Betamannetje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb een hekel als mensen proberen over me heen te lopen. Ik ben dan wel niet dominant, maar heb een hekel als een ander mij probeert te domineren, dan ga ik er tegen in
Ik vind saai en makkelijk juist fijnquote:
Nja, dan valt daar voor mij winst te halen denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
Te makkelijk, dan voegt iemand maar weinig toe. Want ik heb misschien vaak (eigenlijk altijd) gelijk, maar ik wil ook wel eens een nee horen, ik wil ook wel eens een ander idee of inzicht horen. Iemand die altijd meepraat is niet tof.
het zou wel goed voor benzin als zonlichtstraaltjes op zijn huid komen enzo, dat klinkt wel alsof dat heel vrolijk voor hem is. zo benzin die in het zonlicht blij is. en dan kan hij zich beter gaan voelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Figuurlijk dan, want letterlijk is het kutweer voor op de fiets -_-
Altijd nog beter dan een slaafse hondquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Wijven willen in elk geval geen saaiheid.
Mannen ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Wijven willen in elk geval geen saaiheid.
Oh, en waarom dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gebaseerd op het moment dat ik hier ging meeposten. Dus een maandje of 2 nu ofzo?
Gewoon doorgaan, ook tegen vrouwen. Dan zit je over een weekje met 3 wijven in je jacuzzi.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een slaafse hond
Veel beter zelfs. Ik heb gewoon een eigen mening en ben niet bang die uit te dragen. Ook al haal ik de toorn van iedereen daarmee op m'n hals
Dat ik verwacht dat een relatie met jou dus vaak discussie zal zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik geef bier de schuld. Help me out here.
Uiterlijk heeft er niet veel mee te maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Daarnaast met dit uiterlijk dominant zijn is tegenstrijdig.
Maar ik moet denk ik wel wat meer een eigen mening ontwikkelen minder klakkeloos overnemen en vaker daadwerkelijk een dicussie aan gaan als ik het oneens ben.
Je moet alleen maar klakkeloos overnemen als het jou goed uit komt en anders nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Maar ik moet denk ik wel wat meer een eigen mening ontwikkelen minder klakkeloos overnemen en vaker daadwerkelijk een dicussie aan gaan als ik het oneens ben.
Omdat je aparte verbanden legt, rare dingen soms post en je manier van denken/schrijven. Misschien doe je het voor de grap, maar ik vind het niet normaal overkomen. Ik vind het wel grappig, dat wel.quote:
Je moet gewoon je bek houden en doorpijpen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Jouw onzekerheid en zelfhaat is het gevolg van je saaiheid. Vind ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daarom snap ik mensen ook niet die mij leuk zeggen te vinden.
Ik heb jaren met een ja-knikker gewoond. Geef me als-je-blieft een beetje strijd. Anders word ik ronduit een klootzak.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat ik verwacht dat een relatie met jou dus vaak discussie zal zijn.
Dat zelfde heb ik bij een relatie met Supersoep. Die gaat ook vaak discussies aan en wil ook graag gelijk hebben
Niks mis mee, maar kan wel voor veel strijd in een relatie zorgen, tenzij de ander heel toegeeflijk is.
Heb je je meisje-meisje al voor het blok gezet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb jaren met een ja-knikker gewoond. Geef me als-je-blieft een beetje strijd. Anders word ik ronduit een klootzak.
Hoe kan ik mijn saaiheid veranderen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw onzekerheid en zelfhaat is het gevolg van je saaiheid. Vind ik.
[..]
Ik heb jaren met een ja-knikker gewoond. Geef me als-je-blieft een beetje strijd. Anders word ik ronduit een klootzak.
Jij bent verre van saai.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kan ik mijn saaiheid veranderen?
God.. Ik zou geen relatie met een vrouw kunnen nemen als ik haar over mezelf laat heen lopen. In zekere zin zou ik altijd ''dominant'' zijn in een relatie. Ik ben verder alleen best makkelijk en ben alleen bang dat ik verder zelf te weinig inbreng.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
@Kingtoppie, daar ligt wel de basis van dominant zijn. Grenzen stellen en bij een dominant persoon liggen die iets dichterbij dan bij een toegeeflijk persoon.
Je bent niet saaiquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verdiep me te weinig in dingen en in plaats van het gedegen uit te zoeken neem ik dan de mening van anderen over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet alleen maar klakkeloos overnemen als het jou goed uit komt en anders niet
Hoe bedoel je te weinig inbreng?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
God.. Ik zou geen relatie met een vrouw kunnen nemen als ik haar over mezelf laat heen lopen. In zekere zin zou ik altijd ''dominant'' zijn in een relatie. Ik ben verder alleen best makkelijk en ben alleen bang dat ik verder zelf te weinig inbreng.
Maar als je het wel weet, geef je dan ook toe?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verdiep me te weinig in dingen en in plaats van het gedegen uit te zoeken neem ik dan de mening van anderen over.
quote:
Dat is gewoon niet zo, ik ben een fucking saai persoon, anders zat ik vanavond niet thuisquote:
Gebrek aan dromen willen verwezenlijken tevens ''mijn probleem''quote:
Doe gewoon zoals ik. Roep gewoon heel overtuigend wat en kijk dan wat voor een tegen argumenten er komen. Zijn het slappe aftreksels dan hou je vol. Klinkt het eigenlijk beter dan wat je roept, dan zeg je heel nonchalant: tja, zo zou je het ook kunnen zienquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
Ik verdiep me te weinig in dingen en in plaats van het gedegen uit te zoeken neem ik dan de mening van anderen over.
Je hoeft niet iets wel te accepteren omdat je geen beter idee hebt. Ik neem vaak dingen niet aan ook al heb ikzelf niet een beter idee. Beetje raar uitgelegd maar gaat om het idee toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent m'n type niet, maar saaie mensen luisteren geen spytrance*.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon niet zo, ik ben een fucking saai persoon, anders zat ik vanavond niet thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
Schenk, blijft vermakelijk en zo kansloos tegelijk. Ik moet om hem lachen![]()
@MLiG, ik vind jou ook niet normaal.
@Kingtoppie, daar ligt wel de basis van dominant zijn. Grenzen stellen en bij een dominant persoon liggen die iets dichterbij dan bij een toegeeflijk persoon.
Nee. Ik laat het ook maar lekker voorlopig. Ben er een beetje klaar mee, dat getrut. Dinsdag wel een andere date.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je je meisje-meisje al voor het blok gezet?
Met je experimenteren ben je op de goede weg. Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus mensen die altijd buiten de deur zijn kunnen niet saai zijn? Saaie mensen liggen nu te slapenquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is gewoon niet zo, ik ben een fucking saai persoon, anders zat ik vanavond niet thuis
Zo kun je het ook noemen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen saai persoon.
Ik heb alleen een saai leven.
Essentieel verschil.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
... Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.
Dat doe je voor jezelf en niet voor een ander.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
Gebrek aan dromen willen verwezenlijken tevens ''mijn probleem''
Ik probeer er aan te werken
Dit hele topic is offtopic, dus het kan weinig kwaad als mensen niks bijbrengen. Anders was jij ook al lang weer geband geweest denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.
Wat draag jij dan bij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.
Nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als je het wel weet, geef je dan ook toe?
ja jij bent saai. echt erg is dat voor jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Essentieel verschil.
Herkenbaar, hoewel ik mijn leven wel mee vind vallen. Ik heb geen 100den vrienden, maar wel genoeg. En ik ben eigenlijk elk weekend weg van huis. Alleen doordeweeks doe ik braaf mijn studentendingetjes en ga ik niet elke nacht uit of naar mensen toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Essentieel verschil.
Tevens mijn goede voornemen voor 2012, ik heb wel eens ideeën.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met je experimenteren ben je op de goede weg. Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.
ahquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Essentieel verschil.
Je moet wel over het randje gaan om te weten waar het randje is. En daar is het best tof ja. Jij scoort gewoon net iets minder burgerlijkheidspunten dan ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is zoveel mooier, net over het randje.
Je zou mij simpelweg afschrikken zou je bijdehand doen... Ik ben te rustig voor een relatie waarin getouwtrekt moet worden..quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik heel koppig, dus ik hoef me nergens in te verdiepen, ik heb gewoon altijd gelijk.
Daarom heb ik soms even iemand nodig die me wel anders kan laten denken. En sommige mannen kunnen dat en dan ben ik blij.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jij bent saai. echt erg is dat voor jou
loka is niet saai, loka is interessant en daarmee is alles wat ze doet interessant en neit saai.
Gelukkig kom jij wel met constructief advies en vinden mensen jou hier wel tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu, laat je ballen zien heloef.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
loka is niet saai, loka is interessant en daarmee is alles wat ze doet interessant en neit saai.
O jaja, True... Maar dat maakt verder niet zoveel uit.. Ik zeg alleen dat ik op meerdere fronten bang ben voor die karaktereigenschap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat doe je voor jezelf en niet voor een ander.
Het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen natuurlijk
Ben je wel een keer echt heel duidelijk geweest? Heb je het echt recht op de vrouw af gevraagd en een antwoord geeist?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Mystikvm het volgende:
Nee. Ik laat het ook maar lekker voorlopig. Ben er een beetje klaar mee, dat getrut. Dinsdag wel een andere date.
Meisje-meisje is natuurlijk wel heel leuk, maar als je niet ingaat op mijn hints of voorstellen, dan hoeft het niet zo.
nee liever niet. en hij is ook geen homoquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nu, laat je ballen zien heloef.
NIET LETTERLIJK HELOEFquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nu, laat je ballen zien heloef.
Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est caquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij wel met constructief advies en vinden mensen jou hier wel tof.
Ik ben niet saai.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
quote:
kijk goed voorbeeld. alles wat een interessant persoon doet is niet saai.quote:
Zin hebben om doelen na te streven is geen karakter eigenschap, maar gewoon een basale drijfveer. Er komt vanzelf iets op je pad waarvan je denkt: ja, dat wil ik doen! Heb geduldquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
O jaja, True... Maar dat maakt verder niet zoveel uit.. Ik zeg alleen dat ik op meerdere fronten bang ben voor die karaktereigenschap.
Hey, zit je in Bogota?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Strani het volgende:
Tijdens het kijken van Colombiaans voetbal kom ik ook hier maar weer een checken wat er zoal gaande is.
Cactus1 is lief hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est ca
*googled basale drijfveer*quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zin hebben om doelen na te streven is geen karakter eigenschap, maar gewoon een basale drijfveer. Er komt vanzelf iets op je pad waarvan je denkt: ja, dat wil ik doen! Heb geduld
Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est ca
Je hebt gelijk, op de vrouw af gevraagd heb ik het niet. Je hebt ook gelijk als je zegt dat ik dat wel moet doen, ben er anders toch klaar mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je wel een keer echt heel duidelijk geweest? Heb je het echt recht op de vrouw af gevraagd en een antwoord geeist?
Ik ga tegen iedereen in. Maar mij vind je weer een trol. 'Wat wil het wijf' ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel een dominante man, puur omdat ik anders echt over hem heen zou lopen.![]()
Het grappigste zijn de mannen die zeggen dominant te zijn, en in die gedachte moet je ze vooral laten, maar vervolgens kan je ze zo makkelijk manipuleren en doen ze alsnog alles wat je wilt.Maar uiteindelijk is dat helemaal niet leuk.
Iemand die tegen je in gaat is veel leuker, soms eens meegaat, soms eens tegenwerkt, gewoon een beetje in verhouding, maar dat je er iig niet gebruik van gaat maken.
Je gaat om 1 uur 's nachts stofzuigen?...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo de was doen en stofzuigen![]()
Zie je wel, ik ben wel saai.
Hey man! Nee nu niet, in Spanje momenteel. M'n schoonzus zit wel in het stadion nu voor Millonarios - Envigado.quote:
Why not?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaat om 1 uur 's nachts stofzuigen?...
ja! O wacht...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat?
Bijdehand is niet het goede woord, ik ben niet bijdehand.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou mij simpelweg afschrikken zou je bijdehand doen... Ik ben te rustig voor een relatie waarin getouwtrekt moet worden..
Maar vrouwen zijn toch masters in het herkennen van vage hints?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, op de vrouw af gevraagd heb ik het niet. Je hebt ook gelijk als je zegt dat ik dat wel moet doen, ben er anders toch klaar mee.
Wil er ook niet teveel aandacht aan besteden. Ik red me wel
Ik weet nieteens hoe je eruit ziet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey, dat is lang geleden? Gezellig dat je even kom kijken
Verschil tussen dominantie en een chihuahua die overal doorheen aan het keffen is, Schenkie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga tegen iedereen in. Maar mij vind je weer een trol. 'Wat wil het wijf' ?
ha supersoep. ik heb net even op schenkstroop gelet, kan jij nu weer? Want ik ga naar bed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Verschil tussen dominantie en een chihuahua die overal doorheen aan het keffen is, Schenkie.
Verdomme, had ik ook in het stadion moeten zitten. Stom.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey man! Nee nu niet, in Spanje momenteel. M'n schoonzus zit wel in het stadion nu voor Millonarios - Envigado.
Eind januari of februari kom ik die kant weer op.
Houden ze dan hun hand met gestrekte arm op je voorhoofd zodat je niet kan slaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom blijkbaar schattig en te jong over als ik raar doe, heb ik me laten vertellen
Ik stimuleer eigenwijsheid en koppigheid. Maar mijn regels zul je niet passeren zonder een opmerking te krijgen, en ik verwacht eigenlijk wel dat als ik iets zou zeggen dat jij dat snapt... en nee ik zou me niet laten omlullen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijdehand is niet het goede woord, ik ben niet bijdehand.
Ik ben eigenwijs en koppig en ga graag tegen de regels in. Ik accepteer dominantie wel en als ik dat doe kalmeer ik ook.
Vriend van me lacht me echt uit als ik zeg dat ik eigenwijs ben, zijn dominantie respecteer ik en daar ben ik gewoon echt nog een klein meisje.
Geen zin in.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ha supersoep. ik heb net even op schenkstroop gelet, kan jij nu weer? Want ik ga naar bed.
Trusten
Quote van het jaar. Nu al.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Verschil tussen dominantie en een chihuahua die overal doorheen aan het keffen is, Schenkie.
Ik hoorde het ja. Ik weet niet waar Chico is..welke straat met welke straat is het?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdomme, had ik ook in het stadion moeten zitten. Stom.
Ik heb een leuk appartementje op het oog in Chico Reservado, zie vorige topic. Of 2 geleden zelfs.
Dan kom je na de regen. Nu is het droog, maar de afgelopen dagen was een nachtmerrie.
Nee, me uitlachen als ik over stoepranden ga lopen enzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Houden ze dan hun hand met gestrekte arm op je voorhoofd zodat je niet kan slaan?
Weglopertjequote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Mystikvm het volgende:
Je hebt gelijk, op de vrouw af gevraagd heb ik het niet. Je hebt ook gelijk als je zegt dat ik dat wel moet doen, ben er anders toch klaar mee.
Wil er ook niet teveel aandacht aan besteden. Ik red me wel
Ik ben 30 en sla nog altijd putdeksels over als ik op straat loop.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, me uitlachen als ik over stoepranden ga lopen enzo
Ze zeggen allemaal dat ik ouder lijk, me volwassener gedraag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom blijkbaar schattig en te jong over als ik raar doe, heb ik me laten vertellen
Maakt dat uit dan? Jij zegt toch dat je lelijk bent en onzeker? Dan kun je volgens mij niet zoveel eisen stellen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet nieteens hoe je eruit ziet.
Je gaat tegen mensen in, maar dat is niet vanuit dominantie, je draagt alleen enorm veel haat mee en gaat daarom over tegenin, dat is onzekerheid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga tegen iedereen in. Maar mij vind je weer een trol. 'Wat wil het wijf' ?
ja, al die nederlandse burgers hier.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Als er één idee is waar ik van walg is het wel uitzicht op een burgerlijk leven
quote:het is gewoon... het ligt aan de nederlanders he!
want iedereen gaat zo heel dicht op je staan, en het waren ook nog 2 meisjes(voor en achter me)
en het kassameisje was ook een meisje trouwens.
en toen ging ik gewoon om een beetje uit hun buurt te blijven eerst een heel stuk afstand houden van het meisje voor me, maar toen kwam dat meisje achter me heel dicht bij.
dus toen had ik 2 keuzes, of helemaal opgepropt tussen die 2 bij de band blijven staan.
of zo half de rij uit.
dus toen was ik half de rij uitgegaan, maar toen werd het ook weer moeilijker om alsnog me brood op de band te leggen.....
en toen ging dat meisje achter me zuchten en steunen dat ik het niet goed deed volgens het nederlandse protocol ofzo, en zon bordje neerzetten......
het was heel irritant allemaal, maar het ligt echt aan de nederlanders hier! altijd dat burgerlijke gedoe!
wacht maar tot jij zelf eten moet gaan kopen, allemaal moeilijk gedoe is het!
het gaat trouwens beter als ik heel veel boodschappen doe, en dan met boodschappenwagentje doe enzo. dan kan je makkelijk inblenden tussen de huismoeders, en alsof je een zelfverzekerde man bent, die perfect voor zichzelf kan zorgen, want hij koopt veel eten tegelijk alsof het de "weekelijkse" boodschappen zijn...
nu stond ik daar zo met 1 brood. het was irritant
jij kan met je hoogte nog wel naar het buitenland. lange mensen zitten vast in nederland omdat ze in het buitenland opvallenquote:mensen die dure fietsen kopen
mensen die fietsen verzekeren
nederlandse burgerlijkheid . *kots
nu is mijn achting voor jou gedaald
K9 met C97.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja. Ik weet niet waar Chico is..welke straat met welke straat is het?
Ik loop/fiets nog wel eens tussen de lijntjes. En putdeksels fiets ik altijd omheenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben 30 en sla nog altijd putdeksels over als ik op straat loop.
Tja, ik denk dat het bij mij ook wel blijvend zal zijn. Ik stuiter gewoon vaak van energie en dan moet ik gewoon dat soort rare dingen doen van mezelfquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Thanks. En touché. Het is ook dat ik op zich keuze zat heb en daarom er niet teveel tijd en woorden aan vuil wil maken. Maar je hebt wel gelijk, ik ben ook niet het persoon om me aan het lijntje te laten houden. Over het algemeen heb ik het lijntje vastquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
WeglopertjeGeef het nou eerst echt eens een kans, voordat je opgeeft. Misschien is zij het type dat wil zien dat iemand het echt graag wil. Als ze na die vraag nog moeilijk doet en draait, dan zeg je ook gewoon dat je ermee kapt en wens je dr een fijn leven verder. Nu hou je zo'n half deurtje open. Pak de controle terug. Jij beslist hoe het gaat gebeuren en niet zo'n tuthola die een beetje aan het draaien is uit onzekerheid
en dat is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat tegen mensen in, maar dat is niet vanuit dominantie, je draagt alleen enorm veel haat mee en gaat daarom over tegenin, dat is onzekerheid.
Dominantie ontstaat uit zelfrespect/kennis en intelligentie.
Dominantie heeft niet per se met intelligentie te makenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat tegen mensen in, maar dat is niet vanuit dominantie, je draagt alleen enorm veel haat mee en gaat daarom over tegenin, dat is onzekerheid.
Dominantie ontstaat uit zelfrespect/kennis en intelligentie.
Ik tramrailsenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:02 schreef Strani het volgende:
Saai hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stuiter gewoon vaak van energie en dan moet ik gewoon dat soort rare dingen doen van mezelf
Toppost mligquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, al die nederlandse burgers hier.
wat andere posts van het internet over de nederlandse burgers:
[..]
[..]
jij kan met je hoogte nog wel naar het buitenland. lange mensen zitten vast in nederland omdat ze in het buitenland opvallen
Okay dan. Zona T is zo'n beetje calle 84 toch? Zit je er nog wel een eindje van af. Nog teruggeweest naar de Pub trouwens?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
K9 met C97.
Maar ik zoek nog verder. Wil iets in de buurt van Zona T. Zo es eten met de makelaar, kijken of ik er iets moois uit kan slepen. Zij denkt: "blonde Nederlander, dus geen macho". How wrong is she. Maar dat maakt niet uit voor vanavond.
Dat wat je net beschreef eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stimuleer eigenwijsheid en koppigheid. Maar mijn regels zul je niet passeren zonder een opmerking te krijgen, en ik verwacht eigenlijk wel dat als ik iets zou zeggen dat jij dat snapt... en nee ik zou me niet laten omlullen.
Maar ik heb dus eigenlijk geen idee wat jij bedoelt met dominantie..
Niet met intelligentie, maar wel met die andere twee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dominantie heeft niet per se met intelligentie te maken
Haha..kan ik ook begrijpen. En kwa bijgelovigheid zul je me nooit onder een ladder door zien lopen.quote:
Op zich wel, omdat ik altijd alleen benquote:
Zocht jij nou niet een type dat een beetje tegengas geeft? Dan heb je er één en dan loop je weg. Ook al heb je keuze zat, hak dan echt knopen doorquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Mystikvm het volgende:
Thanks. En touché. Het is ook dat ik op zich keuze zat heb en daarom er niet teveel tijd en woorden aan vuil wil maken. Maar je hebt wel gelijk, ik ben ook niet het persoon om me aan het lijntje te laten houden. Over het algemeen heb ik het lijntje vast
Gisteravond Beer Company. Zona T erg vet verlicht met bomen met blauwe lichtjes. En godverdomme wat een lekkers op straat, niet normaal gewoon.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dan. Zona T is zo'n beetje calle 84 toch? Zit je er nog wel een eindje van af. Nog teruggeweest naar de Pub trouwens?
Owwwwquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wat je net beschreef eigenlijk.
Och, vergeleken met een hitman is mijn leven saai. Maar ik geloof dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich wel, omdat ik altijd alleen ben
Dan moet ik met straatmuzikanten gaan praten ofzo. Vergeleken bij die mensen ben ik echt enorm saai
Dat doe ik dan wel weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:
Haha..kan ik ook begrijpen. En kwa bijgelovigheid zul je me nooit onder een ladder door zien lopen.
Voor mij wel, ik heb het niet over het niveau van een opleiding of werk, maar iemand die dom is neem ik niet serieus hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dominantie heeft niet per se met intelligentie te maken
Nah, dit is geen tegengas, komt meer over als besluiteloosheid. Daar kan ik dan weer niet tegen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zocht jij nou niet een type dat een beetje tegengas geeft? Dan heb je er één en dan loop je weg. Ook al heb je keuze zat, hak dan echt knopen door
Haha.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteravond Beer Company. Zona T erg vet verlicht met bomen met blauwe lichtjes. En godverdomme wat een lekkers op straat, niet normaal gewoon.
Alles is dichtbij genoeg in Chico, Chico Reservado en Cabrales (Zona T). Ik wil gewoon het beste, zoals gewoonlijk.
Laat maar weten hoe het is verlopen. Je krijgt gewoon een opdracht van mequote:Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Mystikvm het volgende:
Nah, dit is geen tegengas, komt meer over als besluiteloosheid. Daar kan ik dan weer niet tegen.
Dominantie is overwicht, maar met een ietwat negatievere bijklank. Hogere intelligentie is intellectuele overwicht. En zo heb je ook weer andere vormen, zoals fysiek.quote:
Dan zouden we ruzie krijgen op straat, want ik doe dat welquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Strani het volgende:
Als je naast mij loopt zou ik dat nooit toestaan
Nee, helaas. Misschien komt het nog. Wil wel een schuimparty bezoeken hier...quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha.
Ja, Bogotá Beer Company is ook leuk, en in principe zo'n beetje dezelfde kaart als de Ierse Pub. Vorig jaar hadden ze in de Zona T nepsneeuw, is dat er nu ook weer? Van die apparaatjes waaruit elk half uur of zo een soort schuim kwam.
Je moet gewoon iemand hebben met een beetje aanzien waar jij tegenop kan kijken... Je weet zelf ook dat niet alles wat je doet even aardig is, maargoed als iemand er niks van zegt ga er gewoon mee door... Terwijl je eigenlijk op je plek gezet wilt wordenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik heb het niet over het niveau van een opleiding of werk, maar iemand die dom is neem ik niet serieus hoor.
Jij hebt je gewoon naar hem te schikken, woman!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zouden we ruzie krijgen op straat, want ik doe dat wel
Kan je nou niet eens één keertje naar me luisteren?? Ik doe het voor je eigen bestwil hoor!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zouden we ruzie krijgen op straat, want ik doe dat wel
Puur platonisch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Strani het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen (maar waarschijnlijk interesseert het niemand wat), El Matador en ik hebben eerder dit jaar samen een paar biertjes gedronken in Bogotá.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik zie wel of ik hem opvolg, ik ben niet zo volgzaamquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het is verlopen. Je krijgt gewoon een opdracht van me
Jij kan het echt goed uitleggen, kudo's.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dominantie is overwicht, maar met een ietwat negatievere bijklank. Hogere intelligentie is intellectuele overwicht. En zo heb je ook weer andere vormen, zoals fysiek.
Het is subjectief wat je zelf echt de belangrijkste vormen vindt. Ik hecht veel waarde aan intelligentie. Heeft weinig zin om discussies te voeren als je partner met de meest ongelofelijke onzin aan komt zetten en zo iemand zal ook nooit dominant voor me zijn. Dan liever een ja-knikker.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Puur platonisch.Nou..ook niet helemaal platonisch hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kent mij nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef El_Matador het volgende:
Jij hebt je gewoon naar hem te schikken, woman!
Je moet es stoppen met negatief denken, een zonnebankje en een kappertje en dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Over straatmuzikanten gesproken, ik zag gisteren mijn favo-accordeonspeler weer zitten
Nog even mee gezeurd, daarna heb ik maar een bereklauw gehaald, toen voelde ik me best schuldig, op de een of andere manier.
De etiquette zegt volgens mij dat de man links moet lopen. Dus ik denk dat je dominantie-issues hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb nog iets aparts, misschien heeft iemand er wel een verklaring voor.
Ik voel me fijner, sterker en meer in contact met een persoon als ik links van hem/haar loop. Ik kan dan ook moeilijk rechts van mensen lopen, tenzij er 3 mensen lopen ofzo.
Is dit raar?
Je bent kleiner dan Strani. En naar ik vermoed ook lichter.quote:
Mag ik deze aanvullen met iets wat mij op is gevallen:quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
Ik voel me fijner, sterker en meer in contact met een persoon als ik links van hem/haar loop. Ik kan dan ook moeilijk rechts van mensen lopen, tenzij er 3 mensen lopen ofzo.
Is dit raar?
Dat mag ik hopen zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent kleiner dan Strani. En naar ik vermoed ook lichter.
Maar ik ben al 100x onder een ladder door gelopen en ik leef nog steeds. De volgende keer denk ik aan jou als ik eronder doorloop, misschien wend ik het ongeluk dan af op jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Strani het volgende:
Kan je nou niet eens één keertje naar me luisteren?? Ik doe het voor je eigen bestwil hoor!
Ik slaap links.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mag ik deze aanvullen met iets wat mij op is gevallen:
De meeste vrouwen die ik ken slapen links van hun partner. Ik slaap ook altijd rechts. Zelfde ding?
Je leeft nog maar je bent harstikke ongelukkig toch? Ja, geef nou maar toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar ik ben al 100x onder een ladder door gelopen en ik leef nog steeds. De volgende keer denk ik aan jou als ik eronder doorloop, misschien wend ik het ongeluk dan af op jou
Op de meeste bruidstaarten die ik kan vinden op google staat de man rechtsquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
De etiquette zegt volgens mij dat de man links moet lopen. Dus ik denk dat je dominantie-issues hebt.
ik ben niet de enige hoorquote:
check de links, het is allemaal door iets in nederland. en dat is de burgerlijkheid!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zeg heus niet zomaar onware dingen hoor.
ik heb het over de nederlandse mentaliteit, en dit is "bewijs" zeg maar:
De gespannen sfeer in de wachtrijen bij de Aldi
2de post van Dingen die je niet moet doen in een restaurant #2
Roltrapgedrag
en vooral. dit hele topic, en vooral deze post: Nederlanders
en bij de wachtrij bij die winkel was het hetzelfde, ze (de meisjes) kwamen echt veels te dichtbij voor normaal menselijke maatstaven! het was allemaal proppen in die rij, ipv lekker chil 3 meter afstand tot elkaar houden
[..]
ik duf het wel, maar niet zonder voorbereiding, op dat soort momenten dat het daarvoor al heemaal steeds erger mis begon te gaan, en elke keer alleen maar erger wordt
Ik wil ook niet met mijn linkerhand hand-in-hand lopen, dat voelt raarquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
De etiquette zegt volgens mij dat de man links moet lopen. Dus ik denk dat je dominantie-issues hebt.
Ik weet wel dat ik ook het liefst altijd aan dezelfde kant loop, volgens mij ook links.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
Is dit raar?
Nohhh. Ik heb precies hetzelfde. Ik wil altijd links lopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
Is dit raar?
Ik voldoe aan het clichéquote:
Dan wordt het niks tussen ons vrees ik. Of we moeten gearmd lopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil ook niet met mijn linkerhand hand-in-hand lopen, dat voelt raar
Fobo van strani nog een keer gecheckt en ik ben kleiner en lichter, maar dat zegt helemaal niks. Ik kan best gemene trucjes en hard schoppenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:
Je bent kleiner dan Strani. En naar ik vermoed ook lichter.
Haha, ik vind het nogal meevallen met het machismo hier.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Tering, je hebt al te veel met Colombiaanse mannen gepraat zie ik al :p
Klopt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef Strani het volgende:
Je leeft nog maar je bent harstikke ongelukkig toch? Ja, geef nou maar toe.
Ik wist wel dat jij het telkens was!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fobo van strani nog een keer gecheckt en ik ben kleiner en lichter, maar dat zegt helemaal niks. Ik kan best gemene trucjes en hard schoppen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
Ik weet wel dat ik ook het liefst altijd aan dezelfde kant loop, volgens mij ook links.
Wat gebeurt er als jullie rechts lopen. Wat voor een gevoel krijg je dan? Ik kan het lastig beschrijven namelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Nohhh. Ik heb precies hetzelfde. Ik wil altijd links lopen.
Ongemakkelijk voelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Wat gebeurt er als jullie rechts lopen. Wat voor een gevoel krijg je dan? Ik kan het lastig beschrijven namelijk.
Kwetsbaarder, minder alert, gewoon niet echt fjin. Alsof je ''blind'' bent. Valt allemaal reuze mee natuurlijk, maar dat komt nu even in me boven als ik er over denk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Wat gebeurt er als jullie rechts lopen. Wat voor een gevoel krijg je dan? Ik kan het lastig beschrijven namelijk.
Ik dus ook, hoe zou dat eruit zien als wij naast elkaar zouden lopen, elke keer sneaky toch links gaan lopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Supersoep het volgende:
Als ik per ongeluk rechts van iemand loop, ga ik toch proberen links te lopen na een tijdje.Voelt echt minder fijn.
Loop jij aan de rechterkant van de weg?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat de man links hoort..dan vang je ook het water op voor de vrouw als er een auto door een plas scheurt.
Wat ben je toch een heer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat de man links hoort..dan vang je ook het water op voor de vrouw als er een auto door een plas scheurt.
Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven? Je zou blij moeten zijn als je een lieve vrouw en kinderen had. Althans ik denk dat je dat niet eens zo erg zou vinden. En met een negerkat erbij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben niet de enige hoor
[..]
check de links, het is allemaal door iets in nederland. en dat is de burgerlijkheid!
jij bent in het buitenland niet ultralang zoals sommige nederlanders, dus jij boft tenminste dat je hier nog weg kan komen.
oh behalve die aldi post hoeft niet helemaal waar te zijnm, want de aldi waar ik ben geweest en jij ook was wel nog wel redelijk chill.
Tja. Ik doe het zelf ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven?
wat is een bereklauw?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Over straatmuzikanten gesproken, ik zag gisteren mijn favo-accordeonspeler weer zitten
Nog even mee gezeurd, daarna heb ik maar een bereklauw gehaald, toen voelde ik me best schuldig, op de een of andere manier.
Onder de tram gaan liggen, hoef je helemaal niet meer te lopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Moet ik nou lesbisch worden omdat ik links wil lopen
Gewoon niet meer lopen, maar een tandem aanschaffen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Ik raak degene waarmee ik loop dan telkens kwijt. Wat me dan weer wat gespannen en haastig maaktquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
nee dat lijkt me tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven? Je zou blij moeten zijn als je een lieve vrouw en kinderen had. Althans ik denk dat je dat niet eens zo erg zou vinden. En met een negerkat erbij.
Op de stoep hé.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Loop jij aan de rechterkant van de weg?
Op de stoep maakt het niet uit..maar in mijn geval is het toevallig het vaakst zo dat ik op de rechterstoep loop.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet toch links van de auto's? Dan moet je rechts lopen voor bescherming.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder de tram gaan liggen, hoef je helemaal niet meer te lopen.
Ik duw je wel.![]()
Het gaat om het idee natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de stoep maakt het niet uit..maar in mijn geval is het toevallig het vaakst zo dat ik op de rechterstoep loop.
| ! | <- straatquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet toch links van de auto's? Dan moet je rechts lopen voor bescherming.
Ik voel me onderdrukt als ik links loop denk ik.. Ik loop wel overwegend vaak rechts in ieder geval nu ik erover nadenk. Maar het boeit me niet super veel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Ja, een vrouw voorop dat ziet er zo kansloos uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:18 schreef Supersoep het volgende:
Gewoon niet meer lopen, maar een tandem aanschaffen.
Wel achterop ga je.
Haha, dank je. Ik ben inderdaad iets breder dan een auto.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| ! | <- straat
| ! 8 | <- auto op straat, rijdt omhoog (niet in de UK)
| ! 8 | O <- Strani
| ! 8 | O o <- Strani zijn meisje.
Ik loop graag gearmd. Dat heeft wat elegants.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, een vrouw voorop dat ziet er zo kansloos uit![]()
Maar ik wil hand-in-hand lopen, want dat vind ik zo
Wij kunnen hand-in-hand lopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me onderdrukt als ik links loop denk ik.. Ik loop wel overwegend vaak rechts in ieder geval nu ik erover nadenk. Maar het boeit me niet super veel.
Mwah, ik heb dan iets van laat me lekker zelf weten of ik uitkijk of nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
Over velig lopen. Mannen die je tegenhouden bij het oversteken.![]()
zo liev en beschermend.
Doe ik ook altijd, en daarna neem ik hun handtas mee. Ik ga er van uit dat ze me die toch wel wilden geven, als bedankje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
zo liev en beschermend.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
zo liev en beschermend.
Bij burgerlijk krijg ik toch meer een beeld van huisje-boompje-beestje, één keer per jaar op vakantie met de de kids en de rest van het jaar werken van 9 tot 5.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat lijkt me tof.
maar ik weiger om dan nieuwe fietsen te kopen, strak in de wachtrij te staan in de supermarkt.
verzekeringen voor fietsen.
strak in het restaurant zitten.
burgerlijk meteen mensen inhuren om "problemen" op te lossen alsof ik het zelf niet zou kunnen oplossen. etc etc.!
de chaotische roltrapgedoe dat je niet zou mogen bewegen op roltrappen.
gewoon chill moet het zijn, en afentoe random
Ik wil best je handje vasthouden... Maar doe het dan op de moterkap van een mooie auto onder sterrenlicht ipv terwijl we lopen.quote:
hoe houden ze je tegen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
zo liev en beschermend.
Ja, dat is wel cute.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
zo liev en beschermend.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, dank je. Ik ben inderdaad iets breder dan een auto.
Daar zou ik niet tegen kunnen, tenzij het nodig was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
zo liev en beschermend.
Dat vind ik juist sufquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:
Ik loop graag gearmd. Dat heeft wat elegants.
Dat doen alleen onbetrouwbare mannen die denken dat vrouwen niks zelf kunnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel cute.
Ik vind het bere irritant als iemand de deur steeds voor me wil open houden en mijn stoel wil aanschuiven. Dan word ik wel opstandig
Schaam je je in het daglicht met mij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil best je handje vasthouden... Maar doe het dan op de moterkap van een mooie auto onder sterrenlicht ipv terwijl we lopen.
Ze wou je vandaag gewoon even niet zien manquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Smartje.
Mijn god, de makelaar is "muerta" vandaag. Vraagt of we morgen kunnen uit eten; "Si si? Di que si!!! "
Die wil graag.
Hoe wil je iemand vanaf een afstandje tegenhouden? Heel hard roepen ofzo? Natuurlijk raak je iemand aan. Even bij de schouder pakken ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoe houden ze je tegen?
als ik dat ook wil gaan doen, moet ik dan iets gaan aanraken ofzo of kan het vanaf een afstandje?
Gewoon als ik naast ze loop, meestal houden ze me aan mijn hand tegen, soms trekken ze me helemaal naar hun toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe houden ze je tegen?
als ik dat ook wil gaan doen, moet ik dan iets gaan aanraken ofzo of kan het vanaf een afstandje?
Vreselijk zelfs. Hand in hand. Of met mijn arm over haar schouder en de hare om mijn middel, af en toe.quote:
Nee ik ben egoistisch en wil in mijn eentje van je genieten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schaam je je in het daglicht met mij?
Haha, ja vast. Ze is niet lekker, feministe, nee echt mijn type niet. Maar goed, zolang ze dat appartement (gezien?) vasthoudt voor me, is het prima.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze wou je vandaag gewoon even niet zien man
Dit jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
Vreselijk zelfs. Hand in hand. Of met mijn arm over haar schouder en de hare om mijn middel, af en toe.
nee man, gewoon de nederlandse gierigheid en hulpbehoevendheid enzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij burgerlijk krijg ik toch meer een beeld van huisje-boompje-beestje, één keer per jaar op vakantie met de de kids en de rest van het jaar werken van 9 tot 5.
Wat is 'strak' in een restaurant zitten? Nieuwe fietsen kopen vind ik niet burgerlijk, dat is soms noodzaak. Net als in de rij staan bij de supermarkt. En bewegen op roltrappen kan prima als het niet vol staat. Daar zal je niemand over horen.
Dat is wel lief en sterren zijn zoquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
Nee ik ben egoistisch en wil in mijn eentje van je genieten.
Daarom... Samen fijn naar het drukke werkverkeer kijken is ook weer zoiets...quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is wel lief en sterren zijn zo![]()
Ja dat wel. Hoewel ik het wel fijn vind als een man als eerst ergens naar binnen gaat. Deuren en stoelen hoeft niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel cute.
Ik vind het bere irritant als iemand de deur steeds voor me wil open houden en mijn stoel wil aanschuiven. Dan word ik wel opstandig
Ik ben heel traditioneel. Ik betaal de date, ik open de deur en zij glimlacht lief.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het niet zo op hoffelijkheid trouwens. Ik hou graag mijn eigen spullen vast eigenlijk
Ik vraag me vaak af waarom er van die randdebielen op een viaduct gaan staan.. auto's kijken... Ik snap de lol daar echt niet van, als je nou een baksteen naar beneden gooit, gebeurt er nog wat, maar anders snap ik het niet. Zijn wel mooiere dingen om naar te kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
Daarom... Samen fijn naar het drukke werkverkeer kijken is ook weer zoiets...
Mij liet je anders gewoon voor mezelf betalen..quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben heel traditioneel. Ik betaal de date, ik open de deur en zij glimlacht lief.
Die Nederlandse emancipatie bij vrouwen vind ik echt afstotelijk.
Ik niet zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben te springerig om lang hand in hand met iemand te lopen
Ik vind het ook raar om te zien bij anderen, maar ik denk dat ik gewoon een fucked beeld van mezelf heb dat ik het niet verdien dat mannen iets voor me doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben heel traditioneel. Ik betaal de date, ik open de deur en zij glimlacht lief.
Volgende keer zou ik betalen. En je lachte wel, maar niet zo lief als de gemiddelde Colombiaanse.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij liet je anders gewoon voor mezelf betalen..
Jij was dan ook de man van jullie tweequote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:
Mij liet je anders gewoon voor mezelf betalen..
Fysiek gezien wel. Maar er is meer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij was dan ook de man van jullie twee
oke jij bent normaal en weet wat normaal is.(sarcasm!)quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af waarom er van die randdebielen op een viaduct gaan staan.. auto's kijken... Ik snap de lol daar echt niet van, als je nou een baksteen naar beneden gooit, gebeurt er nog wat, maar anders snap ik het niet. Zijn wel mooiere dingen om naar te kijken.
Dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke jij bent normaal en weet wat normaal is.(sarcasm!)
Kijk, met jou kan ik praten. Ik voel me raar als een vrouw zo nodig mee wil betalen. Mag best, maar het lijkt een schande te zijn geworden om als man nog een beetje galant te doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet, dat is wel zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar om te zien bij anderen, maar ik denk dat ik gewoon een fucked beeld van mezelf heb dat ik het niet verdien dat mannen iets voor me doen
Zoals jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af waarom er van die randdebielen op een viaduct gaan staan.. auto's kijken... Ik snap de lol daar echt niet van, als je nou een baksteen naar beneden gooit, gebeurt er nog wat, maar anders snap ik het niet. Zijn wel mooiere dingen om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet...
Oh? Waarom zijn mannen ineens minderwaardig aan vrouwen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet, dat is wel zeker.
Dit valt ook onder gestoord denkgedragquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet, dat is wel zeker.
Het is sowieso hé.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik hoor het stadion in de verte.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Strani het volgende:
Penalties bij Millonarios - Envigado.. spannend..
Daar zijn feministen goed in...quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh? Waarom zijn mannen ineens minderwaardig aan vrouwen?
Haha ja zo luid zal het wel zijn langzaam aan. Kijk je ook op TV nu?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoor het stadion in de verte.
Ik volg je even nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar zijn feministen goed in...
Bestaat het omgekeerde eigenlijk ook?
Die achterlijk grote 50" maar es aangezet ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja zo luid zal het wel zijn langzaam aan. Kijk je ook op TV nu?
Ja hoor, kijk maar naar Schenkstroop of een willekeurige moslimquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
Daar zijn feministen goed in...
Bestaat het omgekeerde eigenlijk ook?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja hoor, kijk maar naar Schenkstroop of een willekeurige moslim
niemand die het wil zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh? Waarom zijn mannen ineens minderwaardig aan vrouwen?
Have funquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
Goed, eindelijk es echt douchen en de straat op. Lekker alleen uit eten, kijken wat voor vlees er in de kuip zit.
Slaap lekker allemaal.
Ik ben wel eerlijk tegen jequote:Op vrijdag 9 december 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent met me aan het flirten hè?
Oke succes dan, als persoon van de tweede sekse enzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niemand die het wil zeggen
maar de man is het zwakke geslacht. en niet het zwakke geslacht op de goede manier dat de vrouw voor hem moet zorgen en hem iets moet geven.
nee dat is omdat "zwakke geslacht" meestal wordt geassocieerd met vrouwen, maar eigenlijk is de man het en het is zonder medelijden of en de man is het gewoon altijd die aan het korste eind trekt
supersoep en alle mannen doen pogingen om te laten lijken alsof het niet zo is.
maar de werkelijkheid wat eigenlijk het zwakke geslacht is zonder schattigheid, en waar geen rekening mee wordt gehouden dat we zwak zijn is de man.
door de schijnheiligheid wil niemand het ook toegeven, en heeft de man ook geen medelijden of zorg.
altijd het korste eind voor de man.
de man is gewoon het zwakke geslacht
Alsof jij niet gierig bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee man, gewoon de nederlandse gierigheid en hulpbehoevendheid enzo.
dat is vervelend.
je weet toch wel wat er allemaal stom is aan mijn ouders. echt zon burgerlijk gedoe is dat vaak ....
Ik geef ook eerlijk toe dat ik aan het flirten was, ik weet inderdaad niet hoe je eruitzietquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens hoe ik eruit zie. Misschien ben ik wel oerlelijk
Wie heeft dit er zo hard ingeramd bij jou?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar de man is het zwakke geslacht. en niet het zwakke geslacht op de goede manier dat de vrouw voor hem moet zorgen en hem iets moet geven.
nee dat is omdat "zwakke geslacht" meestal wordt geassocieerd met vrouwen, maar eigenlijk is de man het en het is zonder medelijden of en de man is het gewoon altijd die aan het korste eind trekt
maar de werkelijkheid wat eigenlijk het zwakke geslacht is zonder schattigheid, en waar geen rekening mee wordt gehouden dat we zwak zijn is de man.
door de schijnheiligheid wil niemand het ook toegeven, en heeft de man ook geen medelijden of zorg.
Eigenlijk best grappigquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
Gierigen vinden gierigen vaak niet zo aardig.
Nou hij geeft een gemiddelde hoer wel veel geldquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken weinig mensen die gieriger zijn.
oh dat is altijd al zo hoor. heb ik nu nieteens succes wensen voor nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke succes dan, als persoon van de tweede sekse enzo.
Zo noemen negatieve mensen anderen ook altijd negatief en aandachtsvragers lopen altijd te janken als anderen teveel aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
Gierigen vinden gierigen vaak niet zo aardig.
Dat is ook het rare, dat hij het wel erg vindt om stroom te betalen om zijn laptop mee op te laden of het licht aan te laten ofzo, en dan wel die bedragen uitgeeft aan een hoer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou hij geeft een gemiddelde hoer wel veel geld
Argumenten!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
contact met de vrouw is wel redelijk onmogelijk te krijgen, dus dat moet wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ook het rare, dat hij het wel erg vindt om stroom te betalen om zijn laptop mee op te laden of het licht aan te laten ofzo, en dan wel die bedragen uitgeeft aan een hoer.
Daarom.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die gieriger zijn.
argunment 1 hierboven. er wordt gedaan alsof het niet zo is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
MLIG, wat zit je voorn onzin te verkondigen zeg hey?
Het is alleen voor jou onmogelijk, maar dat ligt nog niet eens aan de vrouwen, maar omdat je wegrent als er een keer één wat terug zegt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
contact met de vrouw is wel redelijk onmogelijk te krijgen, dus dat moet wel.
Nee, ik quotte jou per ongeluk. Ik had het over die post van MLIG.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet ik die geven? Jij bent immers maar iemand die het faked
Naar buiten gaan is beter dan 300 euro uitgeven hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
8k was nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
MLiG is weer beland in een psychosequote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
argunment 1 hierboven. er wordt gedaan alsof het niet zo is.
argument 2, het is een complot
ja nou. de vrouw doet dat ook weleens, en omdat hun het niet zwakke geslacht zijn is dat geen probleem, zij kunnen dat wel maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is alleen voor jou onmogelijk, maar dat ligt nog niet eens aan de vrouwen, maar omdat je wegrent als er een keer één wat terug zegt.
Nee, je argumentatie lijkt gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen argumenten, man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is hè?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef Supersoep het volgende:
Nee, ik quotte jou per ongeluk. Ik had het over die post van MLIG.
Altijd als hij over complotten begint moet ik daar ook aan denken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
MLiG is weer beland in een psychose
dat deed ik niet zomaar.quote:
Je moet het niet faken, je moet het zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja nou. de vrouw doet dat ook weleens, en omdat hun het niet zwakke geslacht zijn is dat geen probleem, zij kunnen dat wel maken.
wat ik dan moet faken is alsof ik zelfverzekerd ben enzo, en niet wegrennen.
Ik denk het ook serieus eigenlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Altijd als hij over complotten begint moet ik daar ook aan denken.
Dat wordt weer feestelijk fappen straksquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:48 schreef Strani het volgende:
YESSSSSSSSSSS Millonarios!!!! gvd wat slopend was dat.
kijk voorbeeld 2.quote:
Gast je bent gewoon depressief.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk voorbeeld 2.
stefanhaan komt hier altijd binnen met ze posts van "check me haar, en me gitaar" om de vrouw te lokken enzo.
eigenlijk is het sub-ding dat hijh et zwakke geslacht is, en doet schijnheilig , en dat is de enige manier om de vrouw te krijgen.
Naast m'n vrouw? Dat zou raar zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat wordt weer feestelijk fappen straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |