel anders kan laten denken. En sommige mannen kunnen dat en dan ben ik blij. O+
pi_105363766
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:

Essentieel verschil.
Zo kun je het ook noemen natuurlijk :')
pi_105363769
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

... Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.
:N

De wereld is zoveel mooier, net over het randje. :9

pi_105363772
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef kingtoppie het volgende:

Gebrek aan dromen willen verwezenlijken tevens ''mijn probleem''
Ik probeer er aan te werken ;)
Dat doe je voor jezelf en niet voor een ander.
pi_105363773
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.
Dit hele topic is offtopic, dus het kan weinig kwaad als mensen niks bijbrengen. Anders was jij ook al lang weer geband geweest denk ik.
pi_105363774
quote:

[..]

Wat draag jij dan bij?
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:53:01 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105363776
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar als je het wel weet, geef je dan ook toe?
Nee dat dan weer niet.
C'est la vie
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:53:11 #52
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105363782
quote:

Essentieel verschil.
ja jij bent saai. echt erg is dat voor jou

loka is niet saai, loka is interessant en daarmee is alles wat ze doet interessant en neit saai.
pi_105363791
quote:

Essentieel verschil.
Herkenbaar, hoewel ik mijn leven wel mee vind vallen. Ik heb geen 100den vrienden, maar wel genoeg. En ik ben eigenlijk elk weekend weg van huis. Alleen doordeweeks doe ik braaf mijn studentendingetjes en ga ik niet elke nacht uit of naar mensen toe.
pi_105363797
quote:

[..]

Met je experimenteren ben je op de goede weg. Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.
Tevens mijn goede voornemen voor 2012, ik heb wel eens ideeën.
pi_105363800
quote:

Essentieel verschil.
ah :')
ach, volgens mij is bijna iedereen bang dat mensen hem saai vinden.
pi_105363807
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:N

De wereld is zoveel mooier, net over het randje. :9
Je moet wel over het randje gaan om te weten waar het randje is. En daar is het best tof ja. Jij scoort gewoon net iets minder burgerlijkheidspunten dan ik :P
pi_105363810
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik heel koppig, dus ik hoef me nergens in te verdiepen, ik heb gewoon altijd gelijk. :7

Daarom heb ik soms even iemand nodig die me wel anders kan laten denken. En sommige mannen kunnen dat en dan ben ik blij. O+
Je zou mij simpelweg afschrikken zou je bijdehand doen... Ik ben te rustig voor een relatie waarin getouwtrekt moet worden..
Rustig aan.
pi_105363812
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

loka is niet saai, loka is interessant en daarmee is alles wat ze doet interessant en neit saai.
_O-
pi_105363823
quote:

Gelukkig kom jij wel met constructief advies en vinden mensen jou hier wel tof.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:54:52 #60
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105363833
quote:

[..]

Nu, laat je ballen zien heloef.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:55:10 #61
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105363837
Tijdens het kijken van Colombiaans voetbal kom ik ook hier maar weer een checken wat er zoal gaande is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_105363839
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat doe je voor jezelf en niet voor een ander.
O jaja, True... Maar dat maakt verder niet zoveel uit.. Ik zeg alleen dat ik op meerdere fronten bang ben voor die karaktereigenschap.
Rustig aan.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:55:16 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105363841
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zo kun je het ook noemen natuurlijk :')
Het is gewoon zo. :(
C'est la vie
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:55:20 #64
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105363844
wtf _O- moet niemand slapen hier? :P
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105363848
quote:

Nee. Ik laat het ook maar lekker voorlopig. Ben er een beetje klaar mee, dat getrut. Dinsdag wel een andere date.

Meisje-meisje is natuurlijk wel heel leuk, maar als je niet ingaat op mijn hints of voorstellen, dan hoeft het niet zo.
Ben je wel een keer echt heel duidelijk geweest? Heb je het echt recht op de vrouw af gevraagd en een antwoord geeist?
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:55:39 #66
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105363850
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

nee liever niet. en hij is ook geen homo
pi_105363852
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef stefanhaan het volgende:
Jawel, maar ben gewoon niet moe :')
pi_105363855
Als er één idee is waar ik van walg is het wel uitzicht op een burgerlijk leven :r
pi_105363857
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

NIET LETTERLIJK HELOEF
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:55:58 #70
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105363859
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gelukkig kom jij wel met constructief advies en vinden mensen jou hier wel tof.
Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est ca
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_105363861
oh fuck die was die doe ik morgen wel verder ik wil toch slapen
pi_105363864
quote:
morgen vrij :)
pi_105363871
quote:
Waarom? We zijn niet saai hoor.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:56:37 #74
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105363876
ik ga de hele nacht gamen :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:57:27 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105363896
quote:

[..]

Ik ben niet saai. :')
Weinigen die mij spreken zullen denken wat een saaie jongen, weet ik gewoon zeker. Daarnaast je kent me niet persoonlijk, haar wel.
C'est la vie
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:57:31 #76
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105363899
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom? We zijn niet saai hoor.
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:56 schreef stefanhaan het volgende:
kijk goed voorbeeld. alles wat een interessant persoon doet is niet saai.
de hele dag in bed liggen klinkt ook interessant. saai is subjectief.
pi_105363900
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:

O jaja, True... Maar dat maakt verder niet zoveel uit.. Ik zeg alleen dat ik op meerdere fronten bang ben voor die karaktereigenschap.
Zin hebben om doelen na te streven is geen karakter eigenschap, maar gewoon een basale drijfveer. Er komt vanzelf iets op je pad waarvan je denkt: ja, dat wil ik doen! Heb geduld :*
pi_105363904
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Strani het volgende:
Tijdens het kijken van Colombiaans voetbal kom ik ook hier maar weer een checken wat er zoal gaande is.
Hey, zit je in Bogota?

pi_105363907
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:56 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga zo de was doen en stofzuigen :')
Zie je wel, ik ben wel saai.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:58:07 #80
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105363911
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est ca
Cactus1 is lief hoor.
pi_105363917
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zin hebben om doelen na te streven is geen karakter eigenschap, maar gewoon een basale drijfveer. Er komt vanzelf iets op je pad waarvan je denkt: ja, dat wil ik doen! Heb geduld :*
*googled basale drijfveer*
Rustig aan.
pi_105363920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:

Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat? :D
pi_105363925
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben je wel een keer echt heel duidelijk geweest? Heb je het echt recht op de vrouw af gevraagd en een antwoord geeist?
Je hebt gelijk, op de vrouw af gevraagd heb ik het niet. Je hebt ook gelijk als je zegt dat ik dat wel moet doen, ben er anders toch klaar mee.

Wil er ook niet teveel aandacht aan besteden. Ik red me wel :)
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:58:35 #84
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105363929
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel een dominante man, puur omdat ik anders echt over hem heen zou lopen. :')

Het grappigste zijn de mannen die zeggen dominant te zijn, en in die gedachte moet je ze vooral laten, maar vervolgens kan je ze zo makkelijk manipuleren en doen ze alsnog alles wat je wilt. :') Maar uiteindelijk is dat helemaal niet leuk.

Iemand die tegen je in gaat is veel leuker, soms eens meegaat, soms eens tegenwerkt, gewoon een beetje in verhouding, maar dat je er iig niet gebruik van gaat maken.
Ik ga tegen iedereen in. Maar mij vind je weer een trol. 'Wat wil het wijf' ?
pi_105363931
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ga zo de was doen en stofzuigen :')
Zie je wel, ik ben wel saai.
Je gaat om 1 uur 's nachts stofzuigen?...
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:58:51 #86
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105363936
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey, zit je in Bogota?
Hey man! Nee nu niet, in Spanje momenteel. M'n schoonzus zit wel in het stadion nu voor Millonarios - Envigado.

Eind januari of februari kom ik die kant weer op.
pi_105363937
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je gaat om 1 uur 's nachts stofzuigen?...
Why not?
pi_105363940
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat? :D
ja! O wacht...
pi_105363948
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je zou mij simpelweg afschrikken zou je bijdehand doen... Ik ben te rustig voor een relatie waarin getouwtrekt moet worden..
Bijdehand is niet het goede woord, ik ben niet bijdehand.

Ik ben eigenwijs en koppig en ga graag tegen de regels in. Ik accepteer dominantie wel en als ik dat doe kalmeer ik ook.

Vriend van me lacht me echt uit als ik zeg dat ik eigenwijs ben, zijn dominantie respecteer ik en daar ben ik gewoon echt nog een klein meisje.
pi_105363949
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, op de vrouw af gevraagd heb ik het niet. Je hebt ook gelijk als je zegt dat ik dat wel moet doen, ben er anders toch klaar mee.

Maar vrouwen zijn toch masters in het herkennen van vage hints?

:P
pi_105363951
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Strani het volgende:

Cactus1 is lief hoor.
Hey, dat is lang geleden? Gezellig dat je even kom kijken :*
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:59:42 #92
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105363963
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik weet nieteens hoe je eruit ziet.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:59:46 #93
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105363966
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hey, dat is lang geleden? Gezellig dat je even kom kijken :*
:) Is alles goed met je?
pi_105363967
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Verschil tussen dominantie en een chihuahua die overal doorheen aan het keffen is, Schenkie.
Ron Paul 2012
pi_105363981
Ik kom blijkbaar schattig en te jong over als ik raar doe, heb ik me laten vertellen :7
pi_105363993
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Verschil tussen dominantie en een chihuahua die overal doorheen aan het keffen is, Schenkie.
ha supersoep. ik heb net even op schenkstroop gelet, kan jij nu weer? Want ik ga naar bed.
Trusten
pi_105363994
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Hey man! Nee nu niet, in Spanje momenteel. M'n schoonzus zit wel in het stadion nu voor Millonarios - Envigado.

Eind januari of februari kom ik die kant weer op.
Verdomme, had ik ook in het stadion moeten zitten. Stom.

Ik heb een leuk appartementje op het oog in Chico Reservado, zie vorige topic. Of 2 geleden zelfs.

Dan kom je na de regen. Nu is het droog, maar de afgelopen dagen was een nachtmerrie.

vrijdag 9 december 2011 @ 01:00:58 #98
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105363996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom blijkbaar schattig en te jong over als ik raar doe, heb ik me laten vertellen :7
Houden ze dan hun hand met gestrekte arm op je voorhoofd zodat je niet kan slaan?
pi_105363998
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bijdehand is niet het goede woord, ik ben niet bijdehand.

Ik ben eigenwijs en koppig en ga graag tegen de regels in. Ik accepteer dominantie wel en als ik dat doe kalmeer ik ook.

Vriend van me lacht me echt uit als ik zeg dat ik eigenwijs ben, zijn dominantie respecteer ik en daar ben ik gewoon echt nog een klein meisje.
Ik stimuleer eigenwijsheid en koppigheid. Maar mijn regels zul je niet passeren zonder een opmerking te krijgen, en ik verwacht eigenlijk wel dat als ik iets zou zeggen dat jij dat snapt... en nee ik zou me niet laten omlullen.

Maar ik heb dus eigenlijk geen idee wat jij bedoelt met dominantie..
Rustig aan.
pi_105364002
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

ha supersoep. ik heb net even op schenkstroop gelet, kan jij nu weer? Want ik ga naar bed.
Trusten
Geen zin in.
Ron Paul 2012
pi_105364011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Quote van het jaar. Nu al.

vrijdag 9 december 2011 @ 01:01:33 #102
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364013
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verdomme, had ik ook in het stadion moeten zitten. Stom.

Ik heb een leuk appartementje op het oog in Chico Reservado, zie vorige topic. Of 2 geleden zelfs.

Dan kom je na de regen. Nu is het droog, maar de afgelopen dagen was een nachtmerrie.
Ik hoorde het ja. Ik weet niet waar Chico is..welke straat met welke straat is het?
pi_105364018
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Houden ze dan hun hand met gestrekte arm op je voorhoofd zodat je niet kan slaan?
Nee, me uitlachen als ik over stoepranden ga lopen enzo :')
pi_105364021
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Mystikvm het volgende:

Weglopertje :* Geef het nou eerst echt eens een kans, voordat je opgeeft. Misschien is zij het type dat wil zien dat iemand het echt graag wil. Als ze na die vraag nog moeilijk doet en draait, dan zeg je ook gewoon dat je ermee kapt en wens je dr een fijn leven verder. Nu hou je zo'n half deurtje open. Pak de controle terug. Jij beslist hoe het gaat gebeuren en niet zo'n tuthola die een beetje aan het draaien is uit onzekerheid :)
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:02:17 #105
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364028
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, me uitlachen als ik over stoepranden ga lopen enzo :')
Ik ben 30 en sla nog altijd putdeksels over als ik op straat loop.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:02:18 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105364031
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zeggen allemaal dat ik ouder lijk, me volwassener gedraag.
En toch vinden ze me schattig.

Dat verpest al het voorgaande meteen. :')
C'est la vie
pi_105364046
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Schenkstroop het volgende:

Ik weet nieteens hoe je eruit ziet.
Maakt dat uit dan? Jij zegt toch dat je lelijk bent en onzeker? Dan kun je volgens mij niet zoveel eisen stellen.
pi_105364048
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je gaat tegen mensen in, maar dat is niet vanuit dominantie, je draagt alleen enorm veel haat mee en gaat daarom over tegenin, dat is onzekerheid.

Dominantie ontstaat uit zelfrespect/kennis en intelligentie.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:03:17 #109
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364050
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Als er één idee is waar ik van walg is het wel uitzicht op een burgerlijk leven :r
ja, al die nederlandse burgers hier.

wat andere posts van het internet over de nederlandse burgers:
quote:
het is gewoon... het ligt aan de nederlanders he!

want iedereen gaat zo heel dicht op je staan, en het waren ook nog 2 meisjes(voor en achter me)
en het kassameisje was ook een meisje trouwens.

en toen ging ik gewoon om een beetje uit hun buurt te blijven eerst een heel stuk afstand houden van het meisje voor me, maar toen kwam dat meisje achter me heel dicht bij.

dus toen had ik 2 keuzes, of helemaal opgepropt tussen die 2 bij de band blijven staan.

of zo half de rij uit.

dus toen was ik half de rij uitgegaan, maar toen werd het ook weer moeilijker om alsnog me brood op de band te leggen.....

en toen ging dat meisje achter me zuchten en steunen dat ik het niet goed deed volgens het nederlandse protocol ofzo, en zon bordje neerzetten......

het was heel irritant allemaal, maar het ligt echt aan de nederlanders hier! altijd dat burgerlijke gedoe!

wacht maar tot jij zelf eten moet gaan kopen, allemaal moeilijk gedoe is het!
het gaat trouwens beter als ik heel veel boodschappen doe, en dan met boodschappenwagentje doe enzo. dan kan je makkelijk inblenden tussen de huismoeders, en alsof je een zelfverzekerde man bent, die perfect voor zichzelf kan zorgen, want hij koopt veel eten tegelijk alsof het de "weekelijkse" boodschappen zijn...

nu stond ik daar zo met 1 brood. het was irritant
quote:
mensen die dure fietsen kopen :')
mensen die fietsen verzekeren :')

nederlandse burgerlijkheid . *kots
nu is mijn achting voor jou gedaald
jij kan met je hoogte nog wel naar het buitenland. lange mensen zitten vast in nederland omdat ze in het buitenland opvallen
pi_105364052
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik hoorde het ja. Ik weet niet waar Chico is..welke straat met welke straat is het?
K9 met C97.

Maar ik zoek nog verder. Wil iets in de buurt van Zona T. Zo es eten met de makelaar, kijken of ik er iets moois uit kan slepen. Zij denkt: "blonde Nederlander, dus geen macho". How wrong is she. Maar dat maakt niet uit voor vanavond. 8-)

pi_105364057
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik loop/fiets nog wel eens tussen de lijntjes. En putdeksels fiets ik altijd omheen
pi_105364063
quote:

[..]

Tja, ik denk dat het bij mij ook wel blijvend zal zijn. Ik stuiter gewoon vaak van energie en dan moet ik gewoon dat soort rare dingen doen van mezelf :P
pi_105364070
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Weglopertje :* Geef het nou eerst echt eens een kans, voordat je opgeeft. Misschien is zij het type dat wil zien dat iemand het echt graag wil. Als ze na die vraag nog moeilijk doet en draait, dan zeg je ook gewoon dat je ermee kapt en wens je dr een fijn leven verder. Nu hou je zo'n half deurtje open. Pak de controle terug. Jij beslist hoe het gaat gebeuren en niet zo'n tuthola die een beetje aan het draaien is uit onzekerheid :)
Thanks. En touché. Het is ook dat ik op zich keuze zat heb en daarom er niet teveel tijd en woorden aan vuil wil maken. Maar je hebt wel gelijk, ik ben ook niet het persoon om me aan het lijntje te laten houden. Over het algemeen heb ik het lijntje vast :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:04:18 #114
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105364071
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je gaat tegen mensen in, maar dat is niet vanuit dominantie, je draagt alleen enorm veel haat mee en gaat daarom over tegenin, dat is onzekerheid.

en dat is gewoon onzin.
pi_105364073
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dominantie heeft niet per se met intelligentie te maken
pi_105364076
quote:

Ik tramrailsen :') Want stroom :')
pi_105364081
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stuiter gewoon vaak van energie en dan moet ik gewoon dat soort rare dingen doen van mezelf :P
Saai hoor.

pi_105364085
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja, al die nederlandse burgers hier.

wat andere posts van het internet over de nederlandse burgers:

[..]

[..]

jij kan met je hoogte nog wel naar het buitenland. lange mensen zitten vast in nederland omdat ze in het buitenland opvallen
Toppost mlig ^O^
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:04:51 #119
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364086
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

K9 met C97.

Maar ik zoek nog verder. Wil iets in de buurt van Zona T. Zo es eten met de makelaar, kijken of ik er iets moois uit kan slepen. Zij denkt: "blonde Nederlander, dus geen macho". How wrong is she. Maar dat maakt niet uit voor vanavond. 8-)
Okay dan. Zona T is zo'n beetje calle 84 toch? Zit je er nog wel een eindje van af. Nog teruggeweest naar de Pub trouwens?
pi_105364087
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik stimuleer eigenwijsheid en koppigheid. Maar mijn regels zul je niet passeren zonder een opmerking te krijgen, en ik verwacht eigenlijk wel dat als ik iets zou zeggen dat jij dat snapt... en nee ik zou me niet laten omlullen.

Maar ik heb dus eigenlijk geen idee wat jij bedoelt met dominantie..
Dat wat je net beschreef eigenlijk.
pi_105364091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet met intelligentie, maar wel met die andere twee.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:05:32 #122
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364096
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik tramrailsen :') Want stroom :')
Haha..kan ik ook begrijpen. En kwa bijgelovigheid zul je me nooit onder een ladder door zien lopen.
pi_105364108
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Saai hoor.
Op zich wel, omdat ik altijd alleen ben ;(
Dan moet ik met straatmuzikanten gaan praten ofzo. Vergeleken bij die mensen ben ik echt enorm saai :')
pi_105364119
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Mystikvm het volgende:

Thanks. En touché. Het is ook dat ik op zich keuze zat heb en daarom er niet teveel tijd en woorden aan vuil wil maken. Maar je hebt wel gelijk, ik ben ook niet het persoon om me aan het lijntje te laten houden. Over het algemeen heb ik het lijntje vast :')
Zocht jij nou niet een type dat een beetje tegengas geeft? Dan heb je er één en dan loop je weg. Ook al heb je keuze zat, hak dan echt knopen door :)
pi_105364120
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay dan. Zona T is zo'n beetje calle 84 toch? Zit je er nog wel een eindje van af. Nog teruggeweest naar de Pub trouwens?
Gisteravond Beer Company. Zona T erg vet verlicht met bomen met blauwe lichtjes. En godverdomme wat een lekkers op straat, niet normaal gewoon.

Alles is dichtbij genoeg in Chico, Chico Reservado en Cabrales (Zona T). Ik wil gewoon het beste, zoals gewoonlijk. :7

pi_105364126
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat wat je net beschreef eigenlijk.
Owwww

Dan ben ik best dominant :)
Rustig aan.
pi_105364133
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op zich wel, omdat ik altijd alleen ben ;(
Dan moet ik met straatmuzikanten gaan praten ofzo. Vergeleken bij die mensen ben ik echt enorm saai :')
Och, vergeleken met een hitman is mijn leven saai. Maar ik geloof dat dat wel meevalt. :7

pi_105364135
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:

Haha..kan ik ook begrijpen. En kwa bijgelovigheid zul je me nooit onder een ladder door zien lopen.
Dat doe ik dan wel weer :D
pi_105364136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor mij wel, ik heb het niet over het niveau van een opleiding of werk, maar iemand die dom is neem ik niet serieus hoor.
pi_105364138
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zocht jij nou niet een type dat een beetje tegengas geeft? Dan heb je er één en dan loop je weg. Ook al heb je keuze zat, hak dan echt knopen door :)
Nah, dit is geen tegengas, komt meer over als besluiteloosheid. Daar kan ik dan weer niet tegen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:07:31 #131
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364142
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gisteravond Beer Company. Zona T erg vet verlicht met bomen met blauwe lichtjes. En godverdomme wat een lekkers op straat, niet normaal gewoon.

Alles is dichtbij genoeg in Chico, Chico Reservado en Cabrales (Zona T). Ik wil gewoon het beste, zoals gewoonlijk. :7
Haha.

Ja, Bogotá Beer Company is ook leuk, en in principe zo'n beetje dezelfde kaart als de Ierse Pub. Vorig jaar hadden ze in de Zona T nepsneeuw, is dat er nu ook weer? Van die apparaatjes waaruit elk half uur of zo een soort schuim kwam.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:07:57 #132
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364153
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat doe ik dan wel weer :D
Als je naast mij loopt zou ik dat nooit toestaan :o
pi_105364159
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Mystikvm het volgende:

Nah, dit is geen tegengas, komt meer over als besluiteloosheid. Daar kan ik dan weer niet tegen.
Laat maar weten hoe het is verlopen. Je krijgt gewoon een opdracht van me :P
pi_105364162
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

en dat is gewoon onzin.
Dominantie is overwicht, maar met een ietwat negatievere bijklank. Hogere intelligentie is intellectuele overwicht. En zo heb je ook weer andere vormen, zoals fysiek.

Het is subjectief wat je zelf echt de belangrijkste vormen vindt. Ik hecht veel waarde aan intelligentie. Heeft weinig zin om discussies te voeren als je partner met de meest ongelofelijke onzin aan komt zetten en zo iemand zal ook nooit dominant voor me zijn. Dan liever een ja-knikker.
Ron Paul 2012
pi_105364170
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Strani het volgende:

Als je naast mij loopt zou ik dat nooit toestaan :o
Dan zouden we ruzie krijgen op straat, want ik doe dat wel :D
pi_105364171
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha.

Ja, Bogotá Beer Company is ook leuk, en in principe zo'n beetje dezelfde kaart als de Ierse Pub. Vorig jaar hadden ze in de Zona T nepsneeuw, is dat er nu ook weer? Van die apparaatjes waaruit elk half uur of zo een soort schuim kwam.
Nee, helaas. Misschien komt het nog. Wil wel een schuimparty bezoeken hier...

pi_105364174
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor mij wel, ik heb het niet over het niveau van een opleiding of werk, maar iemand die dom is neem ik niet serieus hoor.
Je moet gewoon iemand hebben met een beetje aanzien waar jij tegenop kan kijken... Je weet zelf ook dat niet alles wat je doet even aardig is, maargoed als iemand er niks van zegt ga er gewoon mee door... Terwijl je eigenlijk op je plek gezet wilt worden ;)

Mja niet heel raar ;)
Rustig aan.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:09:05 #138
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364180
Mocht iemand het zich afvragen (maar waarschijnlijk interesseert het niemand wat), El Matador en ik hebben eerder dit jaar samen een paar biertjes gedronken in Bogotá.
pi_105364186
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij hebt je gewoon naar hem te schikken, woman!

pi_105364188
Over straatmuzikanten gesproken, ik zag gisteren mijn favo-accordeonspeler weer zitten O+
Nog even mee gezeurd, daarna heb ik maar een bereklauw gehaald, toen voelde ik me best schuldig, op de een of andere manier.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:09:34 #141
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364194
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Kan je nou niet eens één keertje naar me luisteren?? Ik doe het voor je eigen bestwil hoor!
pi_105364200
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Strani het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen (maar waarschijnlijk interesseert het niemand wat), El Matador en ik hebben eerder dit jaar samen een paar biertjes gedronken in Bogotá.
Puur platonisch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_105364201
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Laat maar weten hoe het is verlopen. Je krijgt gewoon een opdracht van me :P
Ik zie wel of ik hem opvolg, ik ben niet zo volgzaam ;)

Maar sta dus wel open voor goede argumenten. Waarvoor dank
pi_105364207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dominantie is overwicht, maar met een ietwat negatievere bijklank. Hogere intelligentie is intellectuele overwicht. En zo heb je ook weer andere vormen, zoals fysiek.

Het is subjectief wat je zelf echt de belangrijkste vormen vindt. Ik hecht veel waarde aan intelligentie. Heeft weinig zin om discussies te voeren als je partner met de meest ongelofelijke onzin aan komt zetten en zo iemand zal ook nooit dominant voor me zijn. Dan liever een ja-knikker.
Jij kan het echt goed uitleggen, kudo's.
pi_105364208
Ik heb nog iets aparts, misschien heeft iemand er wel een verklaring voor.

Ik voel me fijner, sterker en meer in contact met een persoon als ik links van hem/haar loop. Ik kan dan ook moeilijk rechts van mensen lopen, tenzij er 3 mensen lopen ofzo.

Is dit raar?
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:10:15 #146
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364210
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Puur platonisch.

SPOILER
Nou..ook niet helemaal platonisch hoor ;)
pi_105364211
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef El_Matador het volgende:

Jij hebt je gewoon naar hem te schikken, woman!
Jij kent mij niet :')
pi_105364213
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Over straatmuzikanten gesproken, ik zag gisteren mijn favo-accordeonspeler weer zitten O+
Nog even mee gezeurd, daarna heb ik maar een bereklauw gehaald, toen voelde ik me best schuldig, op de een of andere manier.
Je moet es stoppen met negatief denken, een zonnebankje en een kappertje en dan komt alles goed.

vrijdag 9 december 2011 @ 01:10:45 #149
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364224
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:

Ik voel me fijner, sterker en meer in contact met een persoon als ik links van hem/haar loop. Ik kan dan ook moeilijk rechts van mensen lopen, tenzij er 3 mensen lopen ofzo.

Is dit raar?
De etiquette zegt volgens mij dat de man links moet lopen. Dus ik denk dat je dominantie-issues hebt.
pi_105364226
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij kent mij niet :')
Je bent kleiner dan Strani. En naar ik vermoed ook lichter.

pi_105364228
quote:

Is dit raar?
Mag ik deze aanvullen met iets wat mij op is gevallen:

De meeste vrouwen die ik ken slapen links van hun partner. Ik slaap ook altijd rechts. Zelfde ding?
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:11:10 #152
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364232
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen zeg.
pi_105364237
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Strani het volgende:

Kan je nou niet eens één keertje naar me luisteren?? Ik doe het voor je eigen bestwil hoor!
Maar ik ben al 100x onder een ladder door gelopen en ik leef nog steeds. De volgende keer denk ik aan jou als ik eronder doorloop, misschien wend ik het ongeluk dan af op jou >:)
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:11:35 #154
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364248
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mag ik deze aanvullen met iets wat mij op is gevallen:

De meeste vrouwen die ik ken slapen links van hun partner. Ik slaap ook altijd rechts. Zelfde ding?
Ik slaap links.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:11:55 #155
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364255
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar ik ben al 100x onder een ladder door gelopen en ik leef nog steeds. De volgende keer denk ik aan jou als ik eronder doorloop, misschien wend ik het ongeluk dan af op jou >:)
Je leeft nog maar je bent harstikke ongelukkig toch? Ja, geef nou maar toe.
pi_105364256
Ik slaap bovenop.

pi_105364272
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:

[..]

De etiquette zegt volgens mij dat de man links moet lopen. Dus ik denk dat je dominantie-issues hebt.
Op de meeste bruidstaarten die ik kan vinden op google staat de man rechts :P
Rustig aan.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:12:28 #158
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364273
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef El_Matador het volgende:
Ik slaap bovenop.
Tering, je hebt al te veel met Colombiaanse mannen gepraat zie ik al :p
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:12:37 #159
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364276
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Toppost mlig ^O^
ik ben niet de enige hoor

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik zeg heus niet zomaar onware dingen hoor.
ik heb het over de nederlandse mentaliteit, en dit is "bewijs" zeg maar:

De gespannen sfeer in de wachtrijen bij de Aldi

2de post van Dingen die je niet moet doen in een restaurant #2

Roltrapgedrag

en vooral. dit hele topic, en vooral deze post: Nederlanders

en bij de wachtrij bij die winkel was het hetzelfde, ze (de meisjes) kwamen echt veels te dichtbij voor normaal menselijke maatstaven! het was allemaal proppen in die rij, ipv lekker chil 3 meter afstand tot elkaar houden

[..]

ik duf het wel, maar niet zonder voorbereiding, op dat soort momenten dat het daarvoor al heemaal steeds erger mis begon te gaan, en elke keer alleen maar erger wordt
check de links, het is allemaal door iets in nederland. en dat is de burgerlijkheid!
jij bent in het buitenland niet ultralang zoals sommige nederlanders, dus jij boft tenminste dat je hier nog weg kan komen.
oh behalve die aldi post hoeft niet helemaal waar te zijnm, want de aldi waar ik ben geweest en jij ook was wel nog wel redelijk chill.
pi_105364282
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:

Ik wil ook niet met mijn linkerhand hand-in-hand lopen, dat voelt raar ;(
pi_105364291
quote:

Is dit raar?
Ik weet wel dat ik ook het liefst altijd aan dezelfde kant loop, volgens mij ook links.
pi_105364295
quote:

Is dit raar?
Nohhh. Ik heb precies hetzelfde. Ik wil altijd links lopen.
Ron Paul 2012
pi_105364303
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik slaap links.
Ik voldoe aan het cliché ;(
Niet dat ik vaak de mogelijkheid heb, maar zoja, dan slaap ik links. Anders moet ik tegen de muur aankijken en dat is vervelend als het donker is.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:13:29 #164
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364306
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik wil ook niet met mijn linkerhand hand-in-hand lopen, dat voelt raar ;(
Dan wordt het niks tussen ons vrees ik. Of we moeten gearmd lopen.
pi_105364308
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:

Fobo van strani nog een keer gecheckt en ik ben kleiner en lichter, maar dat zegt helemaal niks. Ik kan best gemene trucjes en hard schoppen :7
pi_105364309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Tering, je hebt al te veel met Colombiaanse mannen gepraat zie ik al :p
Haha, ik vind het nogal meevallen met het machismo hier.

Maar dat kan ook aan mij liggen.

pi_105364319
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef Strani het volgende:

Je leeft nog maar je bent harstikke ongelukkig toch? Ja, geef nou maar toe.
Klopt.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:14:13 #168
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364322
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Fobo van strani nog een keer gecheckt en ik ben kleiner en lichter, maar dat zegt helemaal niks. Ik kan best gemene trucjes en hard schoppen :7
Ik wist wel dat jij het telkens was!
pi_105364332
Ik ga naar bed en proberen te slapen. Trusten allemaal en nog veel plezier :W
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:14:47 #170
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364337
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Klopt.
Daarom, begin nou maar met het vermijden van ladders. Dan komt het allemaal goed.
pi_105364340
Als ik per ongeluk rechts van iemand loop, ga ik toch proberen links te lopen na een tijdje. :') Voelt echt minder fijn.
Ron Paul 2012
pi_105364346
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:

Ik weet wel dat ik ook het liefst altijd aan dezelfde kant loop, volgens mij ook links.
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:

Nohhh. Ik heb precies hetzelfde. Ik wil altijd links lopen.
Wat gebeurt er als jullie rechts lopen. Wat voor een gevoel krijg je dan? Ik kan het lastig beschrijven namelijk.
pi_105364354
Een vrouw in mijn linkerhand, nee, dat voelt echt niet. Had er nooit over nagedacht eigenlijk.

pi_105364356
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[..]

Wat gebeurt er als jullie rechts lopen. Wat voor een gevoel krijg je dan? Ik kan het lastig beschrijven namelijk.
Ongemakkelijk voelen :P
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:16:02 #175
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364363
Ik vind dat de man links hoort..dan vang je ook het water op voor de vrouw als er een auto door een plas scheurt.
pi_105364365
quote:

[..]

[..]

Kwetsbaarder, minder alert, gewoon niet echt fjin. Alsof je ''blind'' bent. Valt allemaal reuze mee natuurlijk, maar dat komt nu even in me boven als ik er over denk.

Ik dacht een uitzondering te zijn. Zo zie je maar weer.
Ron Paul 2012
pi_105364374
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Supersoep het volgende:
Als ik per ongeluk rechts van iemand loop, ga ik toch proberen links te lopen na een tijdje. :') Voelt echt minder fijn.
Ik dus ook, hoe zou dat eruit zien als wij naast elkaar zouden lopen, elke keer sneaky toch links gaan lopen :D
pi_105364375
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat de man links hoort..dan vang je ook het water op voor de vrouw als er een auto door een plas scheurt.
Loop jij aan de rechterkant van de weg?
pi_105364377
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Wat ben je toch een heer. O+

pi_105364391
Ik slaap ook altijd links, maar eigenlijk moet je dat in een hotel een proberen, iig een locatie waar niet 1 van de 2 normaal al slaapt. Hoewel ik zelfs in mijn eigen bed links zou faan liggen als ik normaal rechts lig.
pi_105364393
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ben niet de enige hoor

[..]

check de links, het is allemaal door iets in nederland. en dat is de burgerlijkheid!
jij bent in het buitenland niet ultralang zoals sommige nederlanders, dus jij boft tenminste dat je hier nog weg kan komen.
oh behalve die aldi post hoeft niet helemaal waar te zijnm, want de aldi waar ik ben geweest en jij ook was wel nog wel redelijk chill.
Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven? Je zou blij moeten zijn als je een lieve vrouw en kinderen had. Althans ik denk dat je dat niet eens zo erg zou vinden. En met een negerkat erbij.
pi_105364400
Moet ik nou lesbisch worden omdat ik links wil lopen :'(
pi_105364405
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven?
Tja. Ik doe het zelf ook.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:18:29 #184
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364409
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
wat is een bereklauw?

en speelde hij klaagzang of faro-muziek ofzo, waar je dan mee ging meezeurklaagzangen?
of was het een gesprek?

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 09-12-2011 01:23:46 ]
pi_105364413
Ik neig eigenlijk ook naar links lopen. Apart, heb er nooit zo over nagedacht.
pi_105364417
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Onder de tram gaan liggen, hoef je helemaal niet meer te lopen.

Ik duw je wel. ):O ~O>

pi_105364418
quote:
Gewoon niet meer lopen, maar een tandem aanschaffen.

Wel achterop ga je.
Ron Paul 2012
pi_105364419
quote:

[..]

[..]

Ik raak degene waarmee ik loop dan telkens kwijt. Wat me dan weer wat gespannen en haastig maakt
pi_105364422
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat is een bereklauw?
Een gehaktbal met uien en satésaus, want satésaus is mijn zwakke punt.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:19:30 #190
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven? Je zou blij moeten zijn als je een lieve vrouw en kinderen had. Althans ik denk dat je dat niet eens zo erg zou vinden. En met een negerkat erbij.
nee dat lijkt me tof.

maar ik weiger om dan nieuwe fietsen te kopen, strak in de wachtrij te staan in de supermarkt.
verzekeringen voor fietsen.
strak in het restaurant zitten.
burgerlijk meteen mensen inhuren om "problemen" op te lossen alsof ik het zelf niet zou kunnen oplossen. etc etc.!
de chaotische roltrapgedoe dat je niet zou mogen bewegen op roltrappen.

gewoon chill moet het zijn, en afentoe random
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:19:41 #191
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364430
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Loop jij aan de rechterkant van de weg?
Op de stoep hé.
pi_105364441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:19 schreef Strani het volgende:

[..]

Op de stoep hé.
Dat moet toch links van de auto's? Dan moet je rechts lopen voor bescherming.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:21:04 #193
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op de stoep maakt het niet uit..maar in mijn geval is het toevallig het vaakst zo dat ik op de rechterstoep loop.
pi_105364453
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Onder de tram gaan liggen, hoef je helemaal niet meer te lopen.

Ik duw je wel. ):O ~O>
O+
pi_105364462
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Op de stoep maakt het niet uit..maar in mijn geval is het toevallig het vaakst zo dat ik op de rechterstoep loop.
Het gaat om het idee natuurlijk :)
pi_105364468
Ik denk eigenlijk dat het iets te maken heeft met welke hersenhelft dominanter is en waar je meer mee waarneemt ofzo :)
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:21:47 #197
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364469
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het gaat om het idee natuurlijk :)
Precies ;)
pi_105364478
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

| ! | <- straat

| ! 8 | <- auto op straat, rijdt omhoog (niet in de UK)

| ! 8 | O <- Strani

| ! 8 | O^o <- Strani zijn meisje.

pi_105364484
quote:
Ik voel me onderdrukt als ik links loop denk ik.. Ik loop wel overwegend vaak rechts in ieder geval nu ik erover nadenk. Maar het boeit me niet super veel.
Rustig aan.
pi_105364488
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:18 schreef Supersoep het volgende:

Gewoon niet meer lopen, maar een tandem aanschaffen.

Wel achterop ga je.
Ja, een vrouw voorop dat ziet er zo kansloos uit :D

Maar ik wil hand-in-hand lopen, want dat vind ik zo O+
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:22:44 #201
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364495
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

| ! | <- straat

| ! 8 | <- auto op straat, rijdt omhoog (niet in de UK)

| ! 8 | O <- Strani

| ! 8 | O o <- Strani zijn meisje.
Haha, dank je. Ik ben inderdaad iets breder dan een auto.
pi_105364497
Over velig lopen. Mannen die je tegenhouden bij het oversteken. O+ :9 zo liev en beschermend.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:23:13 #203
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364498
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, een vrouw voorop dat ziet er zo kansloos uit :D

Maar ik wil hand-in-hand lopen, want dat vind ik zo O+
Ik loop graag gearmd. Dat heeft wat elegants.
pi_105364502
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef kingtoppie het volgende:

Ik voel me onderdrukt als ik links loop denk ik.. Ik loop wel overwegend vaak rechts in ieder geval nu ik erover nadenk. Maar het boeit me niet super veel.
Wij kunnen hand-in-hand lopen *O*
pi_105364503
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
Over velig lopen. Mannen die je tegenhouden bij het oversteken. O+ :9 zo liev en beschermend.
Mwah, ik heb dan iets van laat me lekker zelf weten of ik uitkijk of niet :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:23:42 #206
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364505
quote:
Doe ik ook altijd, en daarna neem ik hun handtas mee. Ik ga er van uit dat ze me die toch wel wilden geven, als bedankje.
pi_105364506
quote:
Wat bedoel je?
Rustig aan.
pi_105364515
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee dat lijkt me tof.

maar ik weiger om dan nieuwe fietsen te kopen, strak in de wachtrij te staan in de supermarkt.
verzekeringen voor fietsen.
strak in het restaurant zitten.
burgerlijk meteen mensen inhuren om "problemen" op te lossen alsof ik het zelf niet zou kunnen oplossen. etc etc.!
de chaotische roltrapgedoe dat je niet zou mogen bewegen op roltrappen.

gewoon chill moet het zijn, en afentoe random
Bij burgerlijk krijg ik toch meer een beeld van huisje-boompje-beestje, één keer per jaar op vakantie met de de kids en de rest van het jaar werken van 9 tot 5.

Wat is 'strak' in een restaurant zitten? Nieuwe fietsen kopen vind ik niet burgerlijk, dat is soms noodzaak. Net als in de rij staan bij de supermarkt. En bewegen op roltrappen kan prima als het niet vol staat. Daar zal je niemand over horen.
pi_105364522
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wij kunnen hand-in-hand lopen *O*
Ik wil best je handje vasthouden... Maar doe het dan op de moterkap van een mooie auto onder sterrenlicht ipv terwijl we lopen.
Rustig aan.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:24:53 #210
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364527
quote:
hoe houden ze je tegen?

als ik dat ook wil gaan doen, moet ik dan iets gaan aanraken ofzo of kan het vanaf een afstandje?
pi_105364532
quote:
Ja, dat is wel cute.

Ik vind het bere irritant als iemand de deur steeds voor me wil open houden en mijn stoel wil aanschuiven. Dan word ik wel opstandig :')
pi_105364538
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha, dank je. Ik ben inderdaad iets breder dan een auto.
:D

Smartje.

Mijn god, de makelaar is "muerta" vandaag. Vraagt of we morgen kunnen uit eten; "Si si? Di que si!!! "

Die wil graag. :')

pi_105364540
quote:
Daar zou ik niet tegen kunnen, tenzij het nodig was.
pi_105364541
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:

Ik loop graag gearmd. Dat heeft wat elegants.
Dat vind ik juist suf :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:25:39 #215
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364544
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel cute.

Ik vind het bere irritant als iemand de deur steeds voor me wil open houden en mijn stoel wil aanschuiven. Dan word ik wel opstandig :')
Dat doen alleen onbetrouwbare mannen die denken dat vrouwen niks zelf kunnen.
pi_105364552
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:

Ik wil best je handje vasthouden... Maar doe het dan op de moterkap van een mooie auto onder sterrenlicht ipv terwijl we lopen.
Schaam je je in het daglicht met mij? }:|
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:26:04 #217
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364553
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D

Smartje.

Mijn god, de makelaar is "muerta" vandaag. Vraagt of we morgen kunnen uit eten; "Si si? Di que si!!! "

Die wil graag. :')
Ze wou je vandaag gewoon even niet zien man ;)
pi_105364556
Ik heb het niet zo op hoffelijkheid trouwens. Ik hou graag mijn eigen spullen vast eigenlijk :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:26:30 #219
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364562
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij bent zo mijn tegenpool he.
pi_105364566
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

hoe houden ze je tegen?

als ik dat ook wil gaan doen, moet ik dan iets gaan aanraken ofzo of kan het vanaf een afstandje?
Hoe wil je iemand vanaf een afstandje tegenhouden? Heel hard roepen ofzo? Natuurlijk raak je iemand aan. Even bij de schouder pakken ofzo.
pi_105364567
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoe houden ze je tegen?

Gewoon als ik naast ze loop, meestal houden ze me aan mijn hand tegen, soms trekken ze me helemaal naar hun toe. O+ kan niet echt vanaf een afstandje nee, zijn dan ook geen onbekende he
pi_105364570
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Vreselijk zelfs. Hand in hand. Of met mijn arm over haar schouder en de hare om mijn middel, af en toe.

pi_105364573
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Schaam je je in het daglicht met mij? }:|
Nee ik ben egoistisch en wil in mijn eentje van je genieten.
Rustig aan.
pi_105364579
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Strani het volgende:

Jij bent zo mijn tegenpool he.
Maar ik vind je wel cool *;
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:27:56 #225
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364587
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar ik vind je wel cool *;
Ik jou ook O+
pi_105364588
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Strani het volgende:

[..]

Ze wou je vandaag gewoon even niet zien man ;)
Haha, ja vast. Ze is niet lekker, feministe, nee echt mijn type niet. Maar goed, zolang ze dat appartement (gezien?) vasthoudt voor me, is het prima.

pi_105364589
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:

Vreselijk zelfs. Hand in hand. Of met mijn arm over haar schouder en de hare om mijn middel, af en toe.
Dit ja :Y
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:28:02 #228
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij burgerlijk krijg ik toch meer een beeld van huisje-boompje-beestje, één keer per jaar op vakantie met de de kids en de rest van het jaar werken van 9 tot 5.

Wat is 'strak' in een restaurant zitten? Nieuwe fietsen kopen vind ik niet burgerlijk, dat is soms noodzaak. Net als in de rij staan bij de supermarkt. En bewegen op roltrappen kan prima als het niet vol staat. Daar zal je niemand over horen.
nee man, gewoon de nederlandse gierigheid en hulpbehoevendheid enzo.
dat is vervelend.

je weet toch wel wat er allemaal stom is aan mijn ouders. echt zon burgerlijk gedoe is dat vaak ....
pi_105364596
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:27 schreef kingtoppie het volgende:

Nee ik ben egoistisch en wil in mijn eentje van je genieten.
Dat is wel lief en sterren zijn zo O+ O+
pi_105364603
Ik ben te springerig om lang hand in hand met iemand te lopen :')
pi_105364604
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is wel lief en sterren zijn zo O+ O+
Daarom... Samen fijn naar het drukke werkverkeer kijken is ook weer zoiets...
Rustig aan.
pi_105364611
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel cute.

Ja dat wel. Hoewel ik het wel fijn vind als een man als eerst ergens naar binnen gaat. Deuren en stoelen hoeft niet.
pi_105364617
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het niet zo op hoffelijkheid trouwens. Ik hou graag mijn eigen spullen vast eigenlijk :')
Ik ben heel traditioneel. Ik betaal de date, ik open de deur en zij glimlacht lief.

Die Nederlandse emancipatie bij vrouwen vind ik echt afstotelijk.

pi_105364623
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef kingtoppie het volgende:

Daarom... Samen fijn naar het drukke werkverkeer kijken is ook weer zoiets...
Ik vraag me vaak af waarom er van die randdebielen op een viaduct gaan staan.. auto's kijken... Ik snap de lol daar echt niet van, als je nou een baksteen naar beneden gooit, gebeurt er nog wat, maar anders snap ik het niet. Zijn wel mooiere dingen om naar te kijken.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:30:04 #235
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364625
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben heel traditioneel. Ik betaal de date, ik open de deur en zij glimlacht lief.

Mij liet je anders gewoon voor mezelf betalen..
pi_105364631
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben te springerig om lang hand in hand met iemand te lopen :')
Ik niet zeker? :D

De juiste vrouw maakt mij rustig.

pi_105364639
quote:

[..]

Ik vind het ook raar om te zien bij anderen, maar ik denk dat ik gewoon een fucked beeld van mezelf heb dat ik het niet verdien dat mannen iets voor me doen :')
pi_105364641
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:

[..]

Volgende keer zou ik betalen. En je lachte wel, maar niet zo lief als de gemiddelde Colombiaanse.

pi_105364648
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:

Jij was dan ook de man van jullie twee :D
pi_105364657
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij was dan ook de man van jullie twee :D
Fysiek gezien wel. Maar er is meer. >:)

vrijdag 9 december 2011 @ 01:31:45 #241
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364660
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vraag me vaak af waarom er van die randdebielen op een viaduct gaan staan.. auto's kijken... Ik snap de lol daar echt niet van, als je nou een baksteen naar beneden gooit, gebeurt er nog wat, maar anders snap ik het niet. Zijn wel mooiere dingen om naar te kijken.
oke jij bent normaal en weet wat normaal is.(sarcasm!)
pi_105364667
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

oke jij bent normaal en weet wat normaal is.(sarcasm!)
Dan zijn we het eens :7
pi_105364669
quote:

[..]

Kijk, met jou kan ik praten. Ik voel me raar als een vrouw zo nodig mee wil betalen. Mag best, maar het lijkt een schande te zijn geworden om als man nog een beetje galant te doen.
Ron Paul 2012
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:32:26 #244
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar om te zien bij anderen, maar ik denk dat ik gewoon een fucked beeld van mezelf heb dat ik het niet verdien dat mannen iets voor me doen :')
als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet, dat is wel zeker.
pi_105364671
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zoals jou O+
Rustig aan.
pi_105364678
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet...
Ron Paul 2012
pi_105364688
quote:

[..]

als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet, dat is wel zeker.

Oh? Waarom zijn mannen ineens minderwaardig aan vrouwen?
pi_105364691
quote:

Dit valt ook onder gestoord denkgedrag :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:33:25 #249
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364693
Penalties bij Millonarios - Envigado.. spannend..
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:33:53 #250
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364698
quote:

[..]

Het is sowieso hé.
pi_105364699
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Strani het volgende:
Penalties bij Millonarios - Envigado.. spannend..
Ik hoor het stadion in de verte.

pi_105364702
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef kingtoppie het volgende:

Zoals jou O+
Je bent met me aan het flirten hè? :*
pi_105364704
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daar zijn feministen goed in...

Bestaat het omgekeerde eigenlijk ook?
Rustig aan.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:34:21 #254
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364706
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik hoor het stadion in de verte.
Haha ja zo luid zal het wel zijn langzaam aan. Kijk je ook op TV nu?
pi_105364717
Goed, eindelijk es echt douchen en de straat op. Lekker alleen uit eten, kijken wat voor vlees er in de kuip zit. :W

Slaap lekker allemaal.

pi_105364728
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik volg je even niet :P
Waar zijn feministen goed in?
pi_105364740
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:34 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha ja zo luid zal het wel zijn langzaam aan. Kijk je ook op TV nu?
Die achterlijk grote 50" maar es aangezet ja.

Op de lijn staan, gast!

En stoppen!

pi_105364746
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:34 schreef kingtoppie het volgende:

Ja hoor, kijk maar naar Schenkstroop of een willekeurige moslim :P
pi_105364752
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja hoor, kijk maar naar Schenkstroop of een willekeurige moslim :P
^O^
Rustig aan.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:37:10 #260
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364755
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

niemand die het wil zeggen
maar de man is het zwakke geslacht. en niet het zwakke geslacht op de goede manier dat de vrouw voor hem moet zorgen en hem iets moet geven.
nee dat is omdat "zwakke geslacht" meestal wordt geassocieerd met vrouwen, maar eigenlijk is de man het en het is zonder medelijden of en de man is het gewoon altijd die aan het korste eind trekt

supersoep en alle mannen doen pogingen om te laten lijken alsof het niet zo is.
maar de werkelijkheid wat eigenlijk het zwakke geslacht is zonder schattigheid, en waar geen rekening mee wordt gehouden dat we zwak zijn is de man.
door de schijnheiligheid wil niemand het ook toegeven, en heeft de man ook geen medelijden of zorg.
altijd het korste eind voor de man.

de man is gewoon het zwakke geslacht
pi_105364758
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
Goed, eindelijk es echt douchen en de straat op. Lekker alleen uit eten, kijken wat voor vlees er in de kuip zit. :W

Slaap lekker allemaal.
Have fun :)
pi_105364771
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je bent met me aan het flirten hè? :*
Ik ben wel eerlijk tegen je :)
Rustig aan.
pi_105364776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar de man is het zwakke geslacht. en niet het zwakke geslacht op de goede manier dat de vrouw voor hem moet zorgen en hem iets moet geven.
nee dat is omdat "zwakke geslacht" meestal wordt geassocieerd met vrouwen, maar eigenlijk is de man het en het is zonder medelijden of en de man is het gewoon altijd die aan het korste eind trekt

maar de werkelijkheid wat eigenlijk het zwakke geslacht is zonder schattigheid, en waar geen rekening mee wordt gehouden dat we zwak zijn is de man.
door de schijnheiligheid wil niemand het ook toegeven, en heeft de man ook geen medelijden of zorg.

Oke succes dan, als persoon van de tweede sekse enzo.
pi_105364784
Damn het is zwaar om mensen niet te mogen cockblocken.
pi_105364797
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben wel eerlijk tegen je :)
Maar je weet niet eens hoe ik eruit zie. Misschien ben ik wel oerlelijk :)
pi_105364799
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee man, gewoon de nederlandse gierigheid en hulpbehoevendheid enzo.
dat is vervelend.

je weet toch wel wat er allemaal stom is aan mijn ouders. echt zon burgerlijk gedoe is dat vaak ....
Alsof jij niet gierig bent.
pi_105364806
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof jij niet gierig bent.
Ik ken weinig mensen die gieriger zijn.
pi_105364808
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar je weet niet eens hoe ik eruit zie. Misschien ben ik wel oerlelijk :)
Ik geef ook eerlijk toe dat ik aan het flirten was, ik weet inderdaad niet hoe je eruitziet :P
Maar het was niet bewust flirten, ging automatisch :@ (en dat meen ik ook)
Rustig aan.
pi_105364816
quote:

Wie heeft dit er zo hard ingeramd bij jou?
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:40:56 #270
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105364822
Gierigen vinden gierigen vaak niet zo aardig.
pi_105364828
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
Eigenlijk best grappig :P
Rustig aan.
pi_105364829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:

Nou hij geeft een gemiddelde hoer wel veel geld :P
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:41:38 #273
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364834
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oke succes dan, als persoon van de tweede sekse enzo.
oh dat is altijd al zo hoor. heb ik nu nieteens succes wensen voor nodig.

wat nodig is is fake gedrag en schijnheilig doen alsof het niet zo is, en dan hopen dat de vrouw erin trapt.
daar heb ik succes mee nodig, met het faken alsof ik niet het zwakke geslacht ben, met het zelfverzekerder lijken enzo, en andere dingen. ben ik druk mee bezig hoor, de kleine details die de vrouw erin laat trappen.
pi_105364857
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
Zo noemen negatieve mensen anderen ook altijd negatief en aandachtsvragers lopen altijd te janken als anderen teveel aandacht krijgt.

Als het niet complementair is gaat het mis in het koppie :7
pi_105364858
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nou hij geeft een gemiddelde hoer wel veel geld :P
Dat is ook het rare, dat hij het wel erg vindt om stroom te betalen om zijn laptop mee op te laden of het licht aan te laten ofzo, en dan wel die bedragen uitgeeft aan een hoer.
pi_105364859
MLIG, wat zit je voorn onzin te verkondigen zeg hey?
Rustig aan.
pi_105364863
quote:

[..]

Argumenten!
Ron Paul 2012
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:43:39 #278
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364872
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is ook het rare, dat hij het wel erg vindt om stroom te betalen om zijn laptop mee op te laden of het licht aan te laten ofzo, en dan wel die bedragen uitgeeft aan een hoer.
contact met de vrouw is wel redelijk onmogelijk te krijgen, dus dat moet wel.
pi_105364874
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daarom.
pi_105364885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:43 schreef Supersoep het volgende:

Argumenten!
Moet ik die geven? Jij bent immers maar iemand die het faked :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:45:04 #281
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364898
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
MLIG, wat zit je voorn onzin te verkondigen zeg hey?
argunment 1 hierboven. er wordt gedaan alsof het niet zo is.

argument 2, het is een complot
pi_105364899
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

Het is alleen voor jou onmogelijk, maar dat ligt nog niet eens aan de vrouwen, maar omdat je wegrent als er een keer één wat terug zegt.
pi_105364901
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Moet ik die geven? Jij bent immers maar iemand die het faked :')
Nee, ik quotte jou per ongeluk. Ik had het over die post van MLIG.
Ron Paul 2012
pi_105364902
quote:

[..]

Naar buiten gaan is beter dan 300 euro uitgeven hoor.
pi_105364906
quote:

[..]

8k was nergens voor nodig.
pi_105364909
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

MLiG is weer beland in een psychose :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:45:56 #287
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364920
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het is alleen voor jou onmogelijk, maar dat ligt nog niet eens aan de vrouwen, maar omdat je wegrent als er een keer één wat terug zegt.
ja nou. de vrouw doet dat ook weleens, en omdat hun het niet zwakke geslacht zijn is dat geen probleem, zij kunnen dat wel maken.

wat ik dan moet faken is alsof ik zelfverzekerd ben enzo, en niet wegrennen.
pi_105364921
quote:

[..]

Nee, je argumentatie lijkt gewoon nergens op.
pi_105364924
quote:

[..]

Dat zijn toch geen argumenten, man.
Ron Paul 2012
pi_105364932
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef Supersoep het volgende:

Nee, ik quotte jou per ongeluk. Ik had het over die post van MLIG.
Waar het hart vol van is hè? :D Ik vind jou ook lief :*
pi_105364935
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

MLiG is weer beland in een psychose :')
Altijd als hij over complotten begint moet ik daar ook aan denken. :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:46:54 #292
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

8k was nergens voor nodig.
dat deed ik niet zomaar.
dat was voor een kleine kans op een relatie. dat bewijst hoe moeilijk het is te krijgen voor mij, dat ik dat er voor over heb.
voor de vrouw is zoiets niet nodig.

de man die doet alsof hij niet het zwakke geslacht is, dat is de enige manier om zonder toe te geven dat hij het zwakke geslacht is om een relatie te krijgen.
pi_105364941
quote:

ja nou. de vrouw doet dat ook weleens, en omdat hun het niet zwakke geslacht zijn is dat geen probleem, zij kunnen dat wel maken.

wat ik dan moet faken is alsof ik zelfverzekerd ben enzo, en niet wegrennen.
Je moet het niet faken, je moet het zijn.
pi_105364947
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:

Altijd als hij over complotten begint moet ik daar ook aan denken. :')
Ik denk het ook serieus eigenlijk :)
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:47:42 #295
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105364953
nummer 2 van de dagcijfers 299 :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:48:23 #296
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364963
YESSSSSSSSSSS Millonarios!!!! gvd wat slopend was dat.
pi_105364964
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:47 schreef stefanhaan het volgende:
Dan is er niet veel gepost vandaag zeg.
pi_105364970
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:48 schreef Strani het volgende:
YESSSSSSSSSSS Millonarios!!!! gvd wat slopend was dat.
Dat wordt weer feestelijk fappen straks *O*
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:49:02 #299
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105364975
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:47 schreef stefanhaan het volgende:
kijk voorbeeld 2.
stefanhaan komt hier altijd binnen met ze posts van "check me haar, en me gitaar" om de vrouw te lokken enzo.
eigenlijk is het sub-ding dat hijh et zwakke geslacht is, en doet schijnheilig , en dat is de enige manier om de vrouw te krijgen.
pi_105364984
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kijk voorbeeld 2.
stefanhaan komt hier altijd binnen met ze posts van "check me haar, en me gitaar" om de vrouw te lokken enzo.
eigenlijk is het sub-ding dat hijh et zwakke geslacht is, en doet schijnheilig , en dat is de enige manier om de vrouw te krijgen.
Gast je bent gewoon depressief.
Rustig aan.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:49:58 #301
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105364986
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat wordt weer feestelijk fappen straks *O*
Naast m'n vrouw? Dat zou raar zijn.