Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken, laat me.

je kan ook meer omgang met benzin nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zulke mannen wilde ik ook altijd, maar vaak komt dat neer op een slopende machtsstrijd relatie die helemaal niet meer gaat om elkaar leuk vinden, alleen om wie heeft de controle. Ik ben er klaar mee. Ik wil nu gewoon een toffe gelijkwaardige relatie
nee hoor, een psycholoog (die er misschien verstand van heeft, en ook door rechters als iemand die er verstand van heeft word gezien) vind haar ook helemaal normaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent die jouzelf en Lant normaal vinden
oh dat klinkt wel gezellig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Doe mij maar gewoon veel lol, toffe sex, leuke dingen doen en weinig ruzie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En nu effe reporten. Wie niet waagt die niet wint.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:18 schreef El_Matador het volgende:
DM van Schenkstroop
09-12-2011 @ 00:14:38
Wat mot je dan. Homo !?![]()
![]()

Dus die PM was echt? Flauw hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En nu effe reporten. Wie niet waagt die niet wint.

Maar als je denkt dat ik zo'n pervert ben, zal ik het morgen wel even waar maken hoor.quote:

Flinke jongen ben je.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En nu effe reporten. Wie niet waagt die niet wint.

Ik denk dat dat geen gelijkwaardige relatie zou zijn op dit moment. Ik moet wel een dominant/zelfverzekerd type hebben, maar het moet geen strijd worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
je kan ook meer omgang met benzin nemen.
hij klinkt best kruiperig, en dan kan je dat eens proberen.
Een rechter oordeelt niet over psychische stoornissen. Wat moet iemand eigenlijk bij een rechter als je volkomen normaal bent?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee hoor, een psycholoog (die er misschien verstand van heeft, en ook door rechters als iemand die er verstand van heeft word gezien) vind haar ook helemaal normaal.

Ik denk dat ik vannacht alweer faal, ik heb zo vaak een dag zonder geprobeerd zonder succesquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan met me meedoen, misschien kunnen we elkaar motiveren.

ja en misschien gaat de zon morgen ook wel weer schijnen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef El_Matador het volgende:
Truste benzin. Morgen weer een dag om sterk en zelfverzekerd te beginnen.

Dat bedoel ik dus ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen gelijkwaardige relatie zou zijn op dit moment. Ik moet wel een dominant/zelfverzekerd type hebben, maar het moet geen strijd worden.

Wacht jij eerst maar af. Misschien gaat ie wel verschrompelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
Maar als je denkt dat ik zo'n pervert ben, zal ik het morgen wel even waar maken hoor.

Figuurlijk dan, want letterlijk is het kutweer voor op de fiets -_-quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja en misschien gaat de zon morgen ook wel weer schijnen!
het lijkt er wel op.

het bewijst wel dat de rechter nog vertrouwen heeft in de psycholoog(zelfs na tilburg incidenten). alsof de psychologen wel te vertrouwen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen gelijkwaardige relatie zou zijn op dit moment. Ik moet wel een dominant/zelfverzekerd type hebben, maar het moet geen strijd worden.
[..]
Een rechter oordeelt niet over psychische stoornissen. Wat moet iemand eigenlijk bij een rechter als je volkomen normaal bent?

Ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens om ergere dingen geschrokken

Mja voor vrouwen maakt het verder ook weinig uit denk ik.. Meer een mannen ding... Met die testosteron spiegels enzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vannacht alweer faal, ik heb zo vaak een dag zonder geprobeerd zonder succes

Waarom is dat eigenlijk zo'n probleem/niet leuk?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel een dominante man, puur omdat ik anders echt over hem heen zou lopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |