hoe herken je de onzekere maar eigenijk hele leuke lieve meisjes? en waar kom je ze tegen? (voor het geval je die nog niet kent)quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Al zijn er wel genoeg die een onzeker meisje proberen te versieren.
Waaronder ik zelf.
Shit, ik zat nog te twijvelen. ik had die 'lelijke' moeten laten staan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie wil er nou uberhaupt door een lelijke onzekere jongen versierd worden?
FOK!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe herken je ze? en waar kom je ze tegen? (voor het geval je die nog niet kent)
Door bijvoorbeeld ietsje aandacht aan je spelling te schenken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Shit, ik zat nog te twijvelen. ik had die 'lelijke' moeten laten staan.
nog een keer.
TAMASHII: Hoe kan een lelijke onzekere jongen jou het beste versieren? /constructieve ontopic vraag.
Oh, ik zeker wel. Maar ik weet iedereen hier wel een beetje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit beelden van mensen voor ik hun foto heb gezien
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij lelijk bent en op een dag ben je ook niet meer zo onzeker. Ik heb vertrouwen in jou
Bij jou denk ik aan Liv Tyler met bruin-sunglowblondestreepjes haar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit beelden van mensen voor ik hun foto heb gezien
Ik ben niet bepaald knapquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij jou denk ik aan Liv Tyler met bruin-sunglowblondestreepjes haar.
Komt in orde. Moment geduldquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil wel horen hoe mensen denken dat ik eruit zie...
Jij bent anders, je vind jezelf lelijk maar hebt daar totaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik onzeker ben maar lief ben ik niet.
ja misschien...quote:
Paint?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Komt in orde. Moment geduld
mij niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, ik zeker wel. Maar ik weet iedereen hier wel een beetje.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil wel horen hoe mensen denken dat ik eruit zie...
Niemand gaat dat neer zetten op zijn profiel natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja misschien...
ik heb ook op relatieplanet.nl zoektermen als " katten" en "onzeker" en "borderline" enzo gebruikt, maar ik kreeg niet veel resultaten...
op die sites is iedereen maar spontaan en ondernemend en avontuurlijk.
Dat bedoel ik, ik vind mezelf niet leuk of knap maar heb er enigszins schijt aan. Dat heeft geen naam dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent anders, je vind jezelf lelijk maar hebt daar totaal geen problemen mee.
Een geaccepteerd laag zelfbeeld. Kan je niet echt onzeker noemen maar ook weer niet zeker.
Laat mij dat alsjeblieft bepalen zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |