Daarop moet je niet zoeken. Dat is niet iets wat de meeste mensen als eerst van zichzelf willen laten zien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja misschien...
ik heb ook op relatieplanet.nl zoektermen als " katten" en "onzeker" en "borderline" enzo gebruikt, maar ik kreeg niet veel resultaten...
op die sites is iedereen maar spontaan en ondernemend en avontuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik vind mezelf niet leuk of knap maar heb er enigszins schijt aan. Dat heeft geen naam dacht ik.
hoe lokasenna beweegt in de sociale dynamiek, en over straat enzo en op stoelen zit en loopt, dat kan een groot voorbeeld voor jou zijn heloef.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent anders, je vind jezelf lelijk maar hebt daar totaal geen problemen mee.
Een geaccepteerd laag zelfbeeld. Kan je niet echt onzeker noemen maar ook weer niet zeker.
er waren wel een paar... het triggerde mijn verliefdheidsgevoelensquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand gaat dat neer zetten op zijn profiel natuurlijk.
beter dan ik als ik de hele dag niets aan mezelf doe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zo zie je eruit als je de hele dag niets aan jezelf hebt gedaan
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon te liefquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
jij moet niet zo streng zijn voor jezelf
Dankjewelquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij lelijk bent en op een dag ben je ook niet meer zo onzeker. Ik heb vertrouwen in jou
Zo'n heerlijk harige mannenkont. Niet te versmaden.quote:
Weet je dat jij echt een prachtig gezichtje hebt, daar ben ik echt jaloers op. Alleen heeft het als je er niets aan gedaan hebt nu nog wel een hele jonge uitstraling.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zo zie je eruit als je de hele dag niets aan jezelf hebt gedaan
[ afbeelding ]
Ja, iedereen gelooft me als ik zeg dat ik in de derde klas zitquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je dat jij echt een prachtig gezichtje hebt, daar ben ik echt jaloers op. Alleen heeft het als je er niets aan gedaan hebt nu nog wel een hele jonge uitstraling.
Heb je eigenlijk bewust voor wat korter haar gekozen?
Wat zijn vrouwen toch lief voor elkaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je dat jij echt een prachtig gezichtje hebt, daar ben ik echt jaloers op. Alleen heeft het als je er niets aan gedaan hebt nu nog wel een hele jonge uitstraling.
Heb je eigenlijk bewust voor wat korter haar gekozen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens stoer van Loka dat ze een foto post als ze zichzelf lelijk noemt. Zijn er niet veel die dat durven.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ah okay, ik denk dat je met wat langer haar ook al meteen weer wat ouder over kan komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, iedereen gelooft me als ik zeg dat ik in de derde klas zit
En ik koos het vorig jaar bewust, maar laat het inmiddels weer groeien, het schier alleen nog niet zo op...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch lief voor elkaar.Ach ja, weinig problemen mee, slechter dan mijn eigen oordeel over mezelf krijg ik toch niet te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens stoer van Loka dat ze een foto post als ze zichzelf lelijk noemt. Zijn er niet veel die dat durven.![]()
Dat hij Homo is?quote:
Jouw overmatig gebruik van schmink en kleurlenzen gaven dat weg. Seriously!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk harige mannenkont. Niet te versmaden.
ja ik was wel bang dat ik jou dan zou tegenkomen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
ummm mlig waarom ga je zoeken op borderline ??
Wat vind je leuk aan borderliners?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja ik was wel bang dat ik jou dan zou tegenkomen.
maar voor de rest is dat heel aantrekkelijk hoor!
Ja, ik had er ook al over nagedacht. Hoe ik mijn haar een paar jaar geleden had was achteraf echt afschuwelijk, veel en veel te kort. Nu vind ik het wel gaan, maar langer is leuker.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okay, ik denk dat je met wat langer haar ook al meteen weer wat ouder over kan komen.![]()
Ik heb mijn haar eens in een korte bob gehad, afschuwelijke was dat.
Ik kan ook nog dansen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jouw overmatig gebruik van schmink en kleurlenzen gaven dat weg. Seriously!
verlangens krijgen naar iemand met stoornissen is een symptoon wat de mens krijgt als hij niet veel contact heeft met het andere geslacht en wanhopig is. het staat (nog) niet in de psychologieboeken omdat het niet vaak voorkomt dat iemand zo geisoleerd en wanhopig kan zijn, en het is nog niet onderzocht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan borderliners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |