Hey, jij leest mee, tof.quote:
Denk het ook ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die host heeft fok geblokt me dunkt
let maar op van wel.ik spreek hem nu alweer een tijdje best intensief anders stel ik dat niet zomaar voor. jullie zullen nog versteld staan van benzinquote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Aardig maar betwijfel of iemand daar veel aan heeft.
Eerlijk he? Ik heb geen ideequote:Op donderdag 8 december 2011 21:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat kan aan andere dingen liggen. Ik weet bijvoorbeeld niet wat voor toon jij opzet als je tegen zo een meisje praat, of wat voor gezicht je er bij trekt, of dat je het niet duidelijk genoeg vraagt, of dat je het heel zenuwachtig doet, of juist heel arrogant. Zoveel dingen zoveel dingen
Mooi zo. Oefening baart ku(ns)t.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Contact met vreemden vond ik ook altijd moeilijk, maar ik moet zeggen dat het nu wel vrij lekker gaat.
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eerlijk he? Ik heb geen idee
Mijn zelfvertrouwen wat dat betreft is nou niet je van dattum, dus eerder zenuwachtig dan arrogant
Al link ik nu wel indirect naar je volledige naam. Maar ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
http://downloads.soulgp.com/src/
Klik op denwauwelaar.jpg.
???
Fappen
Hahahaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, jij leest mee.
Heb 3 appartementen gezien. Het 2e was erg vet, met luxe keuken, barretje, 100 m2, balkon, 360 graden dakterras waar je kan BBQen, uitzicht op de bergen, mooie houten vloer en redelijke ligging.
Ietsje boven budget, maar als ik 50 euro bij moet betalen per maand, boeit ook niet.
Kreeg net een mailtje: als je het huis wilt, dan kunnen we het vastleggen.
Ik mailde terug: ik was erg gecharmeerd, maar heb nog 2,5 dag zoektochttijd met jullie. Wil kijken wat er nog meer op de markt is.
Precies als dat je niet bij de eerste aantrekkelijke meid van de avond blijft hangen, dacht ik nog.
Het feministische (vreselijk dat machismo; ik heb mijn bek maar gehouden, heb haar nog nodig ;-) ) meisje (hier heb je mijn nummer, we kunnen wel lekker gaan stappen) van de real estate was in de war; maar je vond het toch zo leuk?
Maar let er dan opquote:Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen wat dat betreft is nou niet je van dattum, dus eerder zenuwachtig dan arrogant
beetje arrogant > zenuwachtigquote:Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
als je als een rooie duivel op die meisjes afstapt schrikken ze misschien ook wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo. Oefening baart ku(ns)t.
Ik kan ook veul beter. Maar de meeste vrouwen zijn gewoon niet zo interessant. Je best doen om ze het bed in te lullen vind ik nog niet leuk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |