Te saai, makkelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk zo'n probleem/niet leuk?
Ik blijf speciaal op voor die vraag

God... Dan heeft je vriend geen persoonlijkheid, persoonlijkheden zijn leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef benzin het volgende:
[..]

Infected Mushroomquote:

Ik vind Lant niet normaal overkomen. Maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
het bewijst wel dat de rechter nog vertrouwen heeft in de psycholoog(zelfs na tilburg incidenten). alsof de psychologen wel te vertrouwen zijn.
en de dus (vertrouwelijke) psycholoog heeft vastgesteld dat lant helemaal normaal is.

Ik smeerde eens een keer een cracker, heel geconcentreerd en langzaam. Toen brak die cracker en schrok ik me de pleuresquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
Ik word sowieso 's nachts helemaal paranoia.

Veel discussie dus. Dat zou ik ook verwachten in een relatie met Supersoep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef Mystikvm het volgende:
Goedenavond!
Ik kan heel autoritair zijn. Best een slechte eigenschap. Om het goed te maken vind ik mezelf wel voor rede vatbaar. Ik geef toe aan goede argumenten.

Te makkelijk, dan voegt iemand maar weinig toe. Want ik heb misschien vaak (eigenlijk altijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef benzin het volgende:
[..]

Agressie heeft daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
Ik faal gewoon hard in dominant zijn.
Komt omdat ik gewoon een stuk agressie mis.

Vrouwen willen het gevoel hebben dat zij beschermd worden en veilig zijn en niet het gevoel hebben dat zij de 'man' in huis zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef benzin het volgende:

Is dit gebaseerd op oud postgedrag?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind Lant niet normaal overkomen. Maar dat is mijn mening

Dominant zijn heeft niks te maken met agressie, maar alles met zelfrespect en grenzen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
Ik faal gewoon hard in dominant zijn.
Komt omdat ik gewoon een stuk agressie mis.

Da's wel erg jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik smeerde eens een keer een cracker, heel geconcentreerd en langzaam. Toen brak die cracker en schrok ik me de pleures

Wacht, heb ik een relatie met Supersoep?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Veel discussie dus. Dat zou ik ook verwachten in een relatie met Supersoep.

Klinkt goed. Kende het niet, dank je.quote:

Ik heb het ook niet over iets fysieks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Agressie heeft daar niks mee te maken

Gebaseerd op het moment dat ik hier ging meeposten. Dus een maandje of 2 nu ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Is dit gebaseerd op oud postgedrag?

Al jaren. Dat je dat vergeten bent zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht, heb ik een relatie met Supersoep?

dat kan, maar dan ken je haar niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind Lant niet normaal overkomen. Maar dat is mijn mening

Begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Mystikvm het volgende:
Wacht, heb ik een relatie met Supersoep?

Ja vast.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat kan, maar dan ken je haar niet goed genoeg.
of er is iets mis met je inschattigsvermogens.

Ik zag vorige week hier iemand zwaaien, telkens als ik keek zag ik het weer. Ik durfde niet meer te kijken en probeerde te slapen. Weet nog steeds niet wat het was, het was op de muur dus niet voor een raam ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's wel erg ja
Ik schrik altijd van schaduwen die ik denk te zien in mijn ooghoeken maar die natuurlijk niet bestaan
Of ik voel ineens koude windvlagen ofzo, echt van die mindfucks.

Niks mis met die gedachte trouwens, maar ik denk niet dat je op het eerste gezicht een goed profiel hebt van iemand qua ''dominantie''quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dominant zijn heeft niks te maken met agressie, maar alles met zelfrespect en grenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |