Huh dat is Yvonne toen ze nog lekker wasquote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beeld van jou:
[ afbeelding ]
ja daarom gebeurd het ook niet, maar ik zou het wel graag willen, gewoon een meisje die precies alles goed doet en mij goed laat voelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een meisje hoort jou niet op te tillen gekkie
Dat is engquote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarentegen lijk ik sprekend op mijn avatar.
Royo doet niet anders.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
... maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
die horizontale streepjes zijn wel leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh dat is Yvonne toen ze nog lekker was
/yvonne garp
Dat was ze allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik ook niet echt, maar een meid die er leuker uitziet (meestal lang, blond en slank) heeft eerder mijn aandacht en daar ga ik dan mee praten.
Dat willen we allemaal zo'n persoonquote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja daarom gebeurd het ook niet, maar ik zou het wel graag willen, gewoon een meisje die precies alles goed doet en mij goed laat voelen.
Prikkelbaarquote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor een beeld heb jij van mij?
ja je neus volgens mij.quote:
wel oneerlijk dan hoor, dat als een meid ergens heen gaat jongens dat allemaal voor haar gaan proberen te doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal zo'n persoon
Ideale lengte: 1,60-1,68.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ze tillen mij vaak op maar ik ben dan ook klein
Misschien kun je je laten ombouwenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
wel oneerlijk dan hoor, dat als een meid ergens heen gaat jongens dat allemaal voor haar gaan proberen te doen.
Ja, ik voel je broeder. Maar troost je met de gedachte dat je goed bezig bent.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was ze allemaal.![]()
Godver ze was zo mooi.
quote:
Wat zit je nou?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha, ik begrijp dat jullie niemand kunnen versieren, wat the fuck. Ga vooral zo door, dan zal het nooit lukken.
Bedankt voor het vertrouwen. Fijn levenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha, ik begrijp dat jullie niemand kunnen versieren, wat the fuck. Ga vooral zo door, dan zal het nooit lukken.
ja wat ik heb jarenlang nu de tijd al voor alle gedachtes hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien kun je je laten ombouwen
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je had mijn pics toch gezien of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |