Quote van het jaar. Nu al.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Verschil tussen dominantie en een chihuahua die overal doorheen aan het keffen is, Schenkie.
Ik hoorde het ja. Ik weet niet waar Chico is..welke straat met welke straat is het?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdomme, had ik ook in het stadion moeten zitten. Stom.
Ik heb een leuk appartementje op het oog in Chico Reservado, zie vorige topic. Of 2 geleden zelfs.
Dan kom je na de regen. Nu is het droog, maar de afgelopen dagen was een nachtmerrie.
Nee, me uitlachen als ik over stoepranden ga lopen enzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Houden ze dan hun hand met gestrekte arm op je voorhoofd zodat je niet kan slaan?
Weglopertjequote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Mystikvm het volgende:
Je hebt gelijk, op de vrouw af gevraagd heb ik het niet. Je hebt ook gelijk als je zegt dat ik dat wel moet doen, ben er anders toch klaar mee.
Wil er ook niet teveel aandacht aan besteden. Ik red me wel
Ik ben 30 en sla nog altijd putdeksels over als ik op straat loop.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, me uitlachen als ik over stoepranden ga lopen enzo
Ze zeggen allemaal dat ik ouder lijk, me volwassener gedraag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom blijkbaar schattig en te jong over als ik raar doe, heb ik me laten vertellen
Maakt dat uit dan? Jij zegt toch dat je lelijk bent en onzeker? Dan kun je volgens mij niet zoveel eisen stellen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet nieteens hoe je eruit ziet.
Je gaat tegen mensen in, maar dat is niet vanuit dominantie, je draagt alleen enorm veel haat mee en gaat daarom over tegenin, dat is onzekerheid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga tegen iedereen in. Maar mij vind je weer een trol. 'Wat wil het wijf' ?
ja, al die nederlandse burgers hier.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
Als er één idee is waar ik van walg is het wel uitzicht op een burgerlijk leven
quote:het is gewoon... het ligt aan de nederlanders he!
want iedereen gaat zo heel dicht op je staan, en het waren ook nog 2 meisjes(voor en achter me)
en het kassameisje was ook een meisje trouwens.
en toen ging ik gewoon om een beetje uit hun buurt te blijven eerst een heel stuk afstand houden van het meisje voor me, maar toen kwam dat meisje achter me heel dicht bij.
dus toen had ik 2 keuzes, of helemaal opgepropt tussen die 2 bij de band blijven staan.
of zo half de rij uit.
dus toen was ik half de rij uitgegaan, maar toen werd het ook weer moeilijker om alsnog me brood op de band te leggen.....
en toen ging dat meisje achter me zuchten en steunen dat ik het niet goed deed volgens het nederlandse protocol ofzo, en zon bordje neerzetten......
het was heel irritant allemaal, maar het ligt echt aan de nederlanders hier! altijd dat burgerlijke gedoe!
wacht maar tot jij zelf eten moet gaan kopen, allemaal moeilijk gedoe is het!
het gaat trouwens beter als ik heel veel boodschappen doe, en dan met boodschappenwagentje doe enzo. dan kan je makkelijk inblenden tussen de huismoeders, en alsof je een zelfverzekerde man bent, die perfect voor zichzelf kan zorgen, want hij koopt veel eten tegelijk alsof het de "weekelijkse" boodschappen zijn...
nu stond ik daar zo met 1 brood. het was irritant
jij kan met je hoogte nog wel naar het buitenland. lange mensen zitten vast in nederland omdat ze in het buitenland opvallenquote:mensen die dure fietsen kopen
mensen die fietsen verzekeren
nederlandse burgerlijkheid . *kots
nu is mijn achting voor jou gedaald
K9 met C97.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja. Ik weet niet waar Chico is..welke straat met welke straat is het?
Ik loop/fiets nog wel eens tussen de lijntjes. En putdeksels fiets ik altijd omheenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben 30 en sla nog altijd putdeksels over als ik op straat loop.
Tja, ik denk dat het bij mij ook wel blijvend zal zijn. Ik stuiter gewoon vaak van energie en dan moet ik gewoon dat soort rare dingen doen van mezelfquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Thanks. En touché. Het is ook dat ik op zich keuze zat heb en daarom er niet teveel tijd en woorden aan vuil wil maken. Maar je hebt wel gelijk, ik ben ook niet het persoon om me aan het lijntje te laten houden. Over het algemeen heb ik het lijntje vastquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
WeglopertjeGeef het nou eerst echt eens een kans, voordat je opgeeft. Misschien is zij het type dat wil zien dat iemand het echt graag wil. Als ze na die vraag nog moeilijk doet en draait, dan zeg je ook gewoon dat je ermee kapt en wens je dr een fijn leven verder. Nu hou je zo'n half deurtje open. Pak de controle terug. Jij beslist hoe het gaat gebeuren en niet zo'n tuthola die een beetje aan het draaien is uit onzekerheid
en dat is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat tegen mensen in, maar dat is niet vanuit dominantie, je draagt alleen enorm veel haat mee en gaat daarom over tegenin, dat is onzekerheid.
Dominantie ontstaat uit zelfrespect/kennis en intelligentie.
Dominantie heeft niet per se met intelligentie te makenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat tegen mensen in, maar dat is niet vanuit dominantie, je draagt alleen enorm veel haat mee en gaat daarom over tegenin, dat is onzekerheid.
Dominantie ontstaat uit zelfrespect/kennis en intelligentie.
Ik tramrailsenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:02 schreef Strani het volgende:
Saai hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stuiter gewoon vaak van energie en dan moet ik gewoon dat soort rare dingen doen van mezelf
Toppost mligquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, al die nederlandse burgers hier.
wat andere posts van het internet over de nederlandse burgers:
[..]
[..]
jij kan met je hoogte nog wel naar het buitenland. lange mensen zitten vast in nederland omdat ze in het buitenland opvallen
Okay dan. Zona T is zo'n beetje calle 84 toch? Zit je er nog wel een eindje van af. Nog teruggeweest naar de Pub trouwens?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
K9 met C97.
Maar ik zoek nog verder. Wil iets in de buurt van Zona T. Zo es eten met de makelaar, kijken of ik er iets moois uit kan slepen. Zij denkt: "blonde Nederlander, dus geen macho". How wrong is she. Maar dat maakt niet uit voor vanavond.
Dat wat je net beschreef eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stimuleer eigenwijsheid en koppigheid. Maar mijn regels zul je niet passeren zonder een opmerking te krijgen, en ik verwacht eigenlijk wel dat als ik iets zou zeggen dat jij dat snapt... en nee ik zou me niet laten omlullen.
Maar ik heb dus eigenlijk geen idee wat jij bedoelt met dominantie..
Niet met intelligentie, maar wel met die andere twee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dominantie heeft niet per se met intelligentie te maken
Haha..kan ik ook begrijpen. En kwa bijgelovigheid zul je me nooit onder een ladder door zien lopen.quote:
Op zich wel, omdat ik altijd alleen benquote:
Zocht jij nou niet een type dat een beetje tegengas geeft? Dan heb je er één en dan loop je weg. Ook al heb je keuze zat, hak dan echt knopen doorquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Mystikvm het volgende:
Thanks. En touché. Het is ook dat ik op zich keuze zat heb en daarom er niet teveel tijd en woorden aan vuil wil maken. Maar je hebt wel gelijk, ik ben ook niet het persoon om me aan het lijntje te laten houden. Over het algemeen heb ik het lijntje vast
Gisteravond Beer Company. Zona T erg vet verlicht met bomen met blauwe lichtjes. En godverdomme wat een lekkers op straat, niet normaal gewoon.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dan. Zona T is zo'n beetje calle 84 toch? Zit je er nog wel een eindje van af. Nog teruggeweest naar de Pub trouwens?
Owwwwquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wat je net beschreef eigenlijk.
Och, vergeleken met een hitman is mijn leven saai. Maar ik geloof dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich wel, omdat ik altijd alleen ben
Dan moet ik met straatmuzikanten gaan praten ofzo. Vergeleken bij die mensen ben ik echt enorm saai
Dat doe ik dan wel weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:
Haha..kan ik ook begrijpen. En kwa bijgelovigheid zul je me nooit onder een ladder door zien lopen.
Voor mij wel, ik heb het niet over het niveau van een opleiding of werk, maar iemand die dom is neem ik niet serieus hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dominantie heeft niet per se met intelligentie te maken
Nah, dit is geen tegengas, komt meer over als besluiteloosheid. Daar kan ik dan weer niet tegen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zocht jij nou niet een type dat een beetje tegengas geeft? Dan heb je er één en dan loop je weg. Ook al heb je keuze zat, hak dan echt knopen door
Haha.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteravond Beer Company. Zona T erg vet verlicht met bomen met blauwe lichtjes. En godverdomme wat een lekkers op straat, niet normaal gewoon.
Alles is dichtbij genoeg in Chico, Chico Reservado en Cabrales (Zona T). Ik wil gewoon het beste, zoals gewoonlijk.
Laat maar weten hoe het is verlopen. Je krijgt gewoon een opdracht van mequote:Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Mystikvm het volgende:
Nah, dit is geen tegengas, komt meer over als besluiteloosheid. Daar kan ik dan weer niet tegen.
Dominantie is overwicht, maar met een ietwat negatievere bijklank. Hogere intelligentie is intellectuele overwicht. En zo heb je ook weer andere vormen, zoals fysiek.quote:
Dan zouden we ruzie krijgen op straat, want ik doe dat welquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Strani het volgende:
Als je naast mij loopt zou ik dat nooit toestaan
Nee, helaas. Misschien komt het nog. Wil wel een schuimparty bezoeken hier...quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha.
Ja, Bogotá Beer Company is ook leuk, en in principe zo'n beetje dezelfde kaart als de Ierse Pub. Vorig jaar hadden ze in de Zona T nepsneeuw, is dat er nu ook weer? Van die apparaatjes waaruit elk half uur of zo een soort schuim kwam.
Je moet gewoon iemand hebben met een beetje aanzien waar jij tegenop kan kijken... Je weet zelf ook dat niet alles wat je doet even aardig is, maargoed als iemand er niks van zegt ga er gewoon mee door... Terwijl je eigenlijk op je plek gezet wilt wordenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik heb het niet over het niveau van een opleiding of werk, maar iemand die dom is neem ik niet serieus hoor.
Jij hebt je gewoon naar hem te schikken, woman!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zouden we ruzie krijgen op straat, want ik doe dat wel
Kan je nou niet eens één keertje naar me luisteren?? Ik doe het voor je eigen bestwil hoor!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zouden we ruzie krijgen op straat, want ik doe dat wel
Puur platonisch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Strani het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen (maar waarschijnlijk interesseert het niemand wat), El Matador en ik hebben eerder dit jaar samen een paar biertjes gedronken in Bogotá.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik zie wel of ik hem opvolg, ik ben niet zo volgzaamquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het is verlopen. Je krijgt gewoon een opdracht van me
Jij kan het echt goed uitleggen, kudo's.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dominantie is overwicht, maar met een ietwat negatievere bijklank. Hogere intelligentie is intellectuele overwicht. En zo heb je ook weer andere vormen, zoals fysiek.
Het is subjectief wat je zelf echt de belangrijkste vormen vindt. Ik hecht veel waarde aan intelligentie. Heeft weinig zin om discussies te voeren als je partner met de meest ongelofelijke onzin aan komt zetten en zo iemand zal ook nooit dominant voor me zijn. Dan liever een ja-knikker.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Puur platonisch.Nou..ook niet helemaal platonisch hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kent mij nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef El_Matador het volgende:
Jij hebt je gewoon naar hem te schikken, woman!
Je moet es stoppen met negatief denken, een zonnebankje en een kappertje en dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Over straatmuzikanten gesproken, ik zag gisteren mijn favo-accordeonspeler weer zitten
Nog even mee gezeurd, daarna heb ik maar een bereklauw gehaald, toen voelde ik me best schuldig, op de een of andere manier.
De etiquette zegt volgens mij dat de man links moet lopen. Dus ik denk dat je dominantie-issues hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb nog iets aparts, misschien heeft iemand er wel een verklaring voor.
Ik voel me fijner, sterker en meer in contact met een persoon als ik links van hem/haar loop. Ik kan dan ook moeilijk rechts van mensen lopen, tenzij er 3 mensen lopen ofzo.
Is dit raar?
Je bent kleiner dan Strani. En naar ik vermoed ook lichter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |