Haha, dank je. Ik ben inderdaad iets breder dan een auto.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| ! | <- straat
| ! 8 | <- auto op straat, rijdt omhoog (niet in de UK)
| ! 8 | O <- Strani
| ! 8 | O o <- Strani zijn meisje.
Ik loop graag gearmd. Dat heeft wat elegants.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, een vrouw voorop dat ziet er zo kansloos uit![]()
Maar ik wil hand-in-hand lopen, want dat vind ik zo
Wij kunnen hand-in-hand lopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me onderdrukt als ik links loop denk ik.. Ik loop wel overwegend vaak rechts in ieder geval nu ik erover nadenk. Maar het boeit me niet super veel.
Mwah, ik heb dan iets van laat me lekker zelf weten of ik uitkijk of nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
Over velig lopen. Mannen die je tegenhouden bij het oversteken.![]()
zo liev en beschermend.
Doe ik ook altijd, en daarna neem ik hun handtas mee. Ik ga er van uit dat ze me die toch wel wilden geven, als bedankje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
zo liev en beschermend.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
zo liev en beschermend.
Bij burgerlijk krijg ik toch meer een beeld van huisje-boompje-beestje, één keer per jaar op vakantie met de de kids en de rest van het jaar werken van 9 tot 5.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat lijkt me tof.
maar ik weiger om dan nieuwe fietsen te kopen, strak in de wachtrij te staan in de supermarkt.
verzekeringen voor fietsen.
strak in het restaurant zitten.
burgerlijk meteen mensen inhuren om "problemen" op te lossen alsof ik het zelf niet zou kunnen oplossen. etc etc.!
de chaotische roltrapgedoe dat je niet zou mogen bewegen op roltrappen.
gewoon chill moet het zijn, en afentoe random
Ik wil best je handje vasthouden... Maar doe het dan op de moterkap van een mooie auto onder sterrenlicht ipv terwijl we lopen.quote:
hoe houden ze je tegen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
zo liev en beschermend.
Ja, dat is wel cute.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
zo liev en beschermend.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, dank je. Ik ben inderdaad iets breder dan een auto.
Daar zou ik niet tegen kunnen, tenzij het nodig was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Myraela het volgende:
zo liev en beschermend.
Dat vind ik juist sufquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:
Ik loop graag gearmd. Dat heeft wat elegants.
Dat doen alleen onbetrouwbare mannen die denken dat vrouwen niks zelf kunnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel cute.
Ik vind het bere irritant als iemand de deur steeds voor me wil open houden en mijn stoel wil aanschuiven. Dan word ik wel opstandig
Schaam je je in het daglicht met mij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil best je handje vasthouden... Maar doe het dan op de moterkap van een mooie auto onder sterrenlicht ipv terwijl we lopen.
Ze wou je vandaag gewoon even niet zien manquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Smartje.
Mijn god, de makelaar is "muerta" vandaag. Vraagt of we morgen kunnen uit eten; "Si si? Di que si!!! "
Die wil graag.
Hoe wil je iemand vanaf een afstandje tegenhouden? Heel hard roepen ofzo? Natuurlijk raak je iemand aan. Even bij de schouder pakken ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoe houden ze je tegen?
als ik dat ook wil gaan doen, moet ik dan iets gaan aanraken ofzo of kan het vanaf een afstandje?
Gewoon als ik naast ze loop, meestal houden ze me aan mijn hand tegen, soms trekken ze me helemaal naar hun toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe houden ze je tegen?
als ik dat ook wil gaan doen, moet ik dan iets gaan aanraken ofzo of kan het vanaf een afstandje?
Vreselijk zelfs. Hand in hand. Of met mijn arm over haar schouder en de hare om mijn middel, af en toe.quote:
Nee ik ben egoistisch en wil in mijn eentje van je genieten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schaam je je in het daglicht met mij?
Haha, ja vast. Ze is niet lekker, feministe, nee echt mijn type niet. Maar goed, zolang ze dat appartement (gezien?) vasthoudt voor me, is het prima.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze wou je vandaag gewoon even niet zien man
Dit jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:27 schreef El_Matador het volgende:
Vreselijk zelfs. Hand in hand. Of met mijn arm over haar schouder en de hare om mijn middel, af en toe.
nee man, gewoon de nederlandse gierigheid en hulpbehoevendheid enzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij burgerlijk krijg ik toch meer een beeld van huisje-boompje-beestje, één keer per jaar op vakantie met de de kids en de rest van het jaar werken van 9 tot 5.
Wat is 'strak' in een restaurant zitten? Nieuwe fietsen kopen vind ik niet burgerlijk, dat is soms noodzaak. Net als in de rij staan bij de supermarkt. En bewegen op roltrappen kan prima als het niet vol staat. Daar zal je niemand over horen.
Dat is wel lief en sterren zijn zoquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
Nee ik ben egoistisch en wil in mijn eentje van je genieten.
Daarom... Samen fijn naar het drukke werkverkeer kijken is ook weer zoiets...quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is wel lief en sterren zijn zo![]()
Ja dat wel. Hoewel ik het wel fijn vind als een man als eerst ergens naar binnen gaat. Deuren en stoelen hoeft niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel cute.
Ik vind het bere irritant als iemand de deur steeds voor me wil open houden en mijn stoel wil aanschuiven. Dan word ik wel opstandig
Ik ben heel traditioneel. Ik betaal de date, ik open de deur en zij glimlacht lief.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het niet zo op hoffelijkheid trouwens. Ik hou graag mijn eigen spullen vast eigenlijk
Ik vraag me vaak af waarom er van die randdebielen op een viaduct gaan staan.. auto's kijken... Ik snap de lol daar echt niet van, als je nou een baksteen naar beneden gooit, gebeurt er nog wat, maar anders snap ik het niet. Zijn wel mooiere dingen om naar te kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
Daarom... Samen fijn naar het drukke werkverkeer kijken is ook weer zoiets...
Mij liet je anders gewoon voor mezelf betalen..quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben heel traditioneel. Ik betaal de date, ik open de deur en zij glimlacht lief.
Die Nederlandse emancipatie bij vrouwen vind ik echt afstotelijk.
Ik niet zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben te springerig om lang hand in hand met iemand te lopen
Ik vind het ook raar om te zien bij anderen, maar ik denk dat ik gewoon een fucked beeld van mezelf heb dat ik het niet verdien dat mannen iets voor me doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben heel traditioneel. Ik betaal de date, ik open de deur en zij glimlacht lief.
Volgende keer zou ik betalen. En je lachte wel, maar niet zo lief als de gemiddelde Colombiaanse.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij liet je anders gewoon voor mezelf betalen..
Jij was dan ook de man van jullie tweequote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Strani het volgende:
Mij liet je anders gewoon voor mezelf betalen..
Fysiek gezien wel. Maar er is meer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij was dan ook de man van jullie twee
oke jij bent normaal en weet wat normaal is.(sarcasm!)quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af waarom er van die randdebielen op een viaduct gaan staan.. auto's kijken... Ik snap de lol daar echt niet van, als je nou een baksteen naar beneden gooit, gebeurt er nog wat, maar anders snap ik het niet. Zijn wel mooiere dingen om naar te kijken.
Dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke jij bent normaal en weet wat normaal is.(sarcasm!)
Kijk, met jou kan ik praten. Ik voel me raar als een vrouw zo nodig mee wil betalen. Mag best, maar het lijkt een schande te zijn geworden om als man nog een beetje galant te doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet, dat is wel zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar om te zien bij anderen, maar ik denk dat ik gewoon een fucked beeld van mezelf heb dat ik het niet verdien dat mannen iets voor me doen
Zoals jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af waarom er van die randdebielen op een viaduct gaan staan.. auto's kijken... Ik snap de lol daar echt niet van, als je nou een baksteen naar beneden gooit, gebeurt er nog wat, maar anders snap ik het niet. Zijn wel mooiere dingen om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet...
Oh? Waarom zijn mannen ineens minderwaardig aan vrouwen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet, dat is wel zeker.
Dit valt ook onder gestoord denkgedragquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
als jongen verdien je zowiezo al niets dat een vrouw iets voor je doet, dat is wel zeker.
Het is sowieso hé.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |