Ik zie mijn huid meer als een blanco vel. Wat nog niet versierd is met kunst.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n tattoo waar je gewoon later spijt van krijgt. Op een moment kan het heel leuk zijn maar ik weet niet of je nog zo tof vind als je ouder bent. Ik heb liever subtiele tattoo's die een betekenis hebben en waar je later ook niet op terugkijkt dat je er spijt van krijgt.
De Gulden is allang verloren gegaan. geef onze volksverlakkers maar de schuld.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Blegh, ik kan geen iPhone krijgen.
De gulden middenweg: Samsung.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een meisje zomaar haar hele naam, facebook of telefoonnummer geeft.quote:
Ik heb niet het gevoel dat ik dat type ben waarvan ze dat denkenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
vrouwen hebben dat ook wel eens hoor, dat ze iemand zien in de trein of zo en denk en fuck straks loopt ie zo uit mijn leven
als zo'n knul dan je facebook/nummer vraagt geef je die dan natuurlijk meteen
ik zou om je fax vragenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
Een keer vroeg een jongen in de trein mijn telefoonnummer.
Belangrijker: kreeg hij het ook?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hij's homo?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe bizar die vergelijking is.
Heatwave is, laat het zo zeggen, een ander type.
Over mijn facebook zou ik niet zo moeilijk doen nee. Mijn telefoonnummer daarentegen zou ik niet geven.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Zou jij aan een random jongen op straat je facebook/naam geven?
Ik zou om je schoenmaat vragen...quote:Op donderdag 8 december 2011 21:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
Gebeurd wel hoor, hangt vaak wel af van de setting. Een meisje die in een feestelijke setting is doet het sneller dan bij de bushalte, dat wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een meisje zomaar haar hele naam, facebook of telefoonnummer geeft.
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik dat type ben waarvan ze dat denken
oh ik eerder mijn nummer geloof ikquote:Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over mijn facebook zou ik niet zo moeilijk doen nee. Mijn telefoonnummer daarentegen zou ik niet geven.
Neuh, hij is iemand die het van andere dingen moet hebben. Laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij's homo?
Figuurlijk en letterlijk, mja figures..
shemales?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, hij is iemand die het van andere dingen moet hebben. Laat ik het zo zeggen.
Ik wil geen muts, alleen een neusquote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
Wauw, hier heb je een muts.
[ afbeelding ]
Nee, hij is iemand die bepaalde tactieken heeft bij vrouwen waar ik een gloeiende hekel aan heb.quote:
Als jij eruit ziet als die manwijf uit Twilight wel denk ik. Dan volgen zij jouw naar huis ipv andersom (voor de verandering)quote:Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gebeurd wel hoor, hangt vaak wel af van de setting. Een meisje die in een feestelijke setting is doet het sneller dan bij de bushalte, dat wel.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, hij is iemand die bepaalde tactieken heeft bij vrouwen waar ik een gloeiende hekel aan heb.
So I said it.
dat maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, hij is iemand die bepaalde tactieken heeft bij vrouwen waar ik een gloeiende hekel aan heb.
So I said it.
Maar hoe vraag je zoiets dan in vredesnaam? Ik vind het maar een vreemd idee;quote:Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gebeurd wel hoor, hangt vaak wel af van de setting. Een meisje die in een feestelijke setting is doet het sneller dan bij de bushalte, dat wel.
Je hebt geen UI.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Myr: fix ook eens wat voor mij? Ah toe?
Ja, maar hij heeft nooit gebeld.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Belangrijker: kreeg hij het ook?
veel te kinkyquote:Op donderdag 8 december 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Victorious.
Een kinderserie van Nickelodeon.
ik zou gewoon iets zeggen van hey ik vind he echt leuk dat ik je tegen kwam en ik zou het jammer vinden als je zo weer weg loopt en ik je nooit meer zie/ik wil je beter leren kennenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar hoe vraag je zoiets dan in vredesnaam? Ik vind het maar een vreemd idee;
• Random ontmoeting
• Random gesprekje
• Jongen zegt; oh, mag ik ja naam/nummer/whatever
• Meisje zegt: sure
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft nooit gebeld.
Dat ga ik hier niet geven.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
dat maakt me nieuwsgierig
heb je een voorbeeld?
Android is prachtig, maar waarschijnlijk heeft jouw moeder zo'n baggertablet van een of andere goedkope Chinese fabrikant die denkt dat ze de interface maar even moeten verkrachtenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik ben na afgelopen weekend afgeknapt op Androids door die kut tablet van mijn moeder.
En nu krijg ik dus een Android.
Lekker de moeite danquote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft nooit gebeld.
No shitquote:
Okee het is een tablet, een spotgoedkope zelfs.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef formerjellybean het volgende:
wat was er met de android van je moeder dan ??
zolang het niet binnen een uur is valt het allemaal wel mee en doet dat er echt niet zo toequote:Op donderdag 8 december 2011 21:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Lekker de moeite dan
Al zou ik niet weten op welk moment ik dan het beste zou kunnen bellen. Ik ga natuurlijk niet drie minuten later al aan de lijn hangen
Weet je zeker dat er android op die tablet zit als het zo'n goedkope is?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee het is een tablet, een spotgoedkope zelfs.
Maar ik vind het gewoon bagger een Android.
ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daar zou ik wel iets meer over willen weten via dm. als dat kan. als het niet teveel gevraagd is. omdat het prive is. dank.
Er zit wel Android op ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er android op die tablet zit als het zo'n goedkope is?![]()
Stap 1: Ontmoetingquote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef benzin het volgende:
[..]
• Random ontmoeting
• Random gesprekje
![]()
Ik heb geen behoefte daar verder nog iets over te zeggen. Iedere heug zijn meug. Ik hoef het van dat soort dingen niet te hebben. I fucking rulequote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daar zou ik wel iets meer over willen weten via dm. als dat kan. als het niet teveel gevraagd is. omdat het prive is. dank.
And dm's will self-destruct.
Een logische gevolgtrekkingquote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef Heathcliff80 het volgende:
En een andere keer probeerde een andere jongen in de trein me te hosselen, en die vroeg om een date en toen zei ik 'nee' en toen probeerde hij me te zoenen.
Ik denk dat er minstens een jongetje huilend naar zijn moeder is gerend met de mededeling dat zijn plassertje opeens hard werd.quote:
Lol.. Hoe deed jij tegen hem dan? Of is hij gewoon compleet gestoord?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef Heathcliff80 het volgende:
En een andere keer probeerde een andere jongen in de trein me te hosselen, en die vroeg om een date en toen zei ik 'nee' en toen probeerde hij me te zoenen.
Ok, hier heb je een banaan in je oor.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil geen muts, alleen een neus
Ik vind jou stom.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, hier heb je een banaan in je oor.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, hier heb je een banaan in je oor.
[ afbeelding ]
Ja, en dan zeggen ze dat vrouwen onnavolgbaar zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een logische gevolgtrekking
Ik zou het niet vreemd vinden als het antwoord op die tweede vraag "ja" isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol.. Hoe deed jij tegen hem dan? Of is hij gewoon compleet gestoord?
Nee, je kan ook heel moeilijk gaan doen ( wat de meeste mensen doen ) en ergens op inhaken. Als je erachter bent dat ze van tennis houdt ofzo, dan roep je wat over tennis en da je daar graag nog een keer met haar over zou willen praten, of met haar naar een tenniswedstrijd wil of wat dan ook ik roep maar wat.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef benzin het volgende:
[..]
• Random ontmoeting
• Random gesprekje
![]()
Waarschijnlijk zei ik te vriendelijk 'nee.'quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol.. Hoe deed jij tegen hem dan? Of is hij gewoon compleet gestoord?
Heb je praatjes?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze dat vrouwen onnavolgbaar zijn.
Mja, vaak een versie van Android uit 1856 en waarin de UI is verkracht. Ik heb zelf twee tablets met Android en een mobiele telefoon en ik ben er heel erg happy mee.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zit wel Android op ja.
Dat nog wel.
Mja, ik heb niet het gevoel dat ik een meisje zich snel op haar gemak kan laten voelen. Als ik een meisje ontmoet duurt het uren voordat het maar een beetje gemakkelijk gaat, meestal zijn alle interacties met meisjes akward.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef Sinji het volgende:
Stap 1: Ontmoeting
Stap 2: Ze heeft het idee dat je een interessant persoon bent omdat je haar weet te boeien met grapjes, manier van praten, houding. In het kort, ze voelt snel op haar gemak bij je.
Stap 3: Je laat daarna merken dat het gevoel wederzijds is.
Stap 4: Zorg ervoor dat ze het gevoel krijgt dat ze het jammer zou vinden jou nooit meer te zien.
Stap 5: BAM! telefoonnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |