Mag ik deze aanvullen met iets wat mij op is gevallen:quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb nog iets aparts, misschien heeft iemand er wel een verklaring voor.
Ik voel me fijner, sterker en meer in contact met een persoon als ik links van hem/haar loop. Ik kan dan ook moeilijk rechts van mensen lopen, tenzij er 3 mensen lopen ofzo.
Is dit raar?
Dat mag ik hopen zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent kleiner dan Strani. En naar ik vermoed ook lichter.
Maar ik ben al 100x onder een ladder door gelopen en ik leef nog steeds. De volgende keer denk ik aan jou als ik eronder doorloop, misschien wend ik het ongeluk dan af op jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Strani het volgende:
Kan je nou niet eens één keertje naar me luisteren?? Ik doe het voor je eigen bestwil hoor!
Ik slaap links.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mag ik deze aanvullen met iets wat mij op is gevallen:
De meeste vrouwen die ik ken slapen links van hun partner. Ik slaap ook altijd rechts. Zelfde ding?
Je leeft nog maar je bent harstikke ongelukkig toch? Ja, geef nou maar toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar ik ben al 100x onder een ladder door gelopen en ik leef nog steeds. De volgende keer denk ik aan jou als ik eronder doorloop, misschien wend ik het ongeluk dan af op jou
Op de meeste bruidstaarten die ik kan vinden op google staat de man rechtsquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
De etiquette zegt volgens mij dat de man links moet lopen. Dus ik denk dat je dominantie-issues hebt.
ik ben niet de enige hoorquote:
check de links, het is allemaal door iets in nederland. en dat is de burgerlijkheid!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zeg heus niet zomaar onware dingen hoor.
ik heb het over de nederlandse mentaliteit, en dit is "bewijs" zeg maar:
De gespannen sfeer in de wachtrijen bij de Aldi
2de post van Dingen die je niet moet doen in een restaurant #2
Roltrapgedrag
en vooral. dit hele topic, en vooral deze post: Nederlanders
en bij de wachtrij bij die winkel was het hetzelfde, ze (de meisjes) kwamen echt veels te dichtbij voor normaal menselijke maatstaven! het was allemaal proppen in die rij, ipv lekker chil 3 meter afstand tot elkaar houden
[..]
ik duf het wel, maar niet zonder voorbereiding, op dat soort momenten dat het daarvoor al heemaal steeds erger mis begon te gaan, en elke keer alleen maar erger wordt
Ik wil ook niet met mijn linkerhand hand-in-hand lopen, dat voelt raarquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
De etiquette zegt volgens mij dat de man links moet lopen. Dus ik denk dat je dominantie-issues hebt.
Ik weet wel dat ik ook het liefst altijd aan dezelfde kant loop, volgens mij ook links.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
Ik voel me fijner, sterker en meer in contact met een persoon als ik links van hem/haar loop. Ik kan dan ook moeilijk rechts van mensen lopen, tenzij er 3 mensen lopen ofzo.
Is dit raar?
Nohhh. Ik heb precies hetzelfde. Ik wil altijd links lopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef Cactus1 het volgende:
Is dit raar?
Ik voldoe aan het clichéquote:
Dan wordt het niks tussen ons vrees ik. Of we moeten gearmd lopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil ook niet met mijn linkerhand hand-in-hand lopen, dat voelt raar
Fobo van strani nog een keer gecheckt en ik ben kleiner en lichter, maar dat zegt helemaal niks. Ik kan best gemene trucjes en hard schoppenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:
Je bent kleiner dan Strani. En naar ik vermoed ook lichter.
Haha, ik vind het nogal meevallen met het machismo hier.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Tering, je hebt al te veel met Colombiaanse mannen gepraat zie ik al :p
Klopt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:11 schreef Strani het volgende:
Je leeft nog maar je bent harstikke ongelukkig toch? Ja, geef nou maar toe.
Ik wist wel dat jij het telkens was!quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fobo van strani nog een keer gecheckt en ik ben kleiner en lichter, maar dat zegt helemaal niks. Ik kan best gemene trucjes en hard schoppen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
Ik weet wel dat ik ook het liefst altijd aan dezelfde kant loop, volgens mij ook links.
Wat gebeurt er als jullie rechts lopen. Wat voor een gevoel krijg je dan? Ik kan het lastig beschrijven namelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:
Nohhh. Ik heb precies hetzelfde. Ik wil altijd links lopen.
Ongemakkelijk voelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Wat gebeurt er als jullie rechts lopen. Wat voor een gevoel krijg je dan? Ik kan het lastig beschrijven namelijk.
Kwetsbaarder, minder alert, gewoon niet echt fjin. Alsof je ''blind'' bent. Valt allemaal reuze mee natuurlijk, maar dat komt nu even in me boven als ik er over denk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Wat gebeurt er als jullie rechts lopen. Wat voor een gevoel krijg je dan? Ik kan het lastig beschrijven namelijk.
Ik dus ook, hoe zou dat eruit zien als wij naast elkaar zouden lopen, elke keer sneaky toch links gaan lopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Supersoep het volgende:
Als ik per ongeluk rechts van iemand loop, ga ik toch proberen links te lopen na een tijdje.Voelt echt minder fijn.
Loop jij aan de rechterkant van de weg?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat de man links hoort..dan vang je ook het water op voor de vrouw als er een auto door een plas scheurt.
Wat ben je toch een heer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat de man links hoort..dan vang je ook het water op voor de vrouw als er een auto door een plas scheurt.
Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven? Je zou blij moeten zijn als je een lieve vrouw en kinderen had. Althans ik denk dat je dat niet eens zo erg zou vinden. En met een negerkat erbij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben niet de enige hoor
[..]
check de links, het is allemaal door iets in nederland. en dat is de burgerlijkheid!
jij bent in het buitenland niet ultralang zoals sommige nederlanders, dus jij boft tenminste dat je hier nog weg kan komen.
oh behalve die aldi post hoeft niet helemaal waar te zijnm, want de aldi waar ik ben geweest en jij ook was wel nog wel redelijk chill.
Tja. Ik doe het zelf ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven?
wat is een bereklauw?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Over straatmuzikanten gesproken, ik zag gisteren mijn favo-accordeonspeler weer zitten
Nog even mee gezeurd, daarna heb ik maar een bereklauw gehaald, toen voelde ik me best schuldig, op de een of andere manier.
Onder de tram gaan liggen, hoef je helemaal niet meer te lopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Moet ik nou lesbisch worden omdat ik links wil lopen
Gewoon niet meer lopen, maar een tandem aanschaffen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Ik raak degene waarmee ik loop dan telkens kwijt. Wat me dan weer wat gespannen en haastig maaktquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
nee dat lijkt me tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven? Je zou blij moeten zijn als je een lieve vrouw en kinderen had. Althans ik denk dat je dat niet eens zo erg zou vinden. En met een negerkat erbij.
Op de stoep hé.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Loop jij aan de rechterkant van de weg?
Op de stoep maakt het niet uit..maar in mijn geval is het toevallig het vaakst zo dat ik op de rechterstoep loop.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet toch links van de auto's? Dan moet je rechts lopen voor bescherming.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder de tram gaan liggen, hoef je helemaal niet meer te lopen.
Ik duw je wel.![]()
Het gaat om het idee natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de stoep maakt het niet uit..maar in mijn geval is het toevallig het vaakst zo dat ik op de rechterstoep loop.
| ! | <- straatquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet toch links van de auto's? Dan moet je rechts lopen voor bescherming.
Ik voel me onderdrukt als ik links loop denk ik.. Ik loop wel overwegend vaak rechts in ieder geval nu ik erover nadenk. Maar het boeit me niet super veel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Ja, een vrouw voorop dat ziet er zo kansloos uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:18 schreef Supersoep het volgende:
Gewoon niet meer lopen, maar een tandem aanschaffen.
Wel achterop ga je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |