Bawsquote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Huiskamer.
- het wordt ongemeubileerd opgeleverd
- eindelijk een plek voor mijn eigen hangmat
- open haardje
- linksonder het keukenbarretje
Uitzichtje:
[ afbeelding ]
- rechts een van de 5 (?!) BBQ plekken op het dakterras
Ohja:
- beneden 2 zalen die je kan gebruiken voor feestjes
- eigen beveiligingsmannetje dat netjes de deur voor je opendoet
- 2 badkamers met douches (wat moet ik ermee?!)
- + 1 toilet extra (3 wc's... voor 1 persoon)
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Huiskamer.
- open haardje
Uitzichtje:
[ afbeelding ]
Ohja:
wa ze fuck menquote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Huiskamer.
- open haardje
Uitzichtje:
[ afbeelding ]
Ohja:
Het mag wat kosten; 1350 euro per maand. Waarvan ik 50 euro zelf zou moeten betalen.quote:
Dus jullie stier had de mooiste drol gedraaid, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bullshit development. Maar ze noemen het development.
http://www.google.nl/search?q=Bullshit+development ?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bullshit development. Maar ze noemen het development.
Jij hebt weer tijd voor FOK!quote:
Whaahh, ben je een hitman?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het mag wat kosten; 1350 euro per maand. Waarvan ik 50 euro zelf zou moeten betalen.
Zelfs dat was nog boeiender geweest dan het leren werken met Wordpress, wat gelul over Virals en nog wat van dat soort opdrachten.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dus jullie stier had de mooiste drol gedraaid, gefeliciteerd!
The Matador gezien? Geniale film, zeker kijken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee. gewoon. nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
Jongens, de liefde van mijn leven ben ik vandaag misschien kwijtgeraakt bij een bushalte.
Ik heb echter een plaatsvervanger gevonden.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)011109090/index.html
Jawel.quote:
lekker veel ruimte.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Huiskamer.
- open haardje
Uitzichtje:
[ afbeelding ]
Ohja:
Mijn ervaringen met Wordpress en Virals is dat alleen het praten erover mensen al veel geld oplevertquote:Op donderdag 8 december 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs dat was nog boeiender geweest dan het leren werken met Wordpress, wat gelul over Virals en nog wat van dat soort opdrachten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met Wordpress en Virals is dat alleen het praten erover mensen al veel geld oplevert
Deze maand is ongewoon nat. Het verkeer is echt dra-ma-tisch (maar ik woon op loopafstand van werk).quote:Op donderdag 8 december 2011 22:32 schreef dawg het volgende:
[..]
lekker veel ruimte.
weer die wolken alleen.
erg vet hoor mata.
wat voor werk doe je dan als ik mag vragen?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze maand is ongewoon nat. Het verkeer is echt dra-ma-tisch (maar ik woon op loopafstand van werk).
Sja, 2600 m hoog, in de bergen. Maar er zijn ook zonnige momenten..
i know. maar ik ben meer van de zon.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze maand is ongewoon nat. Het verkeer is echt dra-ma-tisch (maar ik woon op loopafstand van werk).
Sja, 2600 m hoog, in de bergen. Maar er zijn ook zonnige momenten..
Ik ben keihard aan een verslag aan het schrijven, maar toch kijk ik om de 5 minuten hier.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef benzin het volgende:
Het is ineens heel erg stil. In principe is dat gunstig omdat ik eigenlijk druk bezig ben, maar ik vind het tegelijkertijd ook heel erg verontrustend en eng dat het ineens zo stil is
Ik ben bezig met de belangrijkste beslissing die ik in mijn resterende 33 dagen als minderjarige moet maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef benzin het volgende:
Het is ineens heel erg stil. In principe is dat gunstig omdat ik eigenlijk druk bezig ben, maar ik vind het tegelijkertijd ook heel erg verontrustend en eng dat het ineens zo stil is
Medellín?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:33 schreef El_Matador het volgende:
Volgend jaar zomer FOK!meet op het dakterras. Ik regel de Colombiaanse vrouwen (en mannen, voor Myraela).
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
The Matador gezien? Geniale film, zeker kijken!Ik ken het, maar niet gezien. Want Pierce BrosnanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ga kijken. Aangezien je vrouwensmaak op de mijne aansluit, vertrouw ik je tip.
Ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben keihard aan een verslag aan het schrijven, maar toch kijk ik om de 5 minuten hier.
Welke?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de belangrijkste beslissing die ik in mijn resterende 33 dagen als minderjarige moet maken.
Welke telefoon neem ik.quote:
een HTC.quote:
Neen, die kans acht ik klein.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
een HTC.
Geen twijfel mogelijk.
Die ken ik nie betoalen meiske.quote:
Geen LG en geen HTC. Voor de rest laat ik je helemaal vrij. Maar die Samsung van net vond ik niet mooi.quote:
Neem gewoon zo een ouwe nokia met een groen scherm waar iedereen jaloers op is, net als ik:)quote:Op donderdag 8 december 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik wil een Motorola, maar daar heb je amper service bij als ie kapot is.
Daarom de Samsung waarschijnlijk.
Gast, dat wou ik net zeggen. Bazendingen zijn dat.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neem gewoon zo een ouwe nokia met een groen scherm waar iedereen jaloers op is, net als mij:)
Dat strookt nog al met de dingen die ik wil in een telefoon.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neem gewoon zo een ouwe nokia met een groen scherm waar iedereen jaloers op is, net als mij:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |