quote:
kijk goed voorbeeld. alles wat een interessant persoon doet is niet saai.quote:
Zin hebben om doelen na te streven is geen karakter eigenschap, maar gewoon een basale drijfveer. Er komt vanzelf iets op je pad waarvan je denkt: ja, dat wil ik doen! Heb geduldquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
O jaja, True... Maar dat maakt verder niet zoveel uit.. Ik zeg alleen dat ik op meerdere fronten bang ben voor die karaktereigenschap.
Hey, zit je in Bogota?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Strani het volgende:
Tijdens het kijken van Colombiaans voetbal kom ik ook hier maar weer een checken wat er zoal gaande is.
Cactus1 is lief hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est ca
*googled basale drijfveer*quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zin hebben om doelen na te streven is geen karakter eigenschap, maar gewoon een basale drijfveer. Er komt vanzelf iets op je pad waarvan je denkt: ja, dat wil ik doen! Heb geduld
Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est ca
Je hebt gelijk, op de vrouw af gevraagd heb ik het niet. Je hebt ook gelijk als je zegt dat ik dat wel moet doen, ben er anders toch klaar mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je wel een keer echt heel duidelijk geweest? Heb je het echt recht op de vrouw af gevraagd en een antwoord geeist?
Ik ga tegen iedereen in. Maar mij vind je weer een trol. 'Wat wil het wijf' ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel een dominante man, puur omdat ik anders echt over hem heen zou lopen.![]()
Het grappigste zijn de mannen die zeggen dominant te zijn, en in die gedachte moet je ze vooral laten, maar vervolgens kan je ze zo makkelijk manipuleren en doen ze alsnog alles wat je wilt.Maar uiteindelijk is dat helemaal niet leuk.
Iemand die tegen je in gaat is veel leuker, soms eens meegaat, soms eens tegenwerkt, gewoon een beetje in verhouding, maar dat je er iig niet gebruik van gaat maken.
Je gaat om 1 uur 's nachts stofzuigen?...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo de was doen en stofzuigen![]()
Zie je wel, ik ben wel saai.
Hey man! Nee nu niet, in Spanje momenteel. M'n schoonzus zit wel in het stadion nu voor Millonarios - Envigado.quote:
Why not?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaat om 1 uur 's nachts stofzuigen?...
ja! O wacht...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat?
Bijdehand is niet het goede woord, ik ben niet bijdehand.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou mij simpelweg afschrikken zou je bijdehand doen... Ik ben te rustig voor een relatie waarin getouwtrekt moet worden..
Maar vrouwen zijn toch masters in het herkennen van vage hints?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, op de vrouw af gevraagd heb ik het niet. Je hebt ook gelijk als je zegt dat ik dat wel moet doen, ben er anders toch klaar mee.
Wil er ook niet teveel aandacht aan besteden. Ik red me wel
Ik weet nieteens hoe je eruit ziet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey, dat is lang geleden? Gezellig dat je even kom kijken
Verschil tussen dominantie en een chihuahua die overal doorheen aan het keffen is, Schenkie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga tegen iedereen in. Maar mij vind je weer een trol. 'Wat wil het wijf' ?
ha supersoep. ik heb net even op schenkstroop gelet, kan jij nu weer? Want ik ga naar bed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Verschil tussen dominantie en een chihuahua die overal doorheen aan het keffen is, Schenkie.
Verdomme, had ik ook in het stadion moeten zitten. Stom.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey man! Nee nu niet, in Spanje momenteel. M'n schoonzus zit wel in het stadion nu voor Millonarios - Envigado.
Eind januari of februari kom ik die kant weer op.
Houden ze dan hun hand met gestrekte arm op je voorhoofd zodat je niet kan slaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom blijkbaar schattig en te jong over als ik raar doe, heb ik me laten vertellen
Ik stimuleer eigenwijsheid en koppigheid. Maar mijn regels zul je niet passeren zonder een opmerking te krijgen, en ik verwacht eigenlijk wel dat als ik iets zou zeggen dat jij dat snapt... en nee ik zou me niet laten omlullen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijdehand is niet het goede woord, ik ben niet bijdehand.
Ik ben eigenwijs en koppig en ga graag tegen de regels in. Ik accepteer dominantie wel en als ik dat doe kalmeer ik ook.
Vriend van me lacht me echt uit als ik zeg dat ik eigenwijs ben, zijn dominantie respecteer ik en daar ben ik gewoon echt nog een klein meisje.
Geen zin in.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ha supersoep. ik heb net even op schenkstroop gelet, kan jij nu weer? Want ik ga naar bed.
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |