Iemand zei het mooi vandaag.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, of hij pest je misschien gewoon dat je ondanks dat nog haar nummer niet weet. Vraag het anders aan mathij5, die zal het wel weten.
Ik ben helemaal niet afgewezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
hij test je om vervolgens ballen te tonen en alsnog af gewezen te worden
Dank u!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
Capstan toffe UI![]()
En Loefje ik vond je verhaal echt stoer. Volgende keer zet je ook de laatste stap
tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stefan, Y U NO LET ME MAKE FIPO?
moet nog een kerstmuts hier van zolder vissen voor een nieuw filmpje.quote:
Daar hebben ze vast ook lekkere wijven onder gewadenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef El_Matador het volgende:
Job offer voor Saudi-Arabie in mijn inbox.
WHAHAHHAHAHAHHA![]()
Heb ooit es met een Saudische gezoend. En diezelfde avond met een Perzischequote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast ook lekkere wijven onder gewaden
Ik heb die film zitten kijken vandaag.quote:
Jij hebt ook geen grenzen hè? Jij bekt ook maar alles wat twee tieten heeftquote:Op donderdag 8 december 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
Heb ooit es met een Saudische gezoend. En diezelfde avond met een Perzische.
Zal best. Maar die kan ik niet bij hun kont grijpen op de dansvloer.
Een beetje heer doet dat dan ook ergens anders...quote:Op donderdag 8 december 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ooit es met een Saudische gezoend. En diezelfde avond met een Perzische.
Zal best. Maar die kan ik niet bij hun kont grijpen op de dansvloer.
Niks mis met 2 tieten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen grenzen hè? Jij bekt ook maar alles wat twee tieten heeft
doe maar niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die film zitten kijken vandaag.
Heb de ernstige neiging om ik het accent te gaan praten en dat nummer te zingen.
Is ook echt een feelgoodmoviequote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb die film zitten kijken vandaag.
Heb de ernstige neiging om ik het accent te gaan praten en dat nummer te zingen.
Komt goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
Capstan toffe UI![]()
En Loefje ik vond je verhaal echt stoer. Volgende keer zet je ook de laatste stap
Alsjeblieft doe een spoilerquote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier wel iets mis mee dan?![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen grenzen hè? Jij bekt ook maar alles wat twee tieten heeft
Er zijn van die avondjes...quote:Op donderdag 8 december 2011 23:34 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Een beetje heer doet dat dan ook ergens anders...
Ik vind dat gezicht van die vrouw nog wel het engste.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaa, als je het op zn Russisch wil doen dan moet je nadenken welke sleuf je wil gebruikenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou sowieso geen tijd langer dan vakantie willen verblijven in een moslimland. .quote:Op donderdag 8 december 2011 23:36 schreef El_Matador het volgende:
Hoe kom je daarbij?
Ik ben juist enorm kritisch. TE.
Het was een bizarre avond. En de volgende ochtend moest ik om 8:00 lesgeven. Werd om 7:50 wakker en stond om 8:15 met een enorme kegel mijn lesje te geven. In een moslimland.
Ik houd niet zo van blond, maar prima lichaam.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat gezicht van die vrouw nog wel het engste.
Die glimlach is nog nepper dat die 3 tieten iddquote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat gezicht van die vrouw nog wel het engste.
Maleisie valt dik mee. Verder helemaal eens.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik zou sowieso geen tijd langer dan vakantie willen verblijven in een moslimland. .
Afwisselingquote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef benzin het volgende:
Jaa, als je het op zn Russisch wil doen dan moet je nadenken welke sleuf je wil gebruiken![]()
![]()
Wie ben jij eigenlijk. Mij valt vandaag pas die blauwe smurf op.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/man/2682(...)aam-dan-ouderen.html
Mijn ouders moeten niet zeiken dat mijn oma eenzaam is
Blijf maar in Zuid-Amerika danquote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik houd niet zo van blond, maar prima lichaam.
Slechte soep, die tepel links (voor de kijkers rechts) zit echt helemaal verkeerd.
Herkenbaar wel.quote:Jongeren kennen veel mensen en hebben vaak een groter sociaal netwerk dan ouderen, maar missen echte intimiteit
Hoi, kingtoppie, aangenaam.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk. Mij valt vandaag pas die blauwe smurf op.
Cookiemonsterquote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wie ben jij eigenlijk. Mij valt vandaag pas die blauwe smurf op.
De New Kids hype is aan je voorbij gegaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat een vrouwonvriendelijke titel.
Zo kom je nooit aan verkering.
De vrouwen in dit topic zijn toch bezet of willen niet via dit topic mannen daten. Dan maakt het weinig uit wat je hier neer plempt.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja? Ken je veel oma's die neuken dan?
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
De enige echte waarheid.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.
Wat een doemdenken zeg!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouwen in dit topic zijn toch bezet of willen niet via dit topic mannen daten. Dan maakt het weinig uit wat je hier neer plempt.
Ik negeer je opmerking en interpreteer 'm expres verkeerd. Oudere mensen hebben blijkbaar meer intimiteit en jij vond dat herkenbaarquote:
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.
Ach... Ga alsjeblieft niet moeilijk doen dat het vrouwonvriendelijk is... Dan kan je beter naar een feministen forum toe denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
En nee, die hype is niet vorbij gegaan aan mij maar dan nog vind ik het afschuwelijk.
Maar wat is hier precies vrouwonvriendelijk aan?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
Doemdenken? Nee hoor, gewoon realisme. Daarnaast weet iedereen dat heloef zelden serieus is in dit topic.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
En nee, die hype is niet vorbij gegaan aan mij maar dan nog vind ik het afschuwelijk.
Het zal moeten gebeuren in de boze buitenwereld mijn beste Tamashii, hier gaat het merendeel van de mensen hem/haar niet vinden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
Ben jij toevallig bevriend met onderstaande user?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Kan dat wat minder? Er zijn ook kinderen die internet gebruiken.
Alvast vriendelijk bedankt.
Ben bang van niet nee. Is opzich wel een idee voor mij, omdat ik zo het uiterlijk minder mee laat tellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zal moeten gebeuren in de boze buitenwereld mijn beste Tamashii, hier gaat het merendeel van de mensen hem/haar niet vinden.
quote:
Tamashii liegt dat ze niet op haar kont geslagen wil worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik sla terug, maar verder heb ik er geen problemen meequote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef El_Matador het volgende:
Tamashii liegt dat ze niet op haar kont geslagen wil worden.
Feminismequote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach... Ga alsjeblieft niet moeilijk doen dat het vrouwonvriendelijk is... Dan kan je beter naar een feministen forum toe denk ik.
Dat spoort alleen maar aan tot meer.quote:
FOK!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
ok. ik zit te ouwehoeren met een vriend van me die in mexico woont. hoor ik net over skype live schoten, blijkt een man die tegenover hem woont even neergeschoten te zijn.
best wel heftig.
gelukkig niks met hem, hij heeft zijn winkel meteen gesloten en naar binnen toe.
Ik ben blondquote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef El_Matador het volgende:
Dat spoort alleen maar aan tot meer.
Ik ben aan mijn kont opgetild. Of aan mijn tieten. Ik weet niet meer, maar dat was ook wel grappig.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel tof, op mijn kont geslagen worden.
Daag je nu alle mannen in dit topic uit?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik sla terug, maar verder heb ik er geen problemen mee
Klinkt wel leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn kont opgetild. Of aan mijn tieten. Ik weet niet meer, maar dat was ook wel grappig.
Jaloers?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
Daag je nu alle mannen in dit topic uit?
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn kont opgetild. Of aan mijn tieten. Ik weet niet meer, maar dat was ook wel grappig.
Ik ook, toch zie je dat niet op mijn avatar.quote:
Ik ben ook niet zo uiterlijk gefixeerd hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bang van niet nee. Is opzich wel een idee voor mij, omdat ik zo het uiterlijk minder mee laat tellen.
Gelukkig maar, anders zou ik me zorgen maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Neehoor, ik hoef niet spanky spanky te doen met mijn mannelijke forum vrienden.
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien?
ja dat lijkt me ook wel leuk, als een meisje op me afkomt en me gaat optillen enzo en omhelzenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoezo zorgen maken?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik me zorgen maken.
Toevallig zeg! Mijn avatar geeft dat ook niet prijsquote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef El_Matador het volgende:
Ik ook, toch zie je dat niet op mijn avatar.
Een meisje hoort jou niet op te tillen gekkiequote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja dat lijkt me ook wel leuk, als een meisje op me afkomt en me gaat optillen enzo en omhelzen
ik zou schigtig lijken, maar oh wat wil ik het graag, misschien dat ik dan zou smelten
Je bent in elk geval niet te zwaar daarvoorquote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook wel leuk, als een meisje op me afkomt en me gaat optillen enzo en omhelzen
ik zou schigtig lijken, maar oh wat wil ik het graag, misschien dat ik dan zou smelten
Jij hebt helemaal geen foto's. En zonder doe ik niks. Dat was eens (geen date overigens) maar nooit meer.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Toevallig zeg! Mijn avatar geeft dat ook niet prijs
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb zo'n beeld van jou:
[ afbeelding ]
nee alleen maar lachen is het doel.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
oh die college waar dus geschoten is ??quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
ok. ik zit te ouwehoeren met een vriend van me die in mexico woont. hoor ik net over skype live schoten, blijkt een man die tegenover hem woont even neergeschoten te zijn.
best wel heftig.
gelukkig niks met hem, hij heeft zijn winkel meteen gesloten en naar binnen toe.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik ook niet echt, maar een meid die er leuker uitziet (meestal lang, blond en slank) heeft eerder mijn aandacht en daar ga ik dan mee praten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo uiterlijk gefixeerd hoor.
Mocht dat zo overkomen na vorige week.
Daarentegen lijk ik sprekend op mijn avatar.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Toevallig zeg! Mijn avatar geeft dat ook niet prijs
Mexico is groot man. DF is veilig. Heb er uren rondgelopen, alleen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef dawg het volgende:
mata, je had dus toch gelijk. ik stel mijn trip even uit ook.
Virginia, Mexico?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oh die college waar dus geschoten is ??
Huh dat is Yvonne toen ze nog lekker wasquote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja daarom gebeurd het ook niet, maar ik zou het wel graag willen, gewoon een meisje die precies alles goed doet en mij goed laat voelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een meisje hoort jou niet op te tillen gekkie
Dat is engquote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarentegen lijk ik sprekend op mijn avatar.
Royo doet niet anders.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
... maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
die horizontale streepjes zijn wel leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh dat is Yvonne toen ze nog lekker was
/yvonne garp
Dat was ze allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik ook niet echt, maar een meid die er leuker uitziet (meestal lang, blond en slank) heeft eerder mijn aandacht en daar ga ik dan mee praten.
Dat willen we allemaal zo'n persoonquote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja daarom gebeurd het ook niet, maar ik zou het wel graag willen, gewoon een meisje die precies alles goed doet en mij goed laat voelen.
Prikkelbaarquote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor een beeld heb jij van mij?
ja je neus volgens mij.quote:
wel oneerlijk dan hoor, dat als een meid ergens heen gaat jongens dat allemaal voor haar gaan proberen te doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal zo'n persoon
Ideale lengte: 1,60-1,68.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ze tillen mij vaak op maar ik ben dan ook klein
Misschien kun je je laten ombouwenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
wel oneerlijk dan hoor, dat als een meid ergens heen gaat jongens dat allemaal voor haar gaan proberen te doen.
Ja, ik voel je broeder. Maar troost je met de gedachte dat je goed bezig bent.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was ze allemaal.![]()
Godver ze was zo mooi.
quote:
Wat zit je nou?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha, ik begrijp dat jullie niemand kunnen versieren, wat the fuck. Ga vooral zo door, dan zal het nooit lukken.
Bedankt voor het vertrouwen. Fijn levenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha, ik begrijp dat jullie niemand kunnen versieren, wat the fuck. Ga vooral zo door, dan zal het nooit lukken.
ja wat ik heb jarenlang nu de tijd al voor alle gedachtes hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien kun je je laten ombouwen
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je had mijn pics toch gezien of niet?
nee, niet daar.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oh die college waar dus geschoten is ??
Jij bent een reuzin? Sja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij deze definitief besloten dat een foto sturen geen zin meer heeft
maar afentoe willen vrouwen dat toch als er concensus is bereikt tussen twee volwassenen ?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus kan je helpen?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor een beeld heb jij van mij?
Thanks for the support, chick.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
178, dan ben je geen reuzin, maar wel langer dan gemiddeldquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:
Jij bent een reuzin? Sja.
De langste meid die ik heb gehad was even lang als ik denk ik.
En lekker spiritueel. Donkerharig toevallig?quote:
Bedankt voor de opbeurende woorden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
veracruz is nu niet echt veilig. was het dus al niet maar het breidt zich nu uit naar buiten het centrum en de stedelijke grenzen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mexico is groot man. DF is veilig. Heb er uren rondgelopen, alleen.
178 is een mooie lengte.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
178, dan ben je geen reuzin, maar wel langer dan gemiddeld
Half. Bruin haar met lichte plekken erin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En lekker spiritueel. Donkerharig toevallig?
Waarom posten jij en Lant een 50+ vrouw die er nog probeert jong uit te zienquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen niet zo Amerikaans.
Net zolang als ik dus. Damn, geen hakken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wordt al opgetild door een ander heb ik begrepen. Lichamelijk ben je helemaal in orde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zak wel door de knietjes om die ene centimeter weg te werken.
in het buitenland ben je wel een reuzin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
goede vraag...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Tamashii hoe kan een lelijke onzekere jongen jou het beste versieren?
/constructieve ontopic vraag.
Dan weet je dat ik niet eng ben. Gelukkig.quote:
Hoi Heath.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Thanks for the support, chick.
Ik hou wel van vrouwen die door de knieen gaan voor een man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zak wel door de knietjes om die ene centimeter weg te werken.
Zij lijkt ook echt op een cactusquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen niet zo Amerikaans.
Ja precies. Waarom wil je per se daarheen dan? Mexico heeft zoveel moois te bieden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
veracruz is nu niet echt veilig. was het dus al niet maar het breidt zich nu uit naar buiten het centrum en de stedelijke grenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |