quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Whehehe
dat is een prima plek voor kindervingertjes, vooral als de kreeft geen bandjes om heeft.
A Propos Kreeft
Zat jááááren geleden met een collega kok koffie te drinken (smorgens om een uur of 11) in zijn zaak. Komt zijn dochtertje naar hem toe: Pappie, mag ik met de kreeft spelen?
Die vriend van me pakt een stalen dienblad en een kreeft uit de koeling, en geeft dat aan zijn dochter. Die er mee op het terras gaat zitten.
Komt een kwartiertje later zo´n Birkenstock binnen, die helemaal over haar toeren begint, Wat dat kleine meisje daar doet is DIERENMISHANDELING.
Mijn collega kijkt haar aan, neemt een slok koffie en zegt,
ach, wijfie, das nog niets vergeleken met wat ik met die kreeft ga doen vanavond...
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:55 schreef Litman het volgende:
Glazen, borden, menu's, stoelen meenemen. Gek genoeg werd er het meest gejat door groepen vrouwen (Huishoudbeurs, heel berucht)
Weglopen van het terras zonder af te rekenen (Landbouwrai). 'Provincialen' denken dat in Amsterdam alles kan, heel bizar om te zien.
In kroeg: WC te ver weg vinden dus dan maar tegen de bar aan zeiken (niet 1 of 2 keer meegemaakt, maar zeker 10 keer)
Verder dan maar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef huize het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het gebeurd vaak genoeg en dan voornamelijk de 60+ mensen. Dan sta je bij een tafel de bestelling op te nemen of de kaart toe te lichten dat achter je word gevraagt onderling "drinken we nog wat". En terwijl je nog met de gasten aan het praten bent trekt die andere persoon je aan je mouw of aan je sloof. Of zoals laatst bij een vrouwelijke collega van me aan haar staart.
-knip
Dat is toch een voortreffelijk gezond huidproductje voor de borstjes? Niets mis mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Vorige week een klein blundertje: kneep mijn partje sinaasappel uit over de burrito en het spoot zo recht mijn decolleté in![]()
Maargoed daar kon ik weinig aan doen verder![]()
ik ben bang van wel, ik zie dat ook zó vaak gebeuren, iedere keer schaam ik me voor die mensenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef tim2308 het volgende:
Is het typisch Nederlands dat we niet wachten op iemand die een tafel aanwijst? Vandaag was ik op pad met twee Nederlanders en ze liepen gewoon naar een tafel, de wachtrij bij de ingang negerend. Ik schaamde me rot....
Hangt een beetje van het soort restaurant af. Als je alleen maar komt om gewoon je voer naar binnen te werken, sure, neem gewoon lekker een cola bij je sateetjes met friet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:50 schreef werkeend het volgende:
blijkbaar is cola bestellen in een restaurant not done, maar wat moet je anders nemen als je wijn niet geweldig vind... (en om nu direct aan de dubbele wodka te gaan is ook zo..)
Dat is echt not donequote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:44 schreef Haijo het volgende:
Als 4-jarig peutertje door het restaurant heen gaan rennen en bij elke tafel:
"IK MOET POEPEN!"
of
"WAT ETEN JULLIE?!"
schreeuwen.
Ik was 4!quote:
Als mijn kind dat later zou doen, dan zou hij/zij de volgende keer niet meegaan met uiteten. Kan die mooi naar omaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:44 schreef Haijo het volgende:
Als 4-jarig peutertje door het restaurant heen gaan rennen en bij elke tafel:
"IK MOET POEPEN!"
of
"WAT ETEN JULLIE?!"
schreeuwen.
Had een gozer in de bediening, leren broek, leren T-Shirt, Leren Pet met ketting, kale kop, die vroeg nog wel eens aan tafeltjes: "En, Wil het een beetje binnen blijven? "quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:39 schreef hassanjassan het volgende:
Maar irl vind ik dat bediening NOOOOOITTT moet vragen "heeft het gesmaakt". Hiermee zet je je klanten nl. voor het blok en het hele idee van uit eten gaan is juist lekker ontspannen kunnen eten zonder sores aan je kop. Betrer is: "Als u iets wilt vragen of opmerken kunt u mij ALTIJD aanspreken".
Johny de Boer is de lokale kamper waar jij je patat haalt op vrijdagmiddag??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:36 schreef iruub het volgende:
Wat je niet moet doen? Ruften en boeren..bij Johny De Boer
Kun je bij een Chinees best doen hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:01 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik ging een keer met m,n ex schoonfamilie uit eten bij een Chinees, vroeg schoonmoeder na afloop of ze de resjes mee terug naar de caravan mochten nemen voor bij de tv(was op vakantie ja).
Ik heb me nog nooit zo sloeberig gevoeld.![]()
![]()
Tja... is het Nederlands dat obers / serveersters / medewerkers heel hard hun best doen om je te negeren / nergens te bekennen zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef tim2308 het volgende:
Is het typisch Nederlands dat we niet wachten op iemand die een tafel aanwijst? Vandaag was ik op pad met twee Nederlanders en ze liepen gewoon naar een tafel, de wachtrij bij de ingang negerend. Ik schaamde me rot....
Terwijl het zo lekker is, gewoon een karaf water op tafel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 04:51 schreef Morwen het volgende:
Vragen om water, dat is echt een doodzondeGewoon een kan water, die er al gewoon hoort te staan dus.
![]()
jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:55 schreef gelly het volgende:
Kinderen meenemen.
Je kan iemand toch vragen 'of alles naar wens is geweest?"quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef tim2308 het volgende:
Je vraagt inderdaad nooit of het heeft gesmaakt. Op dat punt aangekomen stopt Milo Berlijn, een bekende horecatrainer, van alles in zijn mond. Het schijnt dat hij zelfs ooit de inhoud van een asbak in zijn mond heeft gedaan. Oftewel ALLES SMAAKT !!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |