Gewoon op normale toon zeggen dat je geen interesse hebt.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe dat moet. Ik kan vriendelijk zijn, ik kan bot zijn, maar neutraal... daar moet ik nog even op oefenen vrees ik.
Neejoh, gaat prima zoquote:Op donderdag 8 december 2011 21:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe dat moet. Ik kan vriendelijk zijn, ik kan bot zijn, maar neutraal... daar moet ik nog even op oefenen vrees ik.
Mompelend *hoi*?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
ja, das wat anders.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou er zijn ook echt nog wel mensen uit het verleden waar ik geen nee tegen zou zeggen
er actief achter aan gaan is natuurlijk wat anders maar toch
Het laatste sowieso.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:46 schreef benzin het volgende:
Maar serieus, ik zou er dolgraag goed in worden om gesprekken met meisjes te beginnen en deze vervolgens leuk, boeiend en gemakkelijk te maken![]()
Ik weet echter niet of ik dat echt nog kan leren of dat ik dit gewoon moet laten zitten en te proberen andere sterke punten te ontwikkelen
het ligt ook aan het meisje in kwestie hoor. als ze alleen maar met "ja, nee, misschien, weet ik niet" antwoordt ben je snel uitgepraat.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:46 schreef benzin het volgende:
Maar serieus, ik zou er dolgraag goed in worden om gesprekken met meisjes te beginnen en deze vervolgens leuk, boeiend en gemakkelijk te maken![]()
Ik weet echter niet of ik dat echt nog kan leren of dat ik dit gewoon moet laten zitten en te proberen andere sterke punten te ontwikkelen
Mensen denken bij mijn neutrale uitdrukking vaak al dat ik boos benquote:Op donderdag 8 december 2011 21:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoe was dat huizenjachten gegaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als het een feit is dat veel mannen daarbij:
- het niet oppikken
- verkeerd erop ingaan
- dichtklappen
Dat kan aan andere dingen liggen. Ik weet bijvoorbeeld niet wat voor toon jij opzet als je tegen zo een meisje praat, of wat voor gezicht je er bij trekt, of dat je het niet duidelijk genoeg vraagt, of dat je het heel zenuwachtig doet, of juist heel arrogant. Zoveel dingen zoveel dingenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik dus diegene die niet wordt gezien te zitten te doen gezagen gezeten gedaan. Usnaptwel
Ik ga wel een keer met je oefenen op msnquote:Op donderdag 8 december 2011 21:46 schreef benzin het volgende:
quote:
Doe jij dat gewoon?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga wel een keer met je oefenen op msn
Dit zal alleen helpen als je videochat doetquote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mja, ik heb regelmatig dat een meisje zo tegen mij doet, maar dat ik haar af en toe met andere jongens zie praten en het wel veel beter loopt. Ergo; het ligt aan mijquote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
het ligt ook aan het meisje in kwestie hoor. als ze alleen maar met "ja, nee, misschien, weet ik niet" antwoordt ben je snel uitgepraat.
Aardig maar betwijfel of iemand daar veel aan heeft.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |