Iemand zei het mooi vandaag.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, of hij pest je misschien gewoon dat je ondanks dat nog haar nummer niet weet. Vraag het anders aan mathij5, die zal het wel weten.
Ik ben helemaal niet afgewezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
hij test je om vervolgens ballen te tonen en alsnog af gewezen te worden
Dank u!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
Capstan toffe UI![]()
En Loefje ik vond je verhaal echt stoer. Volgende keer zet je ook de laatste stap
tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stefan, Y U NO LET ME MAKE FIPO?
moet nog een kerstmuts hier van zolder vissen voor een nieuw filmpje.quote:
Daar hebben ze vast ook lekkere wijven onder gewadenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef El_Matador het volgende:
Job offer voor Saudi-Arabie in mijn inbox.
WHAHAHHAHAHAHHA![]()
Heb ooit es met een Saudische gezoend. En diezelfde avond met een Perzischequote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast ook lekkere wijven onder gewaden
Ik heb die film zitten kijken vandaag.quote:
Jij hebt ook geen grenzen hè? Jij bekt ook maar alles wat twee tieten heeftquote:Op donderdag 8 december 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
Heb ooit es met een Saudische gezoend. En diezelfde avond met een Perzische.
Zal best. Maar die kan ik niet bij hun kont grijpen op de dansvloer.
Een beetje heer doet dat dan ook ergens anders...quote:Op donderdag 8 december 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ooit es met een Saudische gezoend. En diezelfde avond met een Perzische.
Zal best. Maar die kan ik niet bij hun kont grijpen op de dansvloer.
Niks mis met 2 tieten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen grenzen hè? Jij bekt ook maar alles wat twee tieten heeft
doe maar niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die film zitten kijken vandaag.
Heb de ernstige neiging om ik het accent te gaan praten en dat nummer te zingen.
Is ook echt een feelgoodmoviequote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb die film zitten kijken vandaag.
Heb de ernstige neiging om ik het accent te gaan praten en dat nummer te zingen.
Komt goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
Capstan toffe UI![]()
En Loefje ik vond je verhaal echt stoer. Volgende keer zet je ook de laatste stap
Alsjeblieft doe een spoilerquote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier wel iets mis mee dan?![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen grenzen hè? Jij bekt ook maar alles wat twee tieten heeft
Er zijn van die avondjes...quote:Op donderdag 8 december 2011 23:34 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Een beetje heer doet dat dan ook ergens anders...
Ik vind dat gezicht van die vrouw nog wel het engste.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaa, als je het op zn Russisch wil doen dan moet je nadenken welke sleuf je wil gebruikenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou sowieso geen tijd langer dan vakantie willen verblijven in een moslimland. .quote:Op donderdag 8 december 2011 23:36 schreef El_Matador het volgende:
Hoe kom je daarbij?
Ik ben juist enorm kritisch. TE.
Het was een bizarre avond. En de volgende ochtend moest ik om 8:00 lesgeven. Werd om 7:50 wakker en stond om 8:15 met een enorme kegel mijn lesje te geven. In een moslimland.
Ik houd niet zo van blond, maar prima lichaam.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat gezicht van die vrouw nog wel het engste.
Die glimlach is nog nepper dat die 3 tieten iddquote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat gezicht van die vrouw nog wel het engste.
Maleisie valt dik mee. Verder helemaal eens.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik zou sowieso geen tijd langer dan vakantie willen verblijven in een moslimland. .
Afwisselingquote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef benzin het volgende:
Jaa, als je het op zn Russisch wil doen dan moet je nadenken welke sleuf je wil gebruiken![]()
![]()
Wie ben jij eigenlijk. Mij valt vandaag pas die blauwe smurf op.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/man/2682(...)aam-dan-ouderen.html
Mijn ouders moeten niet zeiken dat mijn oma eenzaam is
Blijf maar in Zuid-Amerika danquote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik houd niet zo van blond, maar prima lichaam.
Slechte soep, die tepel links (voor de kijkers rechts) zit echt helemaal verkeerd.
Herkenbaar wel.quote:Jongeren kennen veel mensen en hebben vaak een groter sociaal netwerk dan ouderen, maar missen echte intimiteit
Hoi, kingtoppie, aangenaam.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk. Mij valt vandaag pas die blauwe smurf op.
Cookiemonsterquote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wie ben jij eigenlijk. Mij valt vandaag pas die blauwe smurf op.
De New Kids hype is aan je voorbij gegaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat een vrouwonvriendelijke titel.
Zo kom je nooit aan verkering.
De vrouwen in dit topic zijn toch bezet of willen niet via dit topic mannen daten. Dan maakt het weinig uit wat je hier neer plempt.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja? Ken je veel oma's die neuken dan?
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
De enige echte waarheid.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.
Wat een doemdenken zeg!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouwen in dit topic zijn toch bezet of willen niet via dit topic mannen daten. Dan maakt het weinig uit wat je hier neer plempt.
Ik negeer je opmerking en interpreteer 'm expres verkeerd. Oudere mensen hebben blijkbaar meer intimiteit en jij vond dat herkenbaarquote:
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.
Ach... Ga alsjeblieft niet moeilijk doen dat het vrouwonvriendelijk is... Dan kan je beter naar een feministen forum toe denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
En nee, die hype is niet vorbij gegaan aan mij maar dan nog vind ik het afschuwelijk.
Maar wat is hier precies vrouwonvriendelijk aan?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |