quote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gast, dat wou ik net zeggen. Bazendingen zijn dat.
Ik hoop dat mensen je alleen maar gaan bellenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Ik ben een autist, ik durf niet te bellen, dus ik heb whatsapp nodig.
Whatsapp is ook beschikbaar voor Symbian, op de high-end Nokia's draait Whatsapp primaquote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Samsung Galaxy S Plus of Samsung Galaxy S2.quote:
Welke Samsung is niet mooi?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
Geen LG en geen HTC. Voor de rest laat ik je helemaal vrij. Maar die Samsung van net vond ik niet mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kunt ook nog gewoon smsen natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Whatsapp kost een euro per jaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt ook nog gewoon smsen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Whatsapp is ook beschikbaar voor Symbian, op de high-end Nokia's draait Whatsapp prima
[..]
Samsung Galaxy S Plus of Samsung Galaxy S2.
Vind de LG toestellen ook wel leuk, maar zij zijn heel traag met het uitbrengen van updates
Als je houdt van muziek luisteren en foto's maken zijn sommige van die Sony Ericsson Xperia-toestellen ook wel leuk. Ook traag als stront met updates, maar blijven meestal oudere toestellen wel lang updaten.
[..]
Welke Samsung is niet mooi?Hij heeft het uit de Nokia's uit 2002 he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook nog te maken met een prijsklasse, Samsung en Motorola vond ik het best de doorslag gaf dat ik bij de laatste meer problemen heb om hem te laten repareren/vervangen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mijn grote verrassing. Maar de grap is er al af. Je ziet hem hiernaastquote:Op donderdag 8 december 2011 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
He! Heb ik nog iets gemist vandaag?
Bogota. Medellin moet ik zeker bezoeken.quote:
I haz failed with the ladies.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
He! Heb ik nog iets gemist vandaag?
Ziet er goed uit. Zelf gemaakt?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn grote verrassing. Maar de grap is er al af. Je ziet hem hiernaast
Jammer kerel. Wat heb je precies gedaan?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
I haz failed succesfully talked to a beautiful stranger.
Ik zoek het verhaal er even voor je bij.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Zelf gemaakt?
[..]
Jammer kerel. Wat heb je precies gedaan?
Goed bezig. Waar kwam je haar tegen?quote:
Dat dan weer niet. Maar zeker puik werk!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Zelf gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
Voor Kaneel.Oh. ik voelde me helemaal tof toen je speciaal voor mij dit verhaal nog eens deed, maar dat doe je dus voor iedereen. Ik weet wel weer genoeg he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo kan je het ook bekijken natuurlijk.quote:
Ik kom er aanquote:Op donderdag 8 december 2011 22:35 schreef dawg het volgende:
[..]
i know. maar ik ben meer van de zon.
bbqdakterrasmeet is een goed plan.
Jij hoefde er echter niet om te vragen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. ik voelde me helemaal tof toen je speciaal voor mij dit verhaal nog eens deed, maar dat doe je dus voor iedereen. Ik weet wel weer genoeg he.
Het was een correctie op het foutieve denken van heloefquote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig. Waar kwam je haar tegen?
Ik heb met 2 vrouwen gepraat die beiden aardig zijn, maar niet aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
Voor Kaneel.Jammer dat het zo gegaan is, maar echt hartstikke goed van je dat je haar tot 2 keer toe heb aangesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik zag het later. Jij nog wat versiert?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het was een correctie op het foutieve denken van heloef
I think soquote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
Waar impulsieve acties allemaal niet toe kunnen leiden.
Naar een station verderop lopen --> Daardoor een vriend tegen komen in de metro --> Daardoor naar de film --> Daardoortegengekomen --> Daardoor progressie geboekt en ballen getoond
Is dit een teken van God dat ik lekker impulsief moet doen?
Tis een eindje lopen (en zwemmen).quote:
Dit is toch wel een teken van boven ja.quote:
Ja, ik ben nu met haar getrouwd en woon in Whiterun, provincie Skyrim.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag het later. Jij nog wat versiert?
Jongen, daar loop ik ook net.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu met haar getrouwd en woon in Whiterun, provincie Skyrim.
ja ja dan is gewoon door het dorp lopen en mensen tegen komen een teken van god dat ik voortaan kluizenaar moet wordenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
Naar een station verderop lopen --> Daardoor een vriend tegen komen in de metro --> Daardoor naar de film --> Daardoortegengekomen --> Daardoor progressie geboekt en ballen getoond
Wat zegt het dat ik gisteren eens over een andere weg fietste dan normaal (goed, niet helemaal door impulsiviteit, meer door omstandigheden) en prompt werd aangereden?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is toch wel een teken van boven ja.
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom was ik niet uitgenodigd voor het huwelijk?quote:
Het betekent simpelweg dat jij je kansen zoveel mogelijk moet gaan spreiden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
Zeker. Gewoon lekker impulsief doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
I used to be married like you, but then I took an arrow to the knee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat verandering soms goed is en soms niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zegt het dat ik gisteren eens over een andere weg fietste dan normaal (goed, niet helemaal door impulsiviteit, meer door omstandigheden) en prompt werd aangereden?
Dat god je haatquote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zegt het dat ik gisteren eens over een andere weg fietste dan normaal (goed, niet helemaal door impulsiviteit, meer door omstandigheden) en prompt werd aangereden?
Dus God houdt van me omdat hij een meisje in dezelfde tram gooide als ik en me een goede reden gaf om met haar te praten?quote:
Ik verander voorlopig in ieder geval niets meerquote:Op donderdag 8 december 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat verandering soms goed is en soms niet.
Ja, of hij pest je misschien gewoon dat je ondanks dat nog haar nummer niet weet. Vraag het anders aan mathij5, die zal het wel weten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus God houdt van me omdat hij een meisje in dezelfde tram gooide als ik en me een goede reden gaf om met haar te praten?
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik verander voorlopig in ieder geval niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |