abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105363649
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Mystikvm het volgende:

Ik heb jaren met een ja-knikker gewoond. Geef me als-je-blieft een beetje strijd. Anders word ik ronduit een klootzak.
Heb je je meisje-meisje al voor het blok gezet? :7
pi_105363651
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jouw onzekerheid en zelfhaat is het gevolg van je saaiheid. Vind ik.

[..]

Ik heb jaren met een ja-knikker gewoond. Geef me als-je-blieft een beetje strijd. Anders word ik ronduit een klootzak.
Hoe kan ik mijn saaiheid veranderen?
pi_105363661
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:

Jij bent verre van saai.
pi_105363669
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
@Kingtoppie, daar ligt wel de basis van dominant zijn. Grenzen stellen en bij een dominant persoon liggen die iets dichterbij dan bij een toegeeflijk persoon.
God.. Ik zou geen relatie met een vrouw kunnen nemen als ik haar over mezelf laat heen lopen. In zekere zin zou ik altijd ''dominant'' zijn in een relatie. Ik ben verder alleen best makkelijk en ben alleen bang dat ik verder zelf te weinig inbreng.
Rustig aan.
pi_105363675
quote:

[..]

Je bent niet saai
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:49:48 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105363682
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet alleen maar klakkeloos overnemen als het jou goed uit komt en anders niet
Ik verdiep me te weinig in dingen en in plaats van het gedegen uit te zoeken neem ik dan de mening van anderen over.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105363690
Iedereen hier is saai.
pi_105363695
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef kingtoppie het volgende:

God.. Ik zou geen relatie met een vrouw kunnen nemen als ik haar over mezelf laat heen lopen. In zekere zin zou ik altijd ''dominant'' zijn in een relatie. Ik ben verder alleen best makkelijk en ben alleen bang dat ik verder zelf te weinig inbreng.
Hoe bedoel je te weinig inbreng?
pi_105363698
Goed, jullie lekker slapen enzo, ik ga es douchen en uit eten met de feministische makelaar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105363701
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik verdiep me te weinig in dingen en in plaats van het gedegen uit te zoeken neem ik dan de mening van anderen over.
Maar als je het wel weet, geef je dan ook toe?
pi_105363705
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bent niet saai
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij bent verre van saai.
Dat is gewoon niet zo, ik ben een fucking saai persoon, anders zat ik vanavond niet thuis :')
pi_105363722
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je te weinig inbreng?
Gebrek aan dromen willen verwezenlijken tevens ''mijn probleem''
Ik probeer er aan te werken ;)
Rustig aan.
pi_105363732
quote:

Doe gewoon zoals ik. Roep gewoon heel overtuigend wat en kijk dan wat voor een tegen argumenten er komen. Zijn het slappe aftreksels dan hou je vol. Klinkt het eigenlijk beter dan wat je roept, dan zeg je heel nonchalant: tja, zo zou je het ook kunnen zien :7
pi_105363739
quote:

[..]

Je hoeft niet iets wel te accepteren omdat je geen beter idee hebt. Ik neem vaak dingen niet aan ook al heb ikzelf niet een beter idee. Beetje raar uitgelegd maar gaat om het idee toch?
pi_105363740
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

[..]

Dat is gewoon niet zo, ik ben een fucking saai persoon, anders zat ik vanavond niet thuis :')
Je bent m'n type niet, maar saaie mensen luisteren geen spytrance*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 9 december 2011 @ 00:51:54 #41
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105363743
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
Schenk, blijft vermakelijk en zo kansloos tegelijk. Ik moet om hem lachen :D

@MLiG, ik vind jou ook niet normaal.

@Kingtoppie, daar ligt wel de basis van dominant zijn. Grenzen stellen en bij een dominant persoon liggen die iets dichterbij dan bij een toegeeflijk persoon.
Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_105363744
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Heb je je meisje-meisje al voor het blok gezet? :7
Nee. Ik laat het ook maar lekker voorlopig. Ben er een beetje klaar mee, dat getrut. Dinsdag wel een andere date.

Meisje-meisje is natuurlijk wel heel leuk, maar als je niet ingaat op mijn hints of voorstellen, dan hoeft het niet zo.

quote:

[..]

Met je experimenteren ben je op de goede weg. Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:52:12 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105363748
Ik ben geen saai persoon.
Ik heb alleen een saai leven.

Essentieel verschil.
:')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105363760
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:

Dus mensen die altijd buiten de deur zijn kunnen niet saai zijn? Saaie mensen liggen nu te slapen :7
pi_105363763
Overigens ben ik heel koppig, dus ik hoef me nergens in te verdiepen, ik heb gewoon altijd gelijk. :7

Daarom heb ik soms even iemand nodig die me wel anders kan laten denken. En sommige mannen kunnen dat en dan ben ik blij. O+
pi_105363766
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen saai persoon.
Ik heb alleen een saai leven.

Essentieel verschil.
:')
Zo kun je het ook noemen natuurlijk :')
pi_105363769
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

... Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.
:N

De wereld is zoveel mooier, net over het randje. :9

pi_105363772
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef kingtoppie het volgende:

Gebrek aan dromen willen verwezenlijken tevens ''mijn probleem''
Ik probeer er aan te werken ;)
Dat doe je voor jezelf en niet voor een ander.
pi_105363773
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.
Dit hele topic is offtopic, dus het kan weinig kwaad als mensen niks bijbrengen. Anders was jij ook al lang weer geband geweest denk ik.
pi_105363774
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat draag jij dan bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')