Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja? Ken je veel oma's die neuken dan?
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat een vrouwonvriendelijke titel.
Zo kom je nooit aan verkering.
De enige echte waarheid.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.
Wat een doemdenken zeg!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouwen in dit topic zijn toch bezet of willen niet via dit topic mannen daten. Dan maakt het weinig uit wat je hier neer plempt.
Ik negeer je opmerking en interpreteer 'm expres verkeerd. Oudere mensen hebben blijkbaar meer intimiteit en jij vond dat herkenbaarquote:
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.
Ach... Ga alsjeblieft niet moeilijk doen dat het vrouwonvriendelijk is... Dan kan je beter naar een feministen forum toe denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
En nee, die hype is niet vorbij gegaan aan mij maar dan nog vind ik het afschuwelijk.
Maar wat is hier precies vrouwonvriendelijk aan?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
Doemdenken? Nee hoor, gewoon realisme. Daarnaast weet iedereen dat heloef zelden serieus is in dit topic.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
En nee, die hype is niet vorbij gegaan aan mij maar dan nog vind ik het afschuwelijk.
Het zal moeten gebeuren in de boze buitenwereld mijn beste Tamashii, hier gaat het merendeel van de mensen hem/haar niet vinden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
Ben jij toevallig bevriend met onderstaande user?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Kan dat wat minder? Er zijn ook kinderen die internet gebruiken.
Alvast vriendelijk bedankt.
Ben bang van niet nee. Is opzich wel een idee voor mij, omdat ik zo het uiterlijk minder mee laat tellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zal moeten gebeuren in de boze buitenwereld mijn beste Tamashii, hier gaat het merendeel van de mensen hem/haar niet vinden.
quote:
Tamashii liegt dat ze niet op haar kont geslagen wil worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik sla terug, maar verder heb ik er geen problemen meequote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef El_Matador het volgende:
Tamashii liegt dat ze niet op haar kont geslagen wil worden.
Feminismequote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach... Ga alsjeblieft niet moeilijk doen dat het vrouwonvriendelijk is... Dan kan je beter naar een feministen forum toe denk ik.
Dat spoort alleen maar aan tot meer.quote:
FOK!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
ok. ik zit te ouwehoeren met een vriend van me die in mexico woont. hoor ik net over skype live schoten, blijkt een man die tegenover hem woont even neergeschoten te zijn.
best wel heftig.
gelukkig niks met hem, hij heeft zijn winkel meteen gesloten en naar binnen toe.
Ik ben blondquote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef El_Matador het volgende:
Dat spoort alleen maar aan tot meer.
Ik ben aan mijn kont opgetild. Of aan mijn tieten. Ik weet niet meer, maar dat was ook wel grappig.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel tof, op mijn kont geslagen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |