Doemdenken? Nee hoor, gewoon realisme. Daarnaast weet iedereen dat heloef zelden serieus is in dit topic.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
En nee, die hype is niet vorbij gegaan aan mij maar dan nog vind ik het afschuwelijk.
Het zal moeten gebeuren in de boze buitenwereld mijn beste Tamashii, hier gaat het merendeel van de mensen hem/haar niet vinden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
En nee, die hype is niet vorbij gegaan aan mij maar dan nog vind ik het afschuwelijk.
Ben jij toevallig bevriend met onderstaande user?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Kan dat wat minder? Er zijn ook kinderen die internet gebruiken.
Alvast vriendelijk bedankt.
Ben bang van niet nee. Is opzich wel een idee voor mij, omdat ik zo het uiterlijk minder mee laat tellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zal moeten gebeuren in de boze buitenwereld mijn beste Tamashii, hier gaat het merendeel van de mensen hem/haar niet vinden.
quote:
Tamashii liegt dat ze niet op haar kont geslagen wil worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
Ik sla terug, maar verder heb ik er geen problemen meequote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef El_Matador het volgende:
Tamashii liegt dat ze niet op haar kont geslagen wil worden.
Feminismequote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach... Ga alsjeblieft niet moeilijk doen dat het vrouwonvriendelijk is... Dan kan je beter naar een feministen forum toe denk ik.
Dat spoort alleen maar aan tot meer.quote:
FOK!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
ok. ik zit te ouwehoeren met een vriend van me die in mexico woont. hoor ik net over skype live schoten, blijkt een man die tegenover hem woont even neergeschoten te zijn.
best wel heftig.
gelukkig niks met hem, hij heeft zijn winkel meteen gesloten en naar binnen toe.
Ik ben blondquote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef El_Matador het volgende:
Dat spoort alleen maar aan tot meer.
Ik ben aan mijn kont opgetild. Of aan mijn tieten. Ik weet niet meer, maar dat was ook wel grappig.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel tof, op mijn kont geslagen worden.
Daag je nu alle mannen in dit topic uit?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik sla terug, maar verder heb ik er geen problemen mee
Klinkt wel leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn kont opgetild. Of aan mijn tieten. Ik weet niet meer, maar dat was ook wel grappig.
Jaloers?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
Daag je nu alle mannen in dit topic uit?
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn kont opgetild. Of aan mijn tieten. Ik weet niet meer, maar dat was ook wel grappig.
Ik ook, toch zie je dat niet op mijn avatar.quote:
Ik ben ook niet zo uiterlijk gefixeerd hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bang van niet nee. Is opzich wel een idee voor mij, omdat ik zo het uiterlijk minder mee laat tellen.
Gelukkig maar, anders zou ik me zorgen maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Neehoor, ik hoef niet spanky spanky te doen met mijn mannelijke forum vrienden.
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien?
ja dat lijkt me ook wel leuk, als een meisje op me afkomt en me gaat optillen enzo en omhelzenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoezo zorgen maken?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik me zorgen maken.
Toevallig zeg! Mijn avatar geeft dat ook niet prijsquote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef El_Matador het volgende:
Ik ook, toch zie je dat niet op mijn avatar.
Een meisje hoort jou niet op te tillen gekkiequote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja dat lijkt me ook wel leuk, als een meisje op me afkomt en me gaat optillen enzo en omhelzen
ik zou schigtig lijken, maar oh wat wil ik het graag, misschien dat ik dan zou smelten
Je bent in elk geval niet te zwaar daarvoorquote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook wel leuk, als een meisje op me afkomt en me gaat optillen enzo en omhelzen
ik zou schigtig lijken, maar oh wat wil ik het graag, misschien dat ik dan zou smelten
Jij hebt helemaal geen foto's. En zonder doe ik niks. Dat was eens (geen date overigens) maar nooit meer.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Toevallig zeg! Mijn avatar geeft dat ook niet prijs
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb zo'n beeld van jou:
[ afbeelding ]
nee alleen maar lachen is het doel.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
oh die college waar dus geschoten is ??quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
ok. ik zit te ouwehoeren met een vriend van me die in mexico woont. hoor ik net over skype live schoten, blijkt een man die tegenover hem woont even neergeschoten te zijn.
best wel heftig.
gelukkig niks met hem, hij heeft zijn winkel meteen gesloten en naar binnen toe.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik ook niet echt, maar een meid die er leuker uitziet (meestal lang, blond en slank) heeft eerder mijn aandacht en daar ga ik dan mee praten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo uiterlijk gefixeerd hoor.
Mocht dat zo overkomen na vorige week.
Daarentegen lijk ik sprekend op mijn avatar.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Toevallig zeg! Mijn avatar geeft dat ook niet prijs
Mexico is groot man. DF is veilig. Heb er uren rondgelopen, alleen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef dawg het volgende:
mata, je had dus toch gelijk. ik stel mijn trip even uit ook.
Virginia, Mexico?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oh die college waar dus geschoten is ??
Huh dat is Yvonne toen ze nog lekker wasquote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja daarom gebeurd het ook niet, maar ik zou het wel graag willen, gewoon een meisje die precies alles goed doet en mij goed laat voelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een meisje hoort jou niet op te tillen gekkie
Dat is engquote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarentegen lijk ik sprekend op mijn avatar.
Royo doet niet anders.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
... maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
die horizontale streepjes zijn wel leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh dat is Yvonne toen ze nog lekker was
/yvonne garp
Dat was ze allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik ook niet echt, maar een meid die er leuker uitziet (meestal lang, blond en slank) heeft eerder mijn aandacht en daar ga ik dan mee praten.
Dat willen we allemaal zo'n persoonquote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja daarom gebeurd het ook niet, maar ik zou het wel graag willen, gewoon een meisje die precies alles goed doet en mij goed laat voelen.
Prikkelbaarquote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor een beeld heb jij van mij?
ja je neus volgens mij.quote:
wel oneerlijk dan hoor, dat als een meid ergens heen gaat jongens dat allemaal voor haar gaan proberen te doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal zo'n persoon
Ideale lengte: 1,60-1,68.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ze tillen mij vaak op maar ik ben dan ook klein
Misschien kun je je laten ombouwenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
wel oneerlijk dan hoor, dat als een meid ergens heen gaat jongens dat allemaal voor haar gaan proberen te doen.
Ja, ik voel je broeder. Maar troost je met de gedachte dat je goed bezig bent.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was ze allemaal.![]()
Godver ze was zo mooi.
quote:
Wat zit je nou?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha, ik begrijp dat jullie niemand kunnen versieren, wat the fuck. Ga vooral zo door, dan zal het nooit lukken.
Bedankt voor het vertrouwen. Fijn levenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha, ik begrijp dat jullie niemand kunnen versieren, wat the fuck. Ga vooral zo door, dan zal het nooit lukken.
ja wat ik heb jarenlang nu de tijd al voor alle gedachtes hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien kun je je laten ombouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |