Nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als je het wel weet, geef je dan ook toe?

ja jij bent saai. echt erg is dat voor jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen saai persoon.
Ik heb alleen een saai leven.
Essentieel verschil.

Herkenbaar, hoewel ik mijn leven wel mee vind vallen. Ik heb geen 100den vrienden, maar wel genoeg. En ik ben eigenlijk elk weekend weg van huis. Alleen doordeweeks doe ik braaf mijn studentendingetjes en ga ik niet elke nacht uit of naar mensen toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Essentieel verschil.

Tevens mijn goede voornemen voor 2012, ik heb wel eens ideeën.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met je experimenteren ben je op de goede weg. Zoek het randje vaker op, ken je grens en blijf daarop. Dan komt het wel goed.

ahquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Essentieel verschil.

Je moet wel over het randje gaan om te weten waar het randje is. En daar is het best tof ja. Jij scoort gewoon net iets minder burgerlijkheidspunten dan ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld is zoveel mooier, net over het randje.

Je zou mij simpelweg afschrikken zou je bijdehand doen... Ik ben te rustig voor een relatie waarin getouwtrekt moet worden..quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik heel koppig, dus ik hoef me nergens in te verdiepen, ik heb gewoon altijd gelijk.
Daarom heb ik soms even iemand nodig die me wel anders kan laten denken. En sommige mannen kunnen dat en dan ben ik blij.

quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jij bent saai. echt erg is dat voor jou
loka is niet saai, loka is interessant en daarmee is alles wat ze doet interessant en neit saai.

Gelukkig kom jij wel met constructief advies en vinden mensen jou hier wel tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Jji zit hier toch enkelt voor het leedvermaak is dat dan nieuw? Is weer 'ns wat anders dan Big-Brother enzo hah.. Dat weet ik wel hoor want je draagt naast je theekranserij verder geen flikker bij aan dit topic.

Nu, laat je ballen zien heloef.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
loka is niet saai, loka is interessant en daarmee is alles wat ze doet interessant en neit saai.

O jaja, True... Maar dat maakt verder niet zoveel uit.. Ik zeg alleen dat ik op meerdere fronten bang ben voor die karaktereigenschap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat doe je voor jezelf en niet voor een ander.

Het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen natuurlijk

Ben je wel een keer echt heel duidelijk geweest? Heb je het echt recht op de vrouw af gevraagd en een antwoord geeist?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef Mystikvm het volgende:
Nee. Ik laat het ook maar lekker voorlopig. Ben er een beetje klaar mee, dat getrut. Dinsdag wel een andere date.
Meisje-meisje is natuurlijk wel heel leuk, maar als je niet ingaat op mijn hints of voorstellen, dan hoeft het niet zo.

nee liever niet. en hij is ook geen homoquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nu, laat je ballen zien heloef.

NIET LETTERLIJK HELOEFquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nu, laat je ballen zien heloef.

Mijn houding is gewoon een normale reactie op de bullshit van users zoals jij. c'est caquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij wel met constructief advies en vinden mensen jou hier wel tof.

Ik ben niet saai.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |