nee, niet daar.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oh die college waar dus geschoten is ??
Jij bent een reuzin? Sja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij deze definitief besloten dat een foto sturen geen zin meer heeft
maar afentoe willen vrouwen dat toch als er concensus is bereikt tussen twee volwassenen ?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
Dus kan je helpen?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha, ik begrijp dat jullie niemand kunnen versieren, wat the fuck. Ga vooral zo door, dan zal het nooit lukken.
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor een beeld heb jij van mij?
Thanks for the support, chick.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha, ik begrijp dat jullie niemand kunnen versieren, wat the fuck. Ga vooral zo door, dan zal het nooit lukken.
178, dan ben je geen reuzin, maar wel langer dan gemiddeldquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:
Jij bent een reuzin? Sja.
De langste meid die ik heb gehad was even lang als ik denk ik.
En lekker spiritueel. Donkerharig toevallig?quote:
Bedankt voor de opbeurende woorden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
veracruz is nu niet echt veilig. was het dus al niet maar het breidt zich nu uit naar buiten het centrum en de stedelijke grenzen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mexico is groot man. DF is veilig. Heb er uren rondgelopen, alleen.
178 is een mooie lengte.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
178, dan ben je geen reuzin, maar wel langer dan gemiddeld
Half. Bruin haar met lichte plekken erin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En lekker spiritueel. Donkerharig toevallig?
Waarom posten jij en Lant een 50+ vrouw die er nog probeert jong uit te zienquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen niet zo Amerikaans.
Net zolang als ik dus. Damn, geen hakken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wordt al opgetild door een ander heb ik begrepen. Lichamelijk ben je helemaal in orde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zak wel door de knietjes om die ene centimeter weg te werken.
in het buitenland ben je wel een reuzin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
goede vraag...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Tamashii hoe kan een lelijke onzekere jongen jou het beste versieren?
/constructieve ontopic vraag.
Dan weet je dat ik niet eng ben. Gelukkig.quote:
Hoi Heath.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Thanks for the support, chick.
Ik hou wel van vrouwen die door de knieen gaan voor een man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zak wel door de knietjes om die ene centimeter weg te werken.
Zij lijkt ook echt op een cactusquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen niet zo Amerikaans.
Ja precies. Waarom wil je per se daarheen dan? Mexico heeft zoveel moois te bieden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
veracruz is nu niet echt veilig. was het dus al niet maar het breidt zich nu uit naar buiten het centrum en de stedelijke grenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |