Ok, hier heb je een banaan in je oor.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil geen muts, alleen een neus
Ik vind jou stom.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, hier heb je een banaan in je oor.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, hier heb je een banaan in je oor.
[ afbeelding ]
Ja, en dan zeggen ze dat vrouwen onnavolgbaar zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een logische gevolgtrekking
Ik zou het niet vreemd vinden als het antwoord op die tweede vraag "ja" isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol.. Hoe deed jij tegen hem dan? Of is hij gewoon compleet gestoord?
Nee, je kan ook heel moeilijk gaan doen ( wat de meeste mensen doen ) en ergens op inhaken. Als je erachter bent dat ze van tennis houdt ofzo, dan roep je wat over tennis en da je daar graag nog een keer met haar over zou willen praten, of met haar naar een tenniswedstrijd wil of wat dan ook ik roep maar wat.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar hoe vraag je zoiets dan in vredesnaam? Ik vind het maar een vreemd idee;
• Random ontmoeting
• Random gesprekje
• Jongen zegt; oh, mag ik ja naam/nummer/whatever
• Meisje zegt: sure
![]()
Waarschijnlijk zei ik te vriendelijk 'nee.'quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol.. Hoe deed jij tegen hem dan? Of is hij gewoon compleet gestoord?
Heb je praatjes?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze dat vrouwen onnavolgbaar zijn.
Mja, vaak een versie van Android uit 1856 en waarin de UI is verkracht. Ik heb zelf twee tablets met Android en een mobiele telefoon en ik ben er heel erg happy mee.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zit wel Android op ja.
Dat nog wel.
Mja, ik heb niet het gevoel dat ik een meisje zich snel op haar gemak kan laten voelen. Als ik een meisje ontmoet duurt het uren voordat het maar een beetje gemakkelijk gaat, meestal zijn alle interacties met meisjes akward.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef Sinji het volgende:
Stap 1: Ontmoeting
Stap 2: Ze heeft het idee dat je een interessant persoon bent omdat je haar weet te boeien met grapjes, manier van praten, houding. In het kort, ze voelt snel op haar gemak bij je.
Stap 3: Je laat daarna merken dat het gevoel wederzijds is.
Stap 4: Zorg ervoor dat ze het gevoel krijgt dat ze het jammer zou vinden jou nooit meer te zien.
Stap 5: BAM! telefoonnummer
Tuurlijk wel, gewoon dat standaard ding pimpenquote:
Zou goed kunnen ja.. beetje verleidelijk en gevleid nee zeggen is ook aantrekkelijk... Heb jij een lief gezichtje?quote:donderdag 8 december 2011 21:36[/url] schreef Heathcliff80 het volgende:[/b]
[..]
Waarschijnlijk zei ik te vriendelijk 'nee.'
Hc80, klinkt als een nieuwe raket.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je praatjes?
* WauW! pakt Hc80 vol op de bek
Nee die vlieg ik zo binnen...quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hc80, klinkt als een nieuwe raket.
Hc80, als een raket in bed!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hc80, klinkt als een nieuwe raket.
Jij mag alles van mijn brein wetenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Thanks voor die uiteenzetting van de mysterieuze werking van het vrouwelijk brein.
zo snel is ze ook weer nietquote:
Ja, ik heb een lieve glimlach, die ik ook gebruikte bij die afwijzing, omdat ik niet bot wilde zijn. Verleidelijk en gevleid deed ik naar mijn weten niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja.. beetje verleidelijk en gevleid nee zeggen is ook aantrekkelijk... Heb jij een lief gezichtje?
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een lieve glimlach, die ik ook gebruikte bij die afwijzing, omdat ik niet bot wilde zijn. Verleidelijk en gevleid deed ik naar mijn weten niet.
Ik ben ook heel akward met meisjes, maar toch kan ik binnen een paar minuten een klik voelen en een bepaalde wederzijdse sfeer ervaren.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:37 schreef benzin het volgende:
Ik kan gewoon niet voorstellen dat ik binnen een paar minuten dat gevoel zou kunnen opwekken. Kan jij dat wel?
De dames die mij ooit afwezen waren dus wel redelijk bot...quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een lieve glimlach, die ik ook gebruikte bij die afwijzing, omdat ik niet bot wilde zijn. Verleidelijk en gevleid deed ik naar mijn weten niet.
en nee is ook nee. sommige mannen begrijpen niet alles.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ook je pincode?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij mag alles van mijn brein weten
Dat gevoel heb ik nog nooit gehad.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel akward met meisjes, maar toch kan ik binnen een paar minuten een klik voelen en een bepaalde wederzijdse sfeer ervaren.
Ik ben ook awkward met meisjes.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel akward met meisjes, maar toch kan ik binnen een paar minuten een klik voelen en een bepaalde wederzijdse sfeer ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |