quote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
Voor Kaneel.Jammer dat het zo gegaan is, maar echt hartstikke goed van je dat je haar tot 2 keer toe heb aangesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik zag het later. Jij nog wat versiert?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het was een correctie op het foutieve denken van heloef
I think soquote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
Waar impulsieve acties allemaal niet toe kunnen leiden.
Naar een station verderop lopen --> Daardoor een vriend tegen komen in de metro --> Daardoor naar de film --> Daardoortegengekomen --> Daardoor progressie geboekt en ballen getoond
Is dit een teken van God dat ik lekker impulsief moet doen?
Tis een eindje lopen (en zwemmen).quote:
Dit is toch wel een teken van boven ja.quote:
Ja, ik ben nu met haar getrouwd en woon in Whiterun, provincie Skyrim.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag het later. Jij nog wat versiert?
Jongen, daar loop ik ook net.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu met haar getrouwd en woon in Whiterun, provincie Skyrim.
ja ja dan is gewoon door het dorp lopen en mensen tegen komen een teken van god dat ik voortaan kluizenaar moet wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
Naar een station verderop lopen --> Daardoor een vriend tegen komen in de metro --> Daardoor naar de film --> Daardoortegengekomen --> Daardoor progressie geboekt en ballen getoond
Wat zegt het dat ik gisteren eens over een andere weg fietste dan normaal (goed, niet helemaal door impulsiviteit, meer door omstandigheden) en prompt werd aangereden?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is toch wel een teken van boven ja.
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom was ik niet uitgenodigd voor het huwelijk?quote:
Het betekent simpelweg dat jij je kansen zoveel mogelijk moet gaan spreiden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
Zeker. Gewoon lekker impulsief doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
I used to be married like you, but then I took an arrow to the knee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat verandering soms goed is en soms niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zegt het dat ik gisteren eens over een andere weg fietste dan normaal (goed, niet helemaal door impulsiviteit, meer door omstandigheden) en prompt werd aangereden?
Dat god je haatquote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zegt het dat ik gisteren eens over een andere weg fietste dan normaal (goed, niet helemaal door impulsiviteit, meer door omstandigheden) en prompt werd aangereden?
Dus God houdt van me omdat hij een meisje in dezelfde tram gooide als ik en me een goede reden gaf om met haar te praten?quote:
Ik verander voorlopig in ieder geval niets meerquote:Op donderdag 8 december 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat verandering soms goed is en soms niet.
Ja, of hij pest je misschien gewoon dat je ondanks dat nog haar nummer niet weet. Vraag het anders aan mathij5, die zal het wel weten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus God houdt van me omdat hij een meisje in dezelfde tram gooide als ik en me een goede reden gaf om met haar te praten?
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik verander voorlopig in ieder geval niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |