Betamannetje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb een hekel als mensen proberen over me heen te lopen. Ik ben dan wel niet dominant, maar heb een hekel als een ander mij probeert te domineren, dan ga ik er tegen in
Ik vind saai en makkelijk juist fijnquote:
Nja, dan valt daar voor mij winst te halen denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
Te makkelijk, dan voegt iemand maar weinig toe. Want ik heb misschien vaak (eigenlijk altijd) gelijk, maar ik wil ook wel eens een nee horen, ik wil ook wel eens een ander idee of inzicht horen. Iemand die altijd meepraat is niet tof.
het zou wel goed voor benzin als zonlichtstraaltjes op zijn huid komen enzo, dat klinkt wel alsof dat heel vrolijk voor hem is. zo benzin die in het zonlicht blij is. en dan kan hij zich beter gaan voelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Figuurlijk dan, want letterlijk is het kutweer voor op de fiets -_-
Altijd nog beter dan een slaafse hondquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Wijven willen in elk geval geen saaiheid.
Mannen ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Wijven willen in elk geval geen saaiheid.
Oh, en waarom dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gebaseerd op het moment dat ik hier ging meeposten. Dus een maandje of 2 nu ofzo?
Gewoon doorgaan, ook tegen vrouwen. Dan zit je over een weekje met 3 wijven in je jacuzzi.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een slaafse hond
Veel beter zelfs. Ik heb gewoon een eigen mening en ben niet bang die uit te dragen. Ook al haal ik de toorn van iedereen daarmee op m'n hals
Dat ik verwacht dat een relatie met jou dus vaak discussie zal zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik geef bier de schuld. Help me out here.
Uiterlijk heeft er niet veel mee te maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Daarnaast met dit uiterlijk dominant zijn is tegenstrijdig.
Maar ik moet denk ik wel wat meer een eigen mening ontwikkelen minder klakkeloos overnemen en vaker daadwerkelijk een dicussie aan gaan als ik het oneens ben.
Je moet alleen maar klakkeloos overnemen als het jou goed uit komt en anders nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Maar ik moet denk ik wel wat meer een eigen mening ontwikkelen minder klakkeloos overnemen en vaker daadwerkelijk een dicussie aan gaan als ik het oneens ben.
Omdat je aparte verbanden legt, rare dingen soms post en je manier van denken/schrijven. Misschien doe je het voor de grap, maar ik vind het niet normaal overkomen. Ik vind het wel grappig, dat wel.quote:
Je moet gewoon je bek houden en doorpijpen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Jouw onzekerheid en zelfhaat is het gevolg van je saaiheid. Vind ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daarom snap ik mensen ook niet die mij leuk zeggen te vinden.
Ik heb jaren met een ja-knikker gewoond. Geef me als-je-blieft een beetje strijd. Anders word ik ronduit een klootzak.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat ik verwacht dat een relatie met jou dus vaak discussie zal zijn.
Dat zelfde heb ik bij een relatie met Supersoep. Die gaat ook vaak discussies aan en wil ook graag gelijk hebben
Niks mis mee, maar kan wel voor veel strijd in een relatie zorgen, tenzij de ander heel toegeeflijk is.
Heb je je meisje-meisje al voor het blok gezet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb jaren met een ja-knikker gewoond. Geef me als-je-blieft een beetje strijd. Anders word ik ronduit een klootzak.
Hoe kan ik mijn saaiheid veranderen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw onzekerheid en zelfhaat is het gevolg van je saaiheid. Vind ik.
[..]
Ik heb jaren met een ja-knikker gewoond. Geef me als-je-blieft een beetje strijd. Anders word ik ronduit een klootzak.
Jij bent verre van saai.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kan ik mijn saaiheid veranderen?
God.. Ik zou geen relatie met een vrouw kunnen nemen als ik haar over mezelf laat heen lopen. In zekere zin zou ik altijd ''dominant'' zijn in een relatie. Ik ben verder alleen best makkelijk en ben alleen bang dat ik verder zelf te weinig inbreng.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
@Kingtoppie, daar ligt wel de basis van dominant zijn. Grenzen stellen en bij een dominant persoon liggen die iets dichterbij dan bij een toegeeflijk persoon.
Je bent niet saaiquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verdiep me te weinig in dingen en in plaats van het gedegen uit te zoeken neem ik dan de mening van anderen over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet alleen maar klakkeloos overnemen als het jou goed uit komt en anders niet
Hoe bedoel je te weinig inbreng?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
God.. Ik zou geen relatie met een vrouw kunnen nemen als ik haar over mezelf laat heen lopen. In zekere zin zou ik altijd ''dominant'' zijn in een relatie. Ik ben verder alleen best makkelijk en ben alleen bang dat ik verder zelf te weinig inbreng.
Maar als je het wel weet, geef je dan ook toe?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verdiep me te weinig in dingen en in plaats van het gedegen uit te zoeken neem ik dan de mening van anderen over.
quote:
Dat is gewoon niet zo, ik ben een fucking saai persoon, anders zat ik vanavond niet thuisquote:
Gebrek aan dromen willen verwezenlijken tevens ''mijn probleem''quote:
Doe gewoon zoals ik. Roep gewoon heel overtuigend wat en kijk dan wat voor een tegen argumenten er komen. Zijn het slappe aftreksels dan hou je vol. Klinkt het eigenlijk beter dan wat je roept, dan zeg je heel nonchalant: tja, zo zou je het ook kunnen zienquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
Ik verdiep me te weinig in dingen en in plaats van het gedegen uit te zoeken neem ik dan de mening van anderen over.
Je hoeft niet iets wel te accepteren omdat je geen beter idee hebt. Ik neem vaak dingen niet aan ook al heb ikzelf niet een beter idee. Beetje raar uitgelegd maar gaat om het idee toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent m'n type niet, maar saaie mensen luisteren geen spytrance*.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon niet zo, ik ben een fucking saai persoon, anders zat ik vanavond niet thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
Schenk, blijft vermakelijk en zo kansloos tegelijk. Ik moet om hem lachen![]()
@MLiG, ik vind jou ook niet normaal.
@Kingtoppie, daar ligt wel de basis van dominant zijn. Grenzen stellen en bij een dominant persoon liggen die iets dichterbij dan bij een toegeeflijk persoon.
Nee. Ik laat het ook maar lekker voorlopig. Ben er een beetje klaar mee, dat getrut. Dinsdag wel een andere date.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je je meisje-meisje al voor het blok gezet?
Met je experimenteren ben je op de goede weg. Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus mensen die altijd buiten de deur zijn kunnen niet saai zijn? Saaie mensen liggen nu te slapenquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is gewoon niet zo, ik ben een fucking saai persoon, anders zat ik vanavond niet thuis
Zo kun je het ook noemen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen saai persoon.
Ik heb alleen een saai leven.
Essentieel verschil.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
... Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.
Dat doe je voor jezelf en niet voor een ander.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
Gebrek aan dromen willen verwezenlijken tevens ''mijn probleem''
Ik probeer er aan te werken
Dit hele topic is offtopic, dus het kan weinig kwaad als mensen niks bijbrengen. Anders was jij ook al lang weer geband geweest denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.
Wat draag jij dan bij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.
Nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als je het wel weet, geef je dan ook toe?
ja jij bent saai. echt erg is dat voor jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Essentieel verschil.
Herkenbaar, hoewel ik mijn leven wel mee vind vallen. Ik heb geen 100den vrienden, maar wel genoeg. En ik ben eigenlijk elk weekend weg van huis. Alleen doordeweeks doe ik braaf mijn studentendingetjes en ga ik niet elke nacht uit of naar mensen toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Essentieel verschil.
Tevens mijn goede voornemen voor 2012, ik heb wel eens ideeën.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met je experimenteren ben je op de goede weg. Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.
ahquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Essentieel verschil.
Je moet wel over het randje gaan om te weten waar het randje is. En daar is het best tof ja. Jij scoort gewoon net iets minder burgerlijkheidspunten dan ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is zoveel mooier, net over het randje.
Je zou mij simpelweg afschrikken zou je bijdehand doen... Ik ben te rustig voor een relatie waarin getouwtrekt moet worden..quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik heel koppig, dus ik hoef me nergens in te verdiepen, ik heb gewoon altijd gelijk.
Daarom heb ik soms even iemand nodig die me wel anders kan laten denken. En sommige mannen kunnen dat en dan ben ik blij.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jij bent saai. echt erg is dat voor jou
loka is niet saai, loka is interessant en daarmee is alles wat ze doet interessant en neit saai.
Gelukkig kom jij wel met constructief advies en vinden mensen jou hier wel tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu, laat je ballen zien heloef.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
loka is niet saai, loka is interessant en daarmee is alles wat ze doet interessant en neit saai.
O jaja, True... Maar dat maakt verder niet zoveel uit.. Ik zeg alleen dat ik op meerdere fronten bang ben voor die karaktereigenschap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat doe je voor jezelf en niet voor een ander.
Het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen natuurlijk
Ben je wel een keer echt heel duidelijk geweest? Heb je het echt recht op de vrouw af gevraagd en een antwoord geeist?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Mystikvm het volgende:
Nee. Ik laat het ook maar lekker voorlopig. Ben er een beetje klaar mee, dat getrut. Dinsdag wel een andere date.
Meisje-meisje is natuurlijk wel heel leuk, maar als je niet ingaat op mijn hints of voorstellen, dan hoeft het niet zo.
nee liever niet. en hij is ook geen homoquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nu, laat je ballen zien heloef.
NIET LETTERLIJK HELOEFquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nu, laat je ballen zien heloef.
Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est caquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij wel met constructief advies en vinden mensen jou hier wel tof.
Ik ben niet saai.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
quote:
kijk goed voorbeeld. alles wat een interessant persoon doet is niet saai.quote:
Zin hebben om doelen na te streven is geen karakter eigenschap, maar gewoon een basale drijfveer. Er komt vanzelf iets op je pad waarvan je denkt: ja, dat wil ik doen! Heb geduldquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
O jaja, True... Maar dat maakt verder niet zoveel uit.. Ik zeg alleen dat ik op meerdere fronten bang ben voor die karaktereigenschap.
Hey, zit je in Bogota?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Strani het volgende:
Tijdens het kijken van Colombiaans voetbal kom ik ook hier maar weer een checken wat er zoal gaande is.
Cactus1 is lief hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est ca
*googled basale drijfveer*quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zin hebben om doelen na te streven is geen karakter eigenschap, maar gewoon een basale drijfveer. Er komt vanzelf iets op je pad waarvan je denkt: ja, dat wil ik doen! Heb geduld
Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est ca
Je hebt gelijk, op de vrouw af gevraagd heb ik het niet. Je hebt ook gelijk als je zegt dat ik dat wel moet doen, ben er anders toch klaar mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je wel een keer echt heel duidelijk geweest? Heb je het echt recht op de vrouw af gevraagd en een antwoord geeist?
Ik ga tegen iedereen in. Maar mij vind je weer een trol. 'Wat wil het wijf' ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel een dominante man, puur omdat ik anders echt over hem heen zou lopen.![]()
Het grappigste zijn de mannen die zeggen dominant te zijn, en in die gedachte moet je ze vooral laten, maar vervolgens kan je ze zo makkelijk manipuleren en doen ze alsnog alles wat je wilt.Maar uiteindelijk is dat helemaal niet leuk.
Iemand die tegen je in gaat is veel leuker, soms eens meegaat, soms eens tegenwerkt, gewoon een beetje in verhouding, maar dat je er iig niet gebruik van gaat maken.
Je gaat om 1 uur 's nachts stofzuigen?...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga zo de was doen en stofzuigen![]()
Zie je wel, ik ben wel saai.
Hey man! Nee nu niet, in Spanje momenteel. M'n schoonzus zit wel in het stadion nu voor Millonarios - Envigado.quote:
Why not?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je gaat om 1 uur 's nachts stofzuigen?...
ja! O wacht...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat?
Bijdehand is niet het goede woord, ik ben niet bijdehand.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou mij simpelweg afschrikken zou je bijdehand doen... Ik ben te rustig voor een relatie waarin getouwtrekt moet worden..
Maar vrouwen zijn toch masters in het herkennen van vage hints?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, op de vrouw af gevraagd heb ik het niet. Je hebt ook gelijk als je zegt dat ik dat wel moet doen, ben er anders toch klaar mee.
Wil er ook niet teveel aandacht aan besteden. Ik red me wel
Ik weet nieteens hoe je eruit ziet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik nu met je in één bed lag, zou je me dan keihard neuken, uit frustratie en haat?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey, dat is lang geleden? Gezellig dat je even kom kijken
Verschil tussen dominantie en een chihuahua die overal doorheen aan het keffen is, Schenkie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga tegen iedereen in. Maar mij vind je weer een trol. 'Wat wil het wijf' ?
ha supersoep. ik heb net even op schenkstroop gelet, kan jij nu weer? Want ik ga naar bed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Verschil tussen dominantie en een chihuahua die overal doorheen aan het keffen is, Schenkie.
Verdomme, had ik ook in het stadion moeten zitten. Stom.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey man! Nee nu niet, in Spanje momenteel. M'n schoonzus zit wel in het stadion nu voor Millonarios - Envigado.
Eind januari of februari kom ik die kant weer op.
Houden ze dan hun hand met gestrekte arm op je voorhoofd zodat je niet kan slaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom blijkbaar schattig en te jong over als ik raar doe, heb ik me laten vertellen
Ik stimuleer eigenwijsheid en koppigheid. Maar mijn regels zul je niet passeren zonder een opmerking te krijgen, en ik verwacht eigenlijk wel dat als ik iets zou zeggen dat jij dat snapt... en nee ik zou me niet laten omlullen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijdehand is niet het goede woord, ik ben niet bijdehand.
Ik ben eigenwijs en koppig en ga graag tegen de regels in. Ik accepteer dominantie wel en als ik dat doe kalmeer ik ook.
Vriend van me lacht me echt uit als ik zeg dat ik eigenwijs ben, zijn dominantie respecteer ik en daar ben ik gewoon echt nog een klein meisje.
Geen zin in.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ha supersoep. ik heb net even op schenkstroop gelet, kan jij nu weer? Want ik ga naar bed.
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |